Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katseleeko mies muita naisia jos rakastaa omaansa?

Vierailija
14.03.2020 |

?

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei libidovetoisuudessa muuten mitään vikaa ole, mutta jos tekisi mieli paneskella hyvännäköisten naisten kanssa ja on parisuhteessa vain koska siten saa varmasti, niin onhan se aika säälittävää nysväämistä.

Vierailija
42/100 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa on useampiakin asiavirheitä. Miehet ovat kyvyttömiä rakastamaan ja he eivät myöskään omista kumppaniaan.

Jokaisen naisen oma ongelma on mikäli itselleen tuollaisen sian ottaa elätiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki, joilla näkökyky on, rekisteröi ympäristöään. Voi myös tuntua hyvältä nähdä itseä miellyttävä näky. Toki jos puoliso keskittyy mieluummin vilkuiluun kuin omaan seuralaiseen tai asioihinsa, niin onhan silloin joku vialla. Silloin en lähtisi väkisin vilkuilijan päätä kääntämään, vaan miettisin parempaa puolisoa.

Vierailija
44/100 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali nainen huomioi aina komean miehen,satavarmasti.

Olen normaali nainen ja rakastan omaa komeaa miestäni. Olkoon miten komeita tahansa muut miehet, eivät he kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
45/100 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselee. Ei siinä ole mitään väärää. On eri asia tehdä jotain kuin vain katsoa. Jokaisella on yksityisyys ajatella mitä huvittaa. Naisetkin lukee romanttisia kirjoja ja haaveilee.

Sen lisäksi että katselet, ”haaveiletko” siis myös seksistä/yhdessäolosta katseesi kohteen kanssa? Ja tämän jälkeen yhä väität ”rakastavasi” Plan B:ta - naista, johon joudut tyytymään kun oma tasosi ei muuhun riitä?

Näin se useimmilla miehillä menee, valitettavasti. Väitän kyllä, että sitä varalla pidettyäkin voi oppia rakastamaan, ja tällaiset liitot saattavat olla ihan onnellisia ja pitkäikäisiä. Omassakin lähipiirissä on pari esimerkkiä. Toki miehet jatkavat muiden katselua, vaikka vieressä olisi kuka. Ei siitä kannata ottaa itseensä.

M44

Se loukkaa. Siinä on sellainen olo että mies etsii parempaa.

Tästä syystä kannattaakin toimia ensimmäisenä ja jättää se sika.

Vierailija
46/100 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin katselee. Katselenhan minäkin muita. Ei tuolla ulkona voi laput silmilläkään kulkea.

Vierailija
47/100 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
48/100 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin katsoo. Se oma nainen voi olla "rakkain" mutta ei haluttavin.

Kyllä se rakkain on myös haluttavin. Itse olen nainen ja todellakin rekisteröin komean miehen kun sellaisen näin. Pitäähän silmäkarkkia olla. Kuitenkin oma kulta on se kaikkein haluttavin, en oikeasti vaihtaisi kehenkään muuhun.

Vierailija
49/100 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä tavasta katsella niitä vieraita. Katsooko kiinnostuneesti vai kuin ketä tahansa ihmistä. Tottakai on loukkaavaa jos vilkuilu on sellaista, että kiinnostaisi tehdä tuttavuutta.

Vierailija
50/100 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen mies ja aika timmissä kunnossa. Kesällä kun pidän kireää t-paitaa jonka hihat hauisten kohdalta venyy, niin tasan jokaikinen nainen vilkaisee ensimmäiseksi olkavarsiani. Tämä on uskoakseni ihan samanlainen ilmiö mitä avokaulaisia vaatteita käyttävät rintavat naiset kokevat. 

Vierailija
51/100 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi toivoisi asuvansa toisella planeetalla vähintään.

Vierailija
52/100 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kolmekymppinen mies ja aika timmissä kunnossa. Kesällä kun pidän kireää t-paitaa jonka hihat hauisten kohdalta venyy, niin tasan jokaikinen nainen vilkaisee ensimmäiseksi olkavarsiani. Tämä on uskoakseni ihan samanlainen ilmiö mitä avokaulaisia vaatteita käyttävät rintavat naiset kokevat. 

Kerroit juuri osasyyn miksi mieluummin katsoo poispäin. Hyvin moni "timmi"/komea mies on itseään täynnä. 

Vierailija
53/100 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin katsoo. Se oma nainen voi olla "rakkain" mutta ei haluttavin.

Oma nainen voi olla rakkain JA haluttavin, mutta silti voi katsella muita.

Vierailija
54/100 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa näkee ehkä kerran vuodessa hyvännäköisen miehen, joten kuvittelet aika vahvasti, että naiset kiinnostuisivat pelkistä käsistä. En ole koskaan katsonut vieraira miehiä, eivätkä ne herätä mitään. Seksikkyys tulee miehellä aivoista, ulkonäkö on sen jälkeen vain kiinnostusta vähentävä tekijä, mutta ei lisäävä.

Vierailija
55/100 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen, oma mies on rakkain ja myöskin haluttavin, mutta katselen silti muita. Mitäs sillä katsomisella on väliä, silmälaput silmilläkö pitäisi kulkea heti pariutumisen jälkeen?

