Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Himottava työkaveri

Vierailija
12.03.2020 |

Tunnen aivan järjetöntä himoa työkaveriani kohtaan. Tänäänkin kun hän seisoi takanani, tunsin niin selkeästi hänen lämpimän kehonsa, että latauduin sekunnissa enkä pystynyt keskittymään enää työasiaan. Olen ollut huomaavinani hänen katseessaan ja eleissään samoja tunnelmia. Näen silmissäni, kuinka hän ottaisi minut neukkarin pöydällä, kiihkeasti ja kovaa. Kertokaahan, onko muilla fantasioita työkavereista? Tai jopa toteutuneita sellaisia?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pidemmän aikaa ihastunut ikäiseeni, n. 40 v, naiseen. Työpaikalla olen joskus masturboinut vessassa, jotta saisin ajatukset hänestä takaisin työasioihin.

Jos hän tulee kahvihuoneeseen samaan aikaan, saatan kiihottua kun tunnen hänen lämpönsä ja tuoksunsa ihan lähellä. Jos puhun hänelle, vältän katsomasta hänen huuliaan, ettei haluni näkyisi liian selvästi.

Aistin että hänelläkin kiinnostusta minua kohtaan. Ainakin katseista ja eleistä päätellen.

Melkein olisi parempi ettei hän tulisi muutaman viikon päästä pikkujouluihin. Samalla jo mietin mitä hän laittaa päälleen, miten houkuttavalta hän näyttää juhlaan meikanneena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän