Aiotko mennä maanantaina töihin?
Itse en vielä tiedä mutta tekisi mieli olla pois. Asun riskialueella.
Kommentit (84)
En saa mennä. Meillä kaikki, joiden ei ole välttämätöntä tehdä työtä työpaikalla on jäätävä etätöihin. Näin mennään toistaiseksi.
Mua on käynyt hieman ahdistamaan olla töissä. Työnanatajalta ei ole tumkut mitään ohjeistusta miten toimitaan jos on juurikin pieni flunssa... Samaten omasta suojautumisesta ei halaistua sanaa. Iso siivousyritys työnantajana
Vierailija kirjoitti:
Mua on käynyt hieman ahdistamaan olla töissä. Työnanatajalta ei ole tumkut mitään ohjeistusta miten toimitaan jos on juurikin pieni flunssa... Samaten omasta suojautumisesta ei halaistua sanaa. Iso siivousyritys työnantajana
Luen lehdistä ja katson WHO:n pressitilaisuudet, mutta järkkyä toimintaa työnantajalta, tekis mieli tehdä joku ilmoitus työsuojeluun
Tietenkin menen. En ole laiska, tyhmä, hyväuskoinen enkä epäkäytännöllinen. Olen aina noudattanut hyvää hygieniaa yli muiden enkä sairastellut mitään paskajuttuja, joita keskivertokansalainen valittaa tämän tästä. Tämä on fiksujen ihmisten kulta-aikaa.
En, nyt saa joku muu hoitaa ne räkänokat.
Menen, ellei muuta ohjetta tule työnantajalta.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin menen. En ole laiska, tyhmä, hyväuskoinen enkä epäkäytännöllinen. Olen aina noudattanut hyvää hygieniaa yli muiden enkä sairastellut mitään paskajuttuja, joita keskivertokansalainen valittaa tämän tästä. Tämä on fiksujen ihmisten kulta-aikaa.
Kunnes joku aivastaa päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletat, että jään siihen maalitauluksi? No huh huh. Kuten sanoin, en ole tyhmä etc.
Jos ei kielletä. En halua kenkää.
Vierailija kirjoitti:
En saa mennä. Meillä kaikki, joiden ei ole välttämätöntä tehdä työtä työpaikalla on jäätävä etätöihin. Näin mennään toistaiseksi.
Sama meillä. Käyn huomenna hakemassa työkoneen toimistolta.
Mistä olet tullut päätelmään että et ole tyhmä, et sinä sitä tiedä!
Etätöissä olen, ja jatkan alaisteni painostamista samaan. Eivät siis pääasiassa suostuneet vielä jäämään kotiin koneiden kanssa. Luultavasti en mene toimistolle ennen kuun loppua ainakaan.
En tai joo. Pakko olisi mennä vaikka olisi pää kainolassa ja sadan asteen kuumr. Kaupassa asiakaspalbelutyössä. Mielellään en menisi.
En todellakaan mene! Jotain työttömyystuki hakemuksia pitäisi käsitellä.
Nyt vedetään keittoa ja ollaan karanteenissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka aivastaa minun päälle menettää muutamassa sekunnissa tajuntansa kun taon hänen nenäluut aivoihin.
"Tämä on fiksujen ihmisten kulta-aikaa." :DD
Totta hitossa, miksi en menisi, kun en ole kipeä? Raksalla töissä, työmaa pitää saada valmiiksi kuukauden loppuun mennessä. En ymmärrä miksi terveen ihmisen pitäisi jättäytyä pois?
Etänä. Toisaalta olen opiskelija ja ihan helppouden takia teen 90 prosenttisesti työt muutenkin etänä.
Koko ensi jaksossa myös opetus etänä.
Menen jos kouluja ei suljeta. Jos koulut menee kiinni niin pakko jäädä kotiin hoitamaan lasta.