Olen muutenkin visuaalinen ihminen. Katselen maisemia, ihmisiä, rakennuksia jne. Ihmisiä saatan katsoa ajatellen, että onpa kaunis/ruma/erikoinen/kivat hiukset/jännä kävelytyyli/surullisen näköinen/onnellisen näköinen/kivat vaatteet - ihan millä tahansa ajatuksella siis.

Vierailija
56/100 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tällainen mies tuttavapiirissä ja joka kerta katson ja minua naurattaa, että miksi pitää käyttää liian pientä t-paitaa. Ei siis kyllä herätä positiivista huomiota minussa, enemmän kiinnostaisi vähän peittävämmällä paidalla, tuosta saa tyrkyn kuvan.

Vierailija
57/100 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa näkee ehkä kerran vuodessa hyvännäköisen miehen, joten kuvittelet aika vahvasti, että naiset kiinnostuisivat pelkistä käsistä. En ole koskaan katsonut vieraira miehiä, eivätkä ne herätä mitään. Seksikkyys tulee miehellä aivoista, ulkonäkö on sen jälkeen vain kiinnostusta vähentävä tekijä, mutta ei lisäävä.

En väittänyt, että naiset haluaisivat kanssani seksiä. Mutta poikkeuksetta kun olen kanssakäymisissä tuntemattomien naisten kanssa (kaupan kassat, kirjastotädit, samaan aikaan ulko-ovelle osuva naapuri tms.), niin ensimmäinen vilkaisu suuntautuu hauiksiini, ei kasvoihini. Tämä on ehkä ihan tiedostamaton refleksi, mutta katseen kohteena se huomaa kyllä selvästi. 

Vierailija
58/100 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä miehenä katselen. - Mikä estäisi kaselemasta? - Jos joku on niin yksinkertainen, että ajattelee minun katselevan jokaista naista vain arvioidakseni häntä enemmän tai vähemmän potenttiaalsiena seksikumppanina tai yleisemmin kuinka tai miten voisin hyötyä hänestä muutoin, niin  minusta ongelma ) on kyllä jollain muulla kuin minulla. - Mikäkö se ongelma on? - Toisen liian suureksi kohonnu epäluuloisuus ja halu yli tulkita jokainen miehen katse, joka kohdistuu muia ihmisiä kohtaan.     

Miksi sitten katselet? Saatko siitä mielihyvää? Jos se tuntuu hyvältä, on se ihan juuri sitä samaa seksuaalista mielihyvää kuin vaikkapa aktissakin. Eli kyllä - haluat muita. Olet libidovetoinen liskoaivo ja ihmispaska.

Kiios hyväsä kysymyksestä. - Ehkä minun "libidoveoinen liskoaivo ihmispaskan" - olisi tullu vastaat tähän jo edellä. Ensin kuitenkin kiios luonnehdinnastasi oli kyllä niin, sanosinko omaperäinen, että melkein punastuttaa. - Keksiö sen ihan itse minua varten vai käytätkö, ta joudutko käyttämääm tällaista luonnehdintaa useinkin....?

No joo. Mutta siis miksi kaselen? - Kyllä kaselu toisinaan aiheuttaa minulle mielihyvää. On kiintoisaa seuranta ihmisiä niin naisia kuin miehiä vaikkapa lentokentällä kahviossa istuessani ja ajatella pienessä ja rajallisessa mielessäni, että mihin itse kukin on menossa tai mistä tulossa.

Onko tuo tuolla myös pohjoismaalainen, kenties ruotalainen, -Miksi hän näytää minusta ruotsalaisela eikä esimerkiksi suomalaiselta tai norjalaiselta? Entäs tuo pariskunta viereisessä pöydässä: kaksi naista, jotka äsken kävelivät ksäikkäin? - Keitä he ovat? Ovatko he tottuneet kävelemään käsikkäin? - Voivatko tehdä näin myös siellä minne ovat matkalla? Entä kuka tuo yksin pyörätuolilla kulkeva baskeripäinen nainen on?  

Hsluanko muita? Sanosin, että en ainakaan aktiivisesti. - Koskaan ei (kai) pitäisi sanoa, että ei tai en koskaan.

Mutta en pidä siitä, että minua pidetään, niin yksinkertaisena, että minun otaksutaan vain ajattelevan jokaista katsomaani naista (tai naisia) aina niin että arvioisin heistä mahd. potentiaalisen hyödyn iselleni saati,  että arvioisin heistä jokaisen enemmän tai vähemmän potentiaalisena seksikumppanina.             

Vierailija
59/100 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin. Jokainen terve mies miettii miltä tuntuisi olla jokaisen tapaamansa seksuaalisesti kiinnostavan naisen kanssa. Teot on sitten eri juttu.

No, jos hän tulee siihen tulokseen että erittäin hyvältä ja jatkaa katselua niin missä se raja menee.

ap

Raja menee siinä että tekee jotain asialle eikä enää katsele. Esim. Tinder ei enää ole sitten pelkkää katselua...

juttusille pyrkiminen?

ap

Raja on siinä kohtaa ylitetty jos kerran taka-ajatuksia on.

Vierailija
60/100 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiin ei voi luottaa. Monet miehet yrittää jopa iskeä muita naisia tyttöystävän läsnäollessa. Nämä tytöt vaan hokee kuinka heidän kultapuppeli on niin ihana😂

N23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi