Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko mennä maanantaina töihin?

Vierailija
14.03.2020 |

Itse en vielä tiedä mutta tekisi mieli olla pois. Asun riskialueella.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran kurkku kipeänä ettei tarvi mennä. Hoitakaa ite kakaranne🍷

Vierailija
22/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin menen. En ole laiska, tyhmä, hyväuskoinen enkä epäkäytännöllinen. Olen aina noudattanut hyvää hygieniaa yli muiden enkä sairastellut mitään paskajuttuja, joita keskivertokansalainen valittaa tämän tästä. Tämä on fiksujen ihmisten kulta-aikaa.

Kunnes joku aivastaa päälle.

Ihminen joka aivastaa minun päälle menettää muutamassa sekunnissa tajuntansa kun taon hänen nenäluut aivoihin.

"Tämä on fiksujen ihmisten kulta-aikaa." :DD

Ei fiksuuden tarvitse sulkea pois brutaalisuutta. Ihminen on tappokone ja tulee aina olemaan sellainen tai hän ei selviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa mennä koska yskittää ja on flunssainen olo. Sanottiin että töihin vain täysin terveenä.

Vierailija
24/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on käynyt hieman ahdistamaan olla töissä. Työnanatajalta ei ole tumkut mitään ohjeistusta miten toimitaan jos on juurikin pieni flunssa... Samaten omasta suojautumisesta ei halaistua sanaa. Iso siivousyritys työnantajana

Ai omia aivoja ei voi käyttää, pitää olla ohjeet, mitä tehdään kun on vähän kipeä.....?

Vierailija
25/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan mene! Jotain työttömyystuki hakemuksia pitäisi käsitellä.

Nyt vedetään keittoa ja ollaan karanteenissa.

Työttömyystuki hakemuksia? :DD

Et ole käsittelijä.

Vierailija
26/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Lievät flunssaoireet päällä, olin jo perjantain etätöissä. En viitsi mennä sinne pelottelemaan ihmisiä, ja meillä suositellaan nyt etätöitä niille joilla se onnistuu. En asu riskialueella, joten hyvin epätodennäköistä että tämä koronaa olisi.

Vierailija
27/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöitä. Esimies muutti tapaamiset Skype-kokouksiksi.

Vierailija
28/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko mennä. Muuten ei mitään, mutta yksi kollega on niin välinpitämätön kaiken hygienian suhteen, että melkein pelottaa. Kyseessä ihminen, joka naureskelee mm. kahvihuoneen pöydän "jatkuvaa" (=päivittäin) pyyhkimistä.

Vierailija
29/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli työnantajalta ohjeistus, että mahdollisimman paljon pitää olla etätöissä jos vain voi jäädä. Toimistolle saa myös mennä, mutta ei ole suositeltavaa.

Vierailija
30/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai menen. Jotenkin huvittavaa, kun viimeiset viikot/kuukaudet suuri osa firmasta on ollut töissä selvästi flunssaisena ja monella on tosi pahan kuuloista yskää ja naamakin sen näköinen että kuumetta on, ja nyt sitten pitäisi pienen nenän vuotamisenkin (normaali allergia/viimaoire tähän aikaan vuodesta) takia jäädä kotiin saikuttamaan. 

Vierailija
31/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen, vaikka töissä onkin iso riski sairastua. Käsittelen paljon käteistä ja olen lähikontaktissa useiden vaihtuvien ihmisten kanssa päivittäin (ruuhkainen kahvila). Olen ottanut sen asenteen että todennäköisesti sairastun ja sitten sairastan sen pois. Olen nuori, terve enkä kuulu mihinkään riskiryhmään joten ei tässä ole syytä pelkoon.

Vierailija
32/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen töihin. Kaikki jotka firmassa kykenevät etätöihin, jäävät kotiin. Itse en pysty tekemään mitään etänä.

Kolmella eri julkisella kulkuneuvolla aamuin, illoin. Ei ole vaihtoehtoja. Onneksi pystyy pitämään hajurakoa kanssamatkustajiin, ei ole ollut ruuhkaista.

Minulla on verenpainetauti eli olen kai riskiryhmää.

Vierailija
33/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja suositteli vahvasti etätöitä joten teen töitä kotoa käsin etänä.

Vierailija
34/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene maanantaina, koska minulla on vapaapäivä. Siitä eteenpäin onkin sitten etätöitä, eli töihin "meneminen" tarkoittaa työnantajan järjestelmään kirjautumista.

Vierailija
35/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja määräsi etätöihin maaliskuun loppuun. Pakko mennä ma hakemaan papereita tstolta, muuten kotona.

Vierailija
36/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä minulle että miehelle määrätty etätyöt. Nyt alkavat myös asiakkaat siirtää projekteja syksylle. 

Vierailija
37/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaalassa töissä laitoshuollossa joten sinne menen jollen sairastu.

Vierailija
38/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistoja ei ole vielä suljettu, eikä minun työnkuvaani sovi etätyöt, joten menen töihin ihan normaalisti. Myös lapset ovat menossa kouluun.

Vierailija
39/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin tietenkin, pakko mennä. On pientä flunssaa mutta olin jo saikulla ja ei voi montaa viikkoa olla pois töistä yskän/nuhan takia. Eli tämä ohje että ei kipeänä töihin, on aivan höpö höpöä, ei monestakaan työpaikasta olla pitkällisen yskän vuoksi viikko tolkulla saikulla ! 

Vierailija
40/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa ihan hirveästi mennä tosi isolle koululle töihin maanantaina. Hyvä siinä on lapsille vakuutella ettei mitään hätää kun itsekin tekis mieli pillahtaa itkuun ja pukeutua suojanaamariin. Uskon, että olen itsekin riskiryhmää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi