Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ihan hirvee yskä ja kohta pitäisi mennä kauppaan

Vierailija
14.03.2020 |

Saattaa olla, että pääsen näkemään erikoisia reaktioita kanssa-asiakkailta yskiessäni kuin viimeistä päivää. En haluaisi mennä, mutta kotivara on jo mennyttä, joten pakko on..

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse mahdollisimman pieni kauppa. Vedä kaulahuivi kasvoille, pidä koko ajan hanskat kädessä ja äkkiä haet ostokset,  montaa tavaraahan noihin rahoihin ei mahdu. Yritä vältellä ihmisiä mahdollisimman paljon.

Kun seuraavan kerran saat rahaa, ala pikkuhiljaa kasvattaa kotivaraa. Ostat makaronipussi kerrallaan sen päivittäisten menojen ohessa. Kerralla sitä ei vähävaraisena pystykään ostamaan.

Vierailija
22/63 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät paksun huivin nenän ja suun eteen, käytät hanskoja kaupassa ja teet kaikkesi ollaksesi yskimättä, ota lääkettä ennen kuin lähdet. Pysyttelet mahdollisimman kaukana muista asiakkaista ja käytät itsepalvelukassaa, jos sellainen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö saa ketään tuomaan? Tai onko lähelläsi kuljetuspalvelua?

Ei ole ketään. Pakko on mennä, sillä ei minulla ole varaa ylimääräisiin palveluihin. Ap

Kuule, kuljetuspalvelu maksaa vain joitakin euroja.

Osta kerralla viikon ostokset, niin maksat sen vain kerran viikossa.

Minulla on 14,30€ rahaa käytössäni, eikä sillä maksella minkäänlaisia kuljetuksia, jos haluan saada riittävästi syömistä pysyäkseni hengissä. Ap

Ja yhtä ainoaa ystävää, tuttavaa , sukulaista ei ole olemassakaan vai ? 

On minullakin toki sukulaisia, mutta en ole ollut heidän kanssaan tekemisissä 15 vuoteen kuin ainoastaan vahingossa heihin törmätessä. Ei ole ketään, joka voisi käydä puolestani kaupassa. Ap

älä jauha p*skaa. ihan varmasti on tuttuja tai ystäviä, ja tuskin asut korvessa, missä lähimmät naaputkin ovat 20 kilometrin päässä. 

Ystävät asuvat eri paikkakunnilla ja mitään muita tuttuja minulla ei ole. Naapureiden kanssa emme tunne lainkaan toisiamme ja en mene pyytämään tuntemattomilta apua, sillä olen introvertti. Ap

Vierailija
24/63 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitse mahdollisimman pieni kauppa. Vedä kaulahuivi kasvoille, pidä koko ajan hanskat kädessä ja äkkiä haet ostokset,  montaa tavaraahan noihin rahoihin ei mahdu. Yritä vältellä ihmisiä mahdollisimman paljon.

Kun seuraavan kerran saat rahaa, ala pikkuhiljaa kasvattaa kotivaraa. Ostat makaronipussi kerrallaan sen päivittäisten menojen ohessa. Kerralla sitä ei vähävaraisena pystykään ostamaan.

Prismaan joudun kylläkin menemään. Muut kaupat ovat liian kaukana. Ap

Vierailija
25/63 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa pizza tms. kotiin. Älä lähde tartuttamaan muita.

Vierailija
26/63 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa pizza tms. kotiin. Älä lähde tartuttamaan muita.

Ei sillä pizzalla pitkään elä. Ap

Vierailija
27/63 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sulla ole koronavirusta kuitenkaan, jos et kerran ketään tunne. Tsemppiä! 

Vierailija
28/63 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalitoimesta voi saada kuljetusapua tällaisessa tilanteessa.

Vierailija
29/63 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sulla ole koronavirusta kuitenkaan, jos et kerran ketään tunne. Tsemppiä! 

Ei se nyt ihan noinkaan mene. Samalla tavalla se korona minuun on voinut tarttua julkisilta paikoilta kuin muihinkin. Ei niitä taudinkantajia ole pakko tuntea. Kiitos tsemeistä. Ap

Vierailija
30/63 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vitt*un täältä trollaamasta

Vierailija
31/63 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä provo.

Vierailija
32/63 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka teidän arkkuja kantaa, jos ei ole yhtään tuttua , sukulaista, kaverin kaveria , työkaveria??

Vierailija
33/63 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse lähtisi yskimään ihmisten ilmoille tänään ekä kyllä huomennakaan.

Tilaa verkkokaupasta tarvitsemasi tuotteet.

Vierailija
34/63 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin tyhjätasku, niin tuskin on matkustanut missään. Jos on ollut 10 päivää sairaana, niin 10 päivää sitten oli aika vähän koronatartuntoja ja silloin epäilyt olisi testattu. Ja jos olisi influenssa, niin olisi kuume, eikä jaksaisi mennä mihinkään. Ja jos jaksaisi mennä kauppaan, niin influenssa olisi jo kyllä ohi. Eli kyseessä on vain flunssa, jonka kanssa ennenkin on menty kauppaa ja töihin ja varsinkin päiväkotiin ja kouluun.

Vierailija
35/63 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka teidän arkkuja kantaa, jos ei ole yhtään tuttua , sukulaista, kaverin kaveria , työkaveria??

Itse en murehdi sitä miten pallo jatkaa pyörimistään minun poistumisen jälkeeni. Ruumíini ei välitä kuka sitä siirtelee, miten ja mihin. Ap

Vierailija
36/63 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on noin tyhjätasku, niin tuskin on matkustanut missään. Jos on ollut 10 päivää sairaana, niin 10 päivää sitten oli aika vähän koronatartuntoja ja silloin epäilyt olisi testattu. Ja jos olisi influenssa, niin olisi kuume, eikä jaksaisi mennä mihinkään. Ja jos jaksaisi mennä kauppaan, niin influenssa olisi jo kyllä ohi. Eli kyseessä on vain flunssa, jonka kanssa ennenkin on menty kauppaa ja töihin ja varsinkin päiväkotiin ja kouluun.

Joo olet oikeassa, en matkustele ja köyhäkin olen. Ap

Vierailija
37/63 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi sopia jokin "koronahäly" biisi, jota oireelliset voisivat soittaa kännykästään ostoksilla.

Täältä löytyikin sopiva

Vierailija
38/63 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap. Pakko minunkin on mennä vaikka on yskänpuuskia. T. Ammattivalittaja

Vierailija
39/63 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurakunnasta saa kyllä arkunkantajat. Ne kantoi mun ekan ukkonikin hautaan. T. Ammattivalittaja

Vierailija
40/63 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kaltaisten tapausten takia mikään taudin hidastaminen ei koskaan tule Suomessa toimimaan. Helsingissä on yli 600 000 asukasta, jos niistä kolmasosa sairastuu, se tekee 200 000. Ja jos näistä 200 000:sta on aloittajan mentaliteetilla varustettuja vaikka vain 0,8 prosenttia, se tekee 1600 yskivää tartuttajaa kauppoihin ja turuille sekä toreille.

Herran haltuun!

No nälkäänkö tässä sitten pitäisi menehtyä? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä