Mistä tunnistaa ihmisen, joka on kiinnostunut lapsista väärällä tavalla?
En tiiä onko tää joku kielletty puheenaihe täällä, mutta mulla tullu seurustelukumppanin käytöksestä huonoja fiiliksiä...että aluksi pidin häntä vaan hyvin lapsirakkaana ja seksuaalisesti haluttomana ( siis libido heikko), mutta kun ynnään kaikki jutut yhteen niin alkaa tuntumaan ettei ole enää normirajoissa tuo lasten ihailu. Mutta onko jollain kokemuksia tai vinkkejä miten toimia? Mulla ei oo lapsia, mutta hänellä on enkä tajuu miten tällasta juttua vois ees tuoda esille tai käsitellä. Oon aika pihalla, koska tyyppi muuten tosi mukava ja ns. kaikkien kaveri, mutta joku alusta lähtien on mua vaivannu, siis joku tosi epämääräinen mihin vasta nyt oon päässy käsiksi. Toki voin olla aivan hakoteillä ajatusteni kanssa, mutta silti veikkaan enemmän, että oon oikeessa. Nyt meillä on taukoa muutenkin meneillään, joten en välttämättä ees tyyppiä enää tapaa, mutta jos tapaan esim.kaverina, niin mietin, että miten tällaisessa tilanteessa kuuluisi toimia? Ei todellakaan oo kokemusta, vaikka jo yli 40 olenkin.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Who cares. Jatka elämääsi ja lopeta spekulointi, joka ei sulle kuulu.
No mä taas näen että kuuluu. Just siksi kun tällainen ajatus heräsi. Toki helpoin ois vaan sulkee silmät ja jatkaa matkaa, mutta mitä jos kaikki aina tekis näin?Että kun näkee jotain epäilyttävää niin jatkaa matkaa eikä puutu, koska voi uskotella itelleen ettei se mulle kuulu. Mä en aattele näin, koska oon ollu lapsena pahoinpidelty ja YKSI ihminen uskalsi siihen puuttua ja se oli mun pelastus. Mutta onhan tää asia eri ja mulle siis aivan outo. Siksi tää spekulointi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pedojen ja edes piirteisien ilmituominen on kansalaisvelvollisuus. Josta alkoikin kiinnostaa miksi vastustat? Tulisiko ip:si selvittää?
Pakettiauto, jonka kyljessä lukee "tikkareita" voi olla yksi merkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Pakettiauto, jonka kyljessä lukee "tikkareita" voi olla yksi merkeistä.
Kyllä. Niillä on kuulema "kosintavaihe" eli antaa yhdeksän hyvää ja kahdeksan kaunista.
Jostain luulis voivan kysellä miten pedofiili käyttäytyy.
Mutta ainakin niille lapsille voit puhua asiasta.
Se on vaikeeta,ite aikoinaan jouduin sen tekemään eikä se ollut helppoa.
Piti osata sanoittaa oikein. "ei saa mennä kyytiin,ei saa ottaa karkkia,älä anna kosketella" jnejne.
Se onneks ei ollut kosiskellut ja jäi sitte hetikohta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedojen ja edes piirteisien ilmituominen on kansalaisvelvollisuus. Josta alkoikin kiinnostaa miksi vastustat? Tulisiko ip:si selvittää?
Niinhän se yksikin mamma jyväskylässä hieman ryhtyi asialle ja viaton remppamies tai joku vastaava sai leiman lasten kyttääjänä. Onneksi hän saikin siitä kunnon löylytyksen.
Se, kenelle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se yksikin mamma jyväskylässä hieman ryhtyi asialle ja viaton remppamies tai joku vastaava sai leiman lasten kyttääjänä. Onneksi hän saikin siitä kunnon löylytyksen.
Se, kenelle vastasit
Eli sinun mielestäsi kaiken pitäisi olla ”Who cares!” - ja setämies painaa nappulaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, kenelle vastasit
Asian voi hoitaa paremmin kuin levittelemällä omassa somessa. Ilmoitus poliisille epäilystä ja tarvittaessa ammattilaisten tutkinta.