Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karanteenikarkit on jo syöty - onko muille käynyt näin?

Vierailija
13.03.2020 |

Karanteeni on vasta alussa, ja jo nyt on herkut popsittu. Sanokaa, etten ole ainoa, joka ei osaa säännöstellä. Luultavasti ei aivot osaa vielä ajatella, että todella, ei ole tarkoitus lähteä kauppaan seuraavan kerran kun tekee mieli karkkia.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni palstamamma joutuu karanteenidietille kun vaan makaroonia mussuttaa pari viikkoa 👍

Höpsistä. Nyt on hyvä, että on vararavintoa, ei kuukahda heti, jos sairastuu tai kotivara loppuu.

Oon koko alkuvuoden miettinyt dieettiä. Nyt en mieti pätkääkään.

Vierailija
42/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljä levyä suklaata, 20 twixiä, kolme pussia karkkia, neljä lakupötköä, 2 litraa jäätelöä, 3 sipsipussia, 5 pakettia keksejä, piparitaikinaa, 12 tölkkiä coca colaa, 15 tölkkiä mietoja alkoholijuomia, 10 pulloa viinejä. Eikä tee yhtään mieli syödä/juoda niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni palstamamma joutuu karanteenidietille kun vaan makaroonia mussuttaa pari viikkoa 👍

Höpsistä. Nyt on hyvä, että on vararavintoa, ei kuukahda heti, jos sairastuu tai kotivara loppuu.

2 viikkoa menee ihan vesipaastolla kevyesti, jos ruoka loppuu kaupoista.

Vierailija
44/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeasti! Syöttekö te normaalistikin karkkia? Karanteenissako se on teille tärkeä elintarvike? Niin tärkeä, että sitä pitää oikein varastoida?

Minä ajattelen niin, että karanteenin aikana jos milloin pitää olla jotain ekstraa ja hyvää kotona. Silloinhan herkkuja tarvitsee piristämään mieltä, jos ei ole muuta hauskaa tiedossa. 

Tosin itse olen niin erakko, että nauttisin karanteenista, enkä huomaisi juuri eroa tavalliseen arkeen. 

Avasin keksipaketin, mutta en suklaalevyjä :).

Vierailija
45/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karanteenikarkit? Mitä vt. Joo, ei ole enkä osta. 

Vierailija
46/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on neljä levyä suklaata, 20 twixiä, kolme pussia karkkia, neljä lakupötköä, 2 litraa jäätelöä, 3 sipsipussia, 5 pakettia keksejä, piparitaikinaa, 12 tölkkiä coca colaa, 15 tölkkiä mietoja alkoholijuomia, 10 pulloa viinejä. Eikä tee yhtään mieli syödä/juoda niitä.

Entä onko sinulla ruokaa? Ja kai noikin karkit joku syö ja juomat juo, sinäkö yksin? Meneekö vuosi vai kaksi tämän varaston käyttämiseen?

Vierailija
47/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just! Tässä yksi syy lisää ketjuun "miksi en laihdu". Korona esti!

Vierailija
48/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä tosi paha ongelma. Jos ostan karanteenikarkit nyt, syön ihan varmasti ne kaikki heti. Jos taas en osta ja joudun karanteeniin, miten selviän kaksi viikkoa ilman herkkuja?

Vierailija
49/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sairastuisi tai kaupat pistettäisiin säppiin, niin kummastakohan sitä enemmän ilahtuisi omalla ruokakaapillaan: karkkipussista vai korkkaamattomasta näkkäripaketista.

(Tämä siis vastaukseksi heille, jotka ihmettelevät, miksi aikuinen varaa karanteeniin itselleen myös herkkuja.)

Jos sairastuisi niin, että ei oikein mikään maistuisi, niin kumpihan menisi paremmin nesteenä alas: limsa vai Finrexin?

Ja jos olisi kuolemankielissä, niin kummasta sitä viimeisillä ajatuksillaan olisi tyytyväinen: yritin helliä itseäni hankkimalla herkkuja vai olipa hyvä että ajattelin tulevaisuuden terveyttäni, joskin nyt kohta kuolen, mutta kuolempahan hyväkuntoisena, aina järkevänä pysytelleenä aikuisena.

;)

Vierailija
50/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä onko sinulla ruokaa? Ja kai noikin karkit joku syö ja juomat juo, sinäkö yksin? Meneekö vuosi vai kaksi tämän varaston käyttämiseen?

