Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karanteenikarkit on jo syöty - onko muille käynyt näin?

Vierailija
13.03.2020 |

Karanteeni on vasta alussa, ja jo nyt on herkut popsittu. Sanokaa, etten ole ainoa, joka ei osaa säännöstellä. Luultavasti ei aivot osaa vielä ajatella, että todella, ei ole tarkoitus lähteä kauppaan seuraavan kerran kun tekee mieli karkkia.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni palstamamma joutuu karanteenidietille kun vaan makaroonia mussuttaa pari viikkoa 👍

Vierailija
22/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin tänään Citymarketissa, pitäiskö ostaa kaks Fazerin levyä, kun ois ollut nipputarjouksessa. Sit tajusin, että just noinhan siinä kävis, heti ne tulisi syötyä. Jäivät kauppaan ja oon tosi ylpeä itsestäni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa :D mä niin tiesin tän. Ajattelin ensin, etten edes osta isompaa satsia, kun kuitenkin syön ne kerralla. Ostin, ja söin. Tai no, on kaapissa vielä yks suklaapatukka, josta oon tänään pitänyt itseni työllä ja tuskalla erossa. Kohta ei kyllä enää itsehillintä pidä. Sit oonkin pulassa, koska en flunssassa voi mennä kauppaan... Onneks varasin myös ainekset muffinsseihin, täytyy ne pyöräyttää seuraavaks!

Vierailija
24/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua kun luen, niin en yhtään ihmettele, että markettien naistenvaateosastoilla koot 46 ja XXL myydään ensimmäisenä loppuun.

Vierailija
25/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeasti! Syöttekö te normaalistikin karkkia? Karanteenissako se on teille tärkeä elintarvike? Niin tärkeä, että sitä pitää oikein varastoida? Luulisi nyt herkkujen olevan viimeinen asia mikä tulee mieleen hengenvaarallisessa taudissa, tai jos yhteiskunnan infra heikkenee, ellei jopa romahda, pitää olla karkkia. En ihan tosissaan tajua.

Vierailija
26/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeasti! Syöttekö te normaalistikin karkkia? Karanteenissako se on teille tärkeä elintarvike? Niin tärkeä, että sitä pitää oikein varastoida? Luulisi nyt herkkujen olevan viimeinen asia mikä tulee mieleen hengenvaarallisessa taudissa, tai jos yhteiskunnan infra heikkenee, ellei jopa romahda, pitää olla karkkia. En ihan tosissaan tajua.

Siis sehän juuri on fiksua, että varautuu realistisesti: jos on tottunut syömään herkkuja, ostaa herkkuja. Ei kotivaran kuulu olla pelkkää näkkileipää ja hernaria, joka jää normaalioloissa käyttämättä.

Vierailija
27/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin tänään Citymarketissa, pitäiskö ostaa kaks Fazerin levyä, kun ois ollut nipputarjouksessa. Sit tajusin, että just noinhan siinä kävis, heti ne tulisi syötyä. Jäivät kauppaan ja oon tosi ylpeä itsestäni!

Mä tartuin nipputarjoukseen, ja olipa fiksua juu. Tai no, onhan suklaata vielä melkein kokonainen levy jäljellä...

Vierailija
28/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin juuri yhden rivin maraboun suklaata. Levy oli ollut kaapissa pari kolme viikkoa. Nyt unohdan sen taas kaappiin.

Vierailija
29/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sehän juuri on fiksua, että varautuu realistisesti: jos on tottunut syömään herkkuja, ostaa herkkuja. Ei kotivaran kuulu olla pelkkää näkkileipää ja hernaria, joka jää normaalioloissa käyttämättä.

On niin tottunut herkkuihin, että kun sitä on, vetää kahden viikon satsin kerralla? sitähän mä ihmettelen tässä, että syövätkö aikuiset ihmiset normaalistikin karkkia joka päivä?

Vierailija
30/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkää mulle miks karkkia olis vaikeeta syödä joka päivä?

Vierailija
31/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karanteenipönikkä on jo korkattu kun pitää jännittää, että alkaako se karanteeni vai ei. Kuljettaako viranomainen uuden pönikän kotiovelle vai jättääkö postilaatikkoon?

Vierailija
32/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko ostaa karanteeniviinat,mutta tuskin ne säilyy viikonlopun yli. Ruuaksi on Jalostajan lihapullia ja Vain torstaisin syötäis purkkihernaria kylmänä. Tämä vain jos joutuu karanteeniin.

Vierailija
33/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannissa on 6 levyä / 10 €. Tai en tiedä onko enää, en ole tänään käynyt, koska halusin välttää virtahepolaumat.

Vierailija
34/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi paras karanteeniketju.

Vierailija
35/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karanteeniviinit on varmaan juotu jo huomiseen mennessä, hups.

Vierailija
36/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli pakko ostaa karanteeniviinat,mutta tuskin ne säilyy viikonlopun yli. Ruuaksi on Jalostajan lihapullia ja Vain torstaisin syötäis purkkihernaria kylmänä. Tämä vain jos joutuu karanteeniin.

Juo käsidesiä jos viinat loppuu.

Vierailija
37/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuiset syö karkkia!!

Vierailija
38/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin leipoa, jos joudun karanteeniin.

Ai niin, kananmunia pitää tankata lisää.

Vierailija
39/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juo käsidesiä jos viinat loppuu.

Kiitti vinkistä!

Vierailija
40/69 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis suklaan rasvahan tekee hyvää kipeelle kurkulle. Samoin jätski.

Ja mieti vielä mielialan kohotusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä