Itselliset 40+ -naiset (IVF-hoito)
Heippa!
Onko muita hedelmällisyyden viime metreillä IVF-hoitoja aloittaneita?
Minulta jäi pakkaseen vuodelta 2018 (olessani 39-vuotias) munasoluja 18kpl, kun mies livisti kesken hoidon. Siitä olen sitten itsellisenä jatkanut...
Kommentit (224)
Täällä myös yksi, joka on saanut kuopuksen itsellisenä naisena hoidolla, tosin ei IVF ja tuosta on jo aikaa. Kyllähän tuo on ollut jotain sellaista, minkä soisi niin mielellään muillekin samasta kiinnostuneille🍀. Sitten tietysti on vielä nuo lahjamunasoluhoidot, jos omilla soluilla ei saada toivottua tulosta. Tsemppiä kaikille täällä hoitoihin ja Ulrika Eleonoralle pian🍼👶!
Voi Kerran elämässä 😔 Olen pahoillani, pettymyksesi on varmasti musertavaa... Todella turhauttavaa. Ota nyt pieni hengähdyshetki 💗
Sitten kun jaksat niin kerro miksi jatkoviljellään sulatettu alkio eikä laiteta suoraan kohtuun. Tuon on uutta minulle.
Käyttäjä39789 tervettuloa mukaan ja kiitos sanoistasi!
Hei tänne pitkästä aikaa!😊💕💕💕
Olin jo täysin luovuttanut, mutta sitten yllättäin ajateltiin, että antaa mennä vaan....vanha akka 48 ja risat🤪
No kierto on tikuttamaton ja yllättäin sekstailtiin kierron puolen välin aikoihin kerran....
Kohta kaivelen kaapista raskaustestit esiin, joille ei enää ikinä pitänyt olla mitään tarvetta.......
Ulrika Eleonoralle hyvää tsemmpiä kohti synnytystä, Kerran Elämälle lohdutuksia ja plussa seuraavalle yritykselle. Kaikille tsemppiä omiin tilanteisiin ja positiivisia säteitä👍💕💕💕💕
Tähtitaivas☆
Ja negahan sieltä tuli että heilahti. Piti olla muka parempi hoitokaavio ja tän ekan siirretyn alkion niistä paras, mutta tässä lopputulos nyt kuitenkin :(. Pakkaseen jäi 4 näitä 3-päiväisiä, jotka jatkoviljellään ja katsotaan, saadaanko edes yhtä blastokystiä. Usko hoitoihin on nollassa, mutta käydään tietenkin nämä loput läpi. Sitten keksin kyllä jotain ihan muuta!