Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko mennä maanantaina töihin?

Vierailija
14.03.2020 |

Itse en vielä tiedä mutta tekisi mieli olla pois. Asun riskialueella.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä Helsingissä asiakaspalvelutöissä ja niin kauan käyn töissä kunnes paikka suljetaan tai meitä työntekijöitä aletaan lomauttamaan, jos/ kun asiakkaat vähentyvät.

Todennäköisesti tulen koronan siis sairastamaan ja toivon vain perheeni kanssa siitä parantuvamme. Kaikki ollaan alle 30-vuotiaita eikä sairauksia taustalla, niin jos tilastoihin voi luottaa niin ei pitäisi olla hätää..

Vierailija
42/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko mennä. Pystyisin työskentelemään etänä, mutta esimies ei anna!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siirsin kaikki palaveritkin etään. Eli teen töitä, mutta en töissä.

Vierailija
44/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen töihin jo huomenna ihan normaalisti. En saa mitään sairaslomarahaa eikä ole etätyömahdollisuutta joten pakko mennä elääkseen. Myös ma olen menossa.

Vierailija
45/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin asiakaspalvelutyössä pk-seudulla ja ihan normaalisti meillä kaikki töissä on eikä kukaan mitenkään edes panikoi. Pakkohan se on töitä tehdä. Miettikää jos esim. Kaupassa kukaan ei hyllyttäisi tai palvelisi kassalla?

Vierailija
46/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pääsenkö, koska taitaa olla korona.

Vierailija
47/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen eläkkeellä.

Vierailija
48/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaikilla ole mitään etätyömahdollisuutta! Eli kyllä menen, valitettavasti.

Vierailija
49/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran kurkku kipeänä ettei tarvi mennä. Hoitakaa ite kakaranne🍷

Tässä tilanteessa ei sinun asenteen omaavia ihmisiä tarvita, toivottavasti tauti on sinulle ankara, meitä ei haittaa, vaikka et selviäisi.

Vierailija
50/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sairaalassa töissä laitoshuollossa joten sinne menen jollen sairastu.

Sinä teet tärkeää työtä, toivon sinulle voimia ja toivottavasti korona kiertää sinut kaukaa!

Vierailija
51/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tilanteessa ei sinun asenteen omaavia ihmisiä tarvita, toivottavasti tauti on sinulle ankara, meitä ei haittaa, vaikka et selviäisi.

Juuri näin! Tuommoiset juopot joutaisikin sairastua.

Vierailija
52/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon työssä, jossa etätyön mahdollisuus. Jokainen meistä jää kotiin. Pidän tietysti myös lapseni kotona.

Vierailija
53/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, tuommoiset pas kapäöt joutaisi saunan taakke lopetettavaksi.

Vierailija
54/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin eilen Kanarialta, joten kaksi viikkoa karanteenissa.

Vierailija
55/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen. Oma työhuone, tiloissa alle 5 työkaveria kaikki eri huoneissa, asikkaita ei oteta, en juuri ikinä puhu muille kuin s-postin välityksellä, eväätkin syön omassa huoneessa. Mies heittää ovien eteen aamulla ja hakee iltapäivällä.

En halua tuoda töitä kotiin, joten teen toistaiseksi näin.

Vierailija
56/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön työnhakija, joten ei ole pakko lähteä maanantaina kotoa minnekään paitsi ehkä käydä ruokakaupassa. En usko että TE-toimistostakaan olisi lähiaikoina tiedossa mitään ukaaseja. Tuo koronavirus varmaan sotkee sen verran taloutta että tuskinpa työtilanne suuremmin muuttuu lähikuukausien aikana. Ei tarvitse pelätä YT-neuvotteluja ja lomautuksia kun jo valmiiksi työtön.

Vierailija
57/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin menen. En ole laiska, tyhmä, hyväuskoinen enkä epäkäytännöllinen. Olen aina noudattanut hyvää hygieniaa yli muiden enkä sairastellut mitään paskajuttuja, joita keskivertokansalainen valittaa tämän tästä. Tämä on fiksujen ihmisten kulta-aikaa.

Ylpeys käy lankeemuksen edellä :)

Vierailija
58/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koska paperi liitto julisti lakon. paska paperin liian kovan menekin johdosta

Vierailija
59/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa mennä. Meillä kaikki, joiden ei ole välttämätöntä tehdä työtä työpaikalla on jäätävä etätöihin. Näin mennään toistaiseksi.

Tässä kiteytyy se syy, miksi jotkut työnantajat edelleenkin suhtautuu kriittisesti etätöihin.

Etätöiden tekeminen ei mielestäsi ole töihin menemistä? En minäkään työpaikalle mene, mutta maanantai-aamuna klo 8:30 menen töihin, eli avaan läppärin ja aloitan hommat.

Vierailija
60/84 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menen. Ei yhteiskunta voi pysähtyä vaikka kuinka pöpöjä liikkeellä olisikin. On asioita jotka on pakko hoitaa että muiden elämä voisi jatkua edes siedettävällä tasolla.

Muistahan tämä kun näet seuraavan kerran persvakomiehen tai -naisen työssään. He ovat niitä todellisia arjen sankareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi