Lopetitteko perheenne kaikki harrastukset, kuten ohjeistettiin?
Me lopetettiin. Siis ei vaan enää mennä harrastuksiin, joten harrastuspaikat on tallella yhä.
Kommentit (22)
Hallitus kehotti torstaina välttämään lähikontakteja harrastustoiminnassa. Monessa seurassa odotetaan viranomaisten ohjeistusta siitä, miten toimintaa voi jatkaa.
Palstamamman taaperoiden on pakko saada harrastaa muuten niille tulee paha mieli eikä palstamamma tiedä mitä tehdä.
En lopettanut.
Asentelin pihapuihin lanka-antennia.
Noup. Lapset käyvät niissä harrastuksissa, joita ei ole peruttu.
Kuntosali ja uimahallit jätetään nyt väliin sekä lasten futistreenit on jäissä toistaiseksi. Muuten kyllä jatketaan liikkumista eli käydään pyöräilemässä, mies oli tänään hiihtämässä ja lapset pelaamassa 10 hengen porukalla futista lähikentällä.
Muksut myös lukevat ja piirtävät, kuten ennenkin.
Osa harrastuksista on muutenkin ehditty jo perua.
Toivon, että ensi viikkoon mennessä perutaan kaikki.
Jos ei peruta, niihin harrastuksiin me ei joka tapauksessa enää mennä.
Joo. Meillä kilpavoimistellaan ja seura perui kevään kilpailut ja treenitkin toistaiseksi.
Ei lopetettu harrastuksia. Hiihtää ja hevosia voi harrastaa ihan normaalisti.
Joo. Seksiä harrastetaan seuraavan kerran kesäkuussa, jos koronan tilanne paranee.
Osa on toistaiseksi peruttu. Teinin urheiluvalmennus jatkaa toistaiseksi, harjoittelevat yksilölajia missä ei olla lähikontaktissa. Tarvittaessa varmaan siirtävät treenit ulkokentälle.
Mies suuttui, kun ehdotin että pitäisi pienen tauon salilla käymisessä.
Kuntosalilla kun ei ole mitenkään likaista. Ihan turha puhua tällaisille ihmisille mitään.
Ei, harrastan kestävyysjuoksua, ja tuolla poluilla painelin menemään 18km tänäänkin aamupäivällä!
Lasten harrastusryhmät on kaikki peruttu. Joten lopetettiin, kun niitä ei enää järjestetä.
Toki korvattiin ne ulkoilulla, kävelyllä, pyöräilyllä, metsässä rämpimisellä, pallon potkimisella ja pihasählyllä.
Ohjatuissa harjoituksissa käyminen on tauolla, muuten kyllä harrastetaan ihan normaalisti.
Pakkohan se on, kun kaikista tuli peruutusilmoutukset torstaina ja perjantaina.
Meillä loppui: mun kuntosali meni kiinni ja lasten harrastuspaikat myös. Paitsi tyttären kuntosali, jonne emme häntä päästä. Hankittiin treenivälineet kotiin. Ulkoillaan tietty kuten ennenkin.
Ryhmät on peruttu mutta tuolla ne kersat on olleet laskettelurinteessä koko päivän. Keli on mahtava ollaan ulkona ja ei olla ihan lähikontaktissa.
Mites, onko kuluttajilla oikeus korvauksiin peruutetuista harrastuksista? Omassa lajissani ohjaaja aikoo pitää etäopetusta. Olen maksanut kaudesta lähes 300 euroa, joten ei hirveästi naurata. Toki kiva, että järjestetään tuollainen mahdollisuus, mutta minusta se vaikuttaa vain yritykseltä kiertää rahojen palauttaminen. Ymmärrän tilanteen vakavuuden myös taloudellisesti seuroille ja järjestöille, mutta kuluttajan näkökulmasta tuollainen etäopetus on mielestäni täysin puutteellinen kompensaatio, oli se miten hyvin järjestetty tahansa. Mitä mieltä muut?
Jep. Niihin paikkoihin ilmoitin, jotka ei itse peruneet. Esim. lasten uimakoulut peruivat itse kaikki opetukset.