On ruokaa. Paljon. En viitsi kaikkea listata. Mulle noita herkkuja kertyy kun en kovin niiden perään ole, mutta jostain niitä vaan tarttuu aina mukaan. Kyllä ne lapsille toki maistuu, ja miehelle ne vettä väkevämmät, mutta pidän ne jemmassa ja aina välillä niitä kaivan tyrkylle tuhottavaksi.

Vierailija
51/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä tosi paha ongelma. Jos ostan karanteenikarkit nyt, syön ihan varmasti ne kaikki heti. Jos taas en osta ja joudun karanteeniin, miten selviän kaksi viikkoa ilman herkkuja?

Että jos et kuole koronaan, kuolet sitten karkinpuutteeseen? Siinäpä dilemma!

Vierailija
52/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sairastuisi tai kaupat pistettäisiin säppiin, niin kummastakohan sitä enemmän ilahtuisi omalla ruokakaapillaan: karkkipussista vai korkkaamattomasta näkkäripaketista.

(Tämä siis vastaukseksi heille, jotka ihmettelevät, miksi aikuinen varaa karanteeniin itselleen myös herkkuja.)

Jos sairastuisi niin, että ei oikein mikään maistuisi, niin kumpihan menisi paremmin nesteenä alas: limsa vai Finrexin?

Ja jos olisi kuolemankielissä, niin kummasta sitä viimeisillä ajatuksillaan olisi tyytyväinen: yritin helliä itseäni hankkimalla herkkuja vai olipa hyvä että ajattelin tulevaisuuden terveyttäni, joskin nyt kohta kuolen, mutta kuolempahan hyväkuntoisena, aina järkevänä pysytelleenä aikuisena.

;)

Kun aloin tukea tekstiäsi, ajattelin että nyt on järkeä. Vaan ei... *facepalm* Nimittäin, jos kaupat laitettaisiin säppiin, tai jos sairastuisin olisin todella, todella paljon iloisempi näkkäripaketista (ja hernarista) kuin karkkipussista!

Vierailija
53/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

;)

Kun aloin tukea tekstiäsi, ajattelin että nyt on järkeä. Vaan ei... *facepalm* Nimittäin, jos kaupat laitettaisiin säppiin, tai jos sairastuisin olisin todella, todella paljon iloisempi näkkäripaketista (ja hernarista) kuin karkkipussista!

Solet fiksu aikuinen.

Mä ilahtuisin todella sairaana enemmän siitä karkkipussista. Sen todennäköisesti saisin syötyä, kun mikään ei maistuisi.

Vierailija
54/69 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette usko mutta... tein sen taas!

Hain uudet kotivarat karkkikaappiin, ja nyt on kaappi tyhjä. (no, ei ole oikeasti kaappi, kun joku kuitenkin järkyttyy. Tai on, mutta on siellä samassa kaapissa makaronia ja näkkäriäkin. Kuitenkin, vaan ne karkit on sieltä syöty.)

Ap.

Vierailija
55/69 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karanteenipönikkä viiniä juotu. 😯

Vierailija
56/69 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karanteenipönikkä viiniä juotu. 😯

Viinit mulla sentään säästyisi. Niitä en itse asiassa ole hommannutkaan.

Ap.

Vierailija
57/69 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en edes ostanut mitään karkkeja, koska meillä ei ole lapsia. Aikuiset ei meillä karkkeja syö, miksi söisivät? Joskus harvoin Bülovin lakritsia, esim. jouluna.

Vierailija
58/69 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on selvästi jonkun toimittelijan provoketju josta saadaan pohja johonkin noloimmat koronakokemukset-juttuun. Niin ufoa juttua.

Meidän lähestymistapa on se että syödään jatkossakin monipuolisesti ja terveellisesti eikä lisätä tulehdusta sokerilla eikä alkoholilla. Terveenä on myös vastustuskyky parempi. Jotain pientä jälkkäriä tai välipalaa on varattuna mut ei mitään mässäilyjä varten, ihan vaan osana perusravintoa.

Vierailija
59/69 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuitenkin vessapaperia vielä jäljellä?

Vierailija
60/69 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

;)

Solet fiksu aikuinen.

Mä ilahtuisin todella sairaana enemmän siitä karkkipussista. Sen todennäköisesti saisin syötyä, kun mikään ei maistuisi.

Tuo on muuten totta, että jotain makeisia saattaisi sairaanakin saada syötyä toisin kuin näkkileipää, etenkin jos kurkku on kipeä ja pelkkä nieleminenkin sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi