Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko lauantaina tavaraa kauppoihin?

Vierailija
13.03.2020 |

En ole käynyt kaupassa kolmeen päivään mutta hu pitäisi. Mietin tuleeko tänään illalla täydennystä tai hu lauantaina? Vai onko hu ihan tyhjää?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei korona estä mitään ruokatehtaiden toimintaa tai kuljetuksia. Joten miksi elintarvikkeet loppuisivat, ellei hamstrata? Täydennystä tulee vaikka hamstrattaisiin. Toivottavasti hamstraajat oikeasti ovat bunkkerissaan pari viikkoa, koska muutenhan hamstrauksessa ei ole mitään ideaa.

Pöljä.

Se idea on siinä, että jos sairastuu, niin ei tarvi lähteä mihinkään. Mä kyllä veikkaan, että hamstereiden kamat seisoo pakkasessa / kaapissa parin kuukauden jälkeen käyttämättömänä.

Zinc

Vierailija
22/26 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleni oli turha. Kaupassa oli leipää, riisiä, kanaa, kaikkea paitsi jauhelihaa. Syövätkö kaikki suomalaiset siis tosiaan aina jauhelihaa? Tampereellahan tätä hamstrattiin jo silloin kun se oli jossain superalessa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kaupasta.

Ajan itse ja osa kaupoista saa vielä pe-la välisenä yönä kuorman lauantaiksi, mutta sitten seuraavan kerran saavat su iltana ja sitä seuraavana yönä. Osaan kauppoihin taas ajetaan vielä pe päivällä ja seuraavan kerran saavat sunnuntaina päivällä eli lauantai jää välistä.

Vierailija
24/26 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tulee tietääkseni vain torstaina k-kauppaan. Muista en tiedä, mutta ehkä kerrsn viikossa, ei ainakaan joka päivä.

Vierailija
25/26 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kaupungin keskustassa eikä minulla ole autoa. Teen päivittäistavaraostokseni lähikaupassa. Nähtyäni kavereiden Facebook-päivityksissä kuvia Prismoissa vallitsevasta maailmanlopun meiningistä mietin, olisikohan pitänyt itsekin varautua jotenkin. Ennen tätä päivää olin käynyt torstaina viimeksi kaupassa. Äsken, kun kävin lähikaupassani, oli siellä aivan normaalit valikoimat vessapaperia myöten. Luulen, että hamstraaminen taitaa vain olla tietyn ihmistyypin juttu, ja kun kuvia ja videoita jaetaan ja nähdään muiden älyttömiä tavaravuoria ostoskärryissä, paniikki tarttuu.

Vierailija
26/26 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamstraajat ovat kaupassa jo kello 7 tai 8, kun ovet aukeaa, ja puolen tunnin päästä kassalla ostoskärryt täpötäynnä tavaraa. Ei kaupat ole varautuneet tilauksissa tällaiseen, kait ne tilaa lisää vaan mitä saa, mutta hamstraajien lempituotteet (säilykkeet, makaronit, vessapaperit jne) tottakai loppuvat kesken.

Tiedä sitten, millaiset säilytystilat hamstraajilla on, että kuinka kauan tämä voi jatkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän