Kolmekymppisen aamuerektio / erektiot
Itse olen 32-vuotias mies ja olen huomannut, että minulla ei ole ollut pitkiin aikoihin aamuerektioita. Aiemmin niitä oli joka aamu, mutta nyt todella harvoin. Olen huomannut myös, että erektio ei ole yhtä kova kuin aiemmin. Saan kuitenkin erektion normaalisti.
Miten muilla 30 on aamuerektioiden laita? Onko niitä joka aamu ja onko erektio samanlainen kuin ennen?
Kommentit (21)
Joka ainoa aamu kanki rockwellin asteikolla n. 65HRC:n kovuinen. Ikä 44 vuotta.
Vedätkö AP röökiä? Se vaikuttaa aikas paljon. Mä vedän välillä viikonkin röökiä, mutta pääasiassa sähköröökiä. Normirööki kausilla ei seiso aamuisin enää samalla tavavalla, ku nuorena, nyt ikää 36. Sähköröökikausilla on aamuisin ihan naurettavan kovia stondiksia.
Olennaista tässä on elintavat. Terveellinen ruokavalio ja liikunta. Ei mitään ihmeitä tarvitse, vaan ihan perusjuttuja. Itse olen 38 ja käytännössä joka aamu seisoo täysillä. Syön monipuolisesti ja liikun normaalia arkiliikuntaa.
Jos ei kolmekymppisellä seiso niin lääkäriin mars, ei ole kyllä normaalia. Elintavat syyniin.
Elintavoissa ei ongelmaa. Syön suht terveellisesti , liikuntaa myös säännöllisesti , en tupakoi enkä käytä alkoholia.
-Ap-
Höpö höpö juttuja taas! Miehet saavat erektion/erektioita yleensä REM-unen aikana, ja koska ihmisen herääminen tapahtuu useimmiten juuri REM-unen jälkeen, saattaa mies herätä penis jäykistyneenä. Onko Sulla siis uniongelmia?
What do you want to do ?
New mailCopy
Eikö nyt v-u vois loppua tuon saman linkin spämmiminen? Miks tää palsta on aina tällainen pakko-oireisten kokoontumisajo?
Vierailija kirjoitti:
Elintavoissa ei ongelmaa. Syön suht terveellisesti , liikuntaa myös säännöllisesti , en tupakoi enkä käytä alkoholia.
-Ap-
Lekurin paikka. Ei ole normaalia.
Heräsin tänäänkin kivikovaan seisokkiin. Viikko edellisestä nainnista.
Muistaakseni kyllä kolmekymmpisenä oli aamuerektiot ihan säännöllisesti, mutta nyt viimeisten vuoden parin mittaan selvästi harvassa.
M44
Varmaan testotasot kannattaa mitata voi johtua ihan siitä. Sinkkiä purkista naamaan. Minulla erektio joka yö/aamu ja ikää 38v
Tuo on epänormaalia. Huonot elämäntapasi alkavat näkyä arjessasi. Syömäsi roskaruoka, nauttimasi alkoholi ja tupakka tekevät hallaa kropallesi. Todennäköisesti taustalla on myös alkavaa sydän- ja verisuonitautia. Sinuna olisin todella huolissani, koska elinikäennusteesi ei ole pitkä. Kannattaa antaa ajatus terveellisille elintavoille.
Pt Helsinki kirjoitti:
Tuo on epänormaalia. Huonot elämäntapasi alkavat näkyä arjessasi. Syömäsi roskaruoka, nauttimasi alkoholi ja tupakka tekevät hallaa kropallesi. Todennäköisesti taustalla on myös alkavaa sydän- ja verisuonitautia. Sinuna olisin todella huolissani, koska elinikäennusteesi ei ole pitkä. Kannattaa antaa ajatus terveellisille elintavoille.
Juuri näin. Ihmiset yleensä valehtelevat/ kaunistelevat ruokavaliotaan. Sanovat syövänsä terveellisesti, mutta todellisuudessa Hesburger yms. Epäilen siis samaa, huono rasvainen ruokavalio, ei vihanneksia yms.
Personal Trainer Vantaalta
Stressiä? Ja kyllä seksuaalisuus vaihtelee kausittain. Riippuu elämäntilanteesta, parisuhteesta, jne. Jos vaivaa niin mene lääkäriin vaan. Verikokeet jossa yleinen terveydentila selviää.
Sehän on pelkästään positiivinen juttu jos ei enää seiso. Pysyy vaimokin tyytyväisenä kun ei ukko enää vonkaa.
Mikä mussa vikana, olen 63 ja saan aamu erektion joka aamu?
Mies 57 ja joka aamu, edelleen täydessä terässä. Puoliso tulee hyvälle tuulelle.
Enkä ole mikään kuntosalitauno tai ituhippi.
Aamuerektiot alkavat siinä klo 5 aikoihin. Usein sekstaillaan, mutta jos ei ole naista vuoteessa niin lähden töihin.
M50+