Aiotko mennä maanantaina töihin?
Itse en vielä tiedä mutta tekisi mieli olla pois. Asun riskialueella.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin menen. En ole laiska, tyhmä, hyväuskoinen enkä epäkäytännöllinen. Olen aina noudattanut hyvää hygieniaa yli muiden enkä sairastellut mitään paskajuttuja, joita keskivertokansalainen valittaa tämän tästä. Tämä on fiksujen ihmisten kulta-aikaa.
Kunnes joku aivastaa päälle.
Ihminen joka aivastaa minun päälle menettää muutamassa sekunnissa tajuntansa kun taon hänen nenäluut aivoihin.
"Tämä on fiksujen ihmisten kulta-aikaa." :DD
Ei fiksuuden tarvitse sulkea pois brutaalisuutta. Ihminen on tappokone ja tulee aina olemaan sellainen tai hän ei selviä.
En saa mennä koska yskittää ja on flunssainen olo. Sanottiin että töihin vain täysin terveenä.
Vierailija kirjoitti:
Mua on käynyt hieman ahdistamaan olla töissä. Työnanatajalta ei ole tumkut mitään ohjeistusta miten toimitaan jos on juurikin pieni flunssa... Samaten omasta suojautumisesta ei halaistua sanaa. Iso siivousyritys työnantajana
Ai omia aivoja ei voi käyttää, pitää olla ohjeet, mitä tehdään kun on vähän kipeä.....?
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan mene! Jotain työttömyystuki hakemuksia pitäisi käsitellä.
Nyt vedetään keittoa ja ollaan karanteenissa.
Työttömyystuki hakemuksia? :DD
Et ole käsittelijä.
En mene. Lievät flunssaoireet päällä, olin jo perjantain etätöissä. En viitsi mennä sinne pelottelemaan ihmisiä, ja meillä suositellaan nyt etätöitä niille joilla se onnistuu. En asu riskialueella, joten hyvin epätodennäköistä että tämä koronaa olisi.
Etätöitä. Esimies muutti tapaamiset Skype-kokouksiksi.
Pakko mennä. Muuten ei mitään, mutta yksi kollega on niin välinpitämätön kaiken hygienian suhteen, että melkein pelottaa. Kyseessä ihminen, joka naureskelee mm. kahvihuoneen pöydän "jatkuvaa" (=päivittäin) pyyhkimistä.
Meille tuli työnantajalta ohjeistus, että mahdollisimman paljon pitää olla etätöissä jos vain voi jäädä. Toimistolle saa myös mennä, mutta ei ole suositeltavaa.
Totta kai menen. Jotenkin huvittavaa, kun viimeiset viikot/kuukaudet suuri osa firmasta on ollut töissä selvästi flunssaisena ja monella on tosi pahan kuuloista yskää ja naamakin sen näköinen että kuumetta on, ja nyt sitten pitäisi pienen nenän vuotamisenkin (normaali allergia/viimaoire tähän aikaan vuodesta) takia jäädä kotiin saikuttamaan.
Menen, vaikka töissä onkin iso riski sairastua. Käsittelen paljon käteistä ja olen lähikontaktissa useiden vaihtuvien ihmisten kanssa päivittäin (ruuhkainen kahvila). Olen ottanut sen asenteen että todennäköisesti sairastun ja sitten sairastan sen pois. Olen nuori, terve enkä kuulu mihinkään riskiryhmään joten ei tässä ole syytä pelkoon.
Menen töihin. Kaikki jotka firmassa kykenevät etätöihin, jäävät kotiin. Itse en pysty tekemään mitään etänä.
Kolmella eri julkisella kulkuneuvolla aamuin, illoin. Ei ole vaihtoehtoja. Onneksi pystyy pitämään hajurakoa kanssamatkustajiin, ei ole ollut ruuhkaista.
Minulla on verenpainetauti eli olen kai riskiryhmää.
Työnantaja suositteli vahvasti etätöitä joten teen töitä kotoa käsin etänä.
En mene maanantaina, koska minulla on vapaapäivä. Siitä eteenpäin onkin sitten etätöitä, eli töihin "meneminen" tarkoittaa työnantajan järjestelmään kirjautumista.
Työnantaja määräsi etätöihin maaliskuun loppuun. Pakko mennä ma hakemaan papereita tstolta, muuten kotona.
Sekä minulle että miehelle määrätty etätyöt. Nyt alkavat myös asiakkaat siirtää projekteja syksylle.
Olen sairaalassa töissä laitoshuollossa joten sinne menen jollen sairastu.
Yliopistoja ei ole vielä suljettu, eikä minun työnkuvaani sovi etätyöt, joten menen töihin ihan normaalisti. Myös lapset ovat menossa kouluun.
Töihin tietenkin, pakko mennä. On pientä flunssaa mutta olin jo saikulla ja ei voi montaa viikkoa olla pois töistä yskän/nuhan takia. Eli tämä ohje että ei kipeänä töihin, on aivan höpö höpöä, ei monestakaan työpaikasta olla pitkällisen yskän vuoksi viikko tolkulla saikulla !
Ahdistaa ihan hirveästi mennä tosi isolle koululle töihin maanantaina. Hyvä siinä on lapsille vakuutella ettei mitään hätää kun itsekin tekis mieli pillahtaa itkuun ja pukeutua suojanaamariin. Uskon, että olen itsekin riskiryhmää.
Sen verran kurkku kipeänä ettei tarvi mennä. Hoitakaa ite kakaranne🍷