Naiset, onko tisujen koolla mitään korrelaatio sen kanssa miten kosketusherkät ne ovat ja miten paljon pidätte niiden hyväilystä?
Vai onko se ihan randomia kuka tykkää tisujensa hyväilystä, kuka ei. Jälkimmäisiäkin on.
t. tisuhellijä
Kommentit (12)
70DD ja rintani ovat hyvin herkät, mutta niiden hively ja kaikenlainen koskettelu on ihanaa. Toivoisin, että mies hellisi niitä enemmänkin, mutta on aina pepun kimpussa.
Melko älytön kysymys, nimenomaan naisille esitettynä. Jokaisen naisen kokemus kattaa vain omat rinnat, joten mikä on vertailupohja? Sama kuin kysyisi miehiltä tuntuuko erilaiselta imeekö nainen isoa vai pientä kaluasi.
95E. Pidän nännien imemisestä, pyörittelystä, nuolemisesta, sivelystä, pienestä puraisusta jopa.
Kuuluu esileikkiin aina. Kostun hetkessä nännikontaktista ja nännini nöpöttävät helposti, joten ovat aina valmiina hellyttelylle ja hieman kovemmallekin käytölle.
Itse seksissä, kun olen päällä mies mies painaa voimakkaasti käsillään alaselkääni lantiotaan vastaan, minä imen kalua sisääni lantionpohkalihaksillani JA miehelläni on nänni suussa imuteltavana. Tuntuu ihan parhaalta. Pelkkä kuvaus kostuttaa minut.
Juuri nyt nännit herkkinä, ilta-ja aamuseksi esileikki-imutteluineen ja intensiivisenä imutteluna seksin aikana teki taas tehtävänsä.
Nyt tekee taas mieli vessaan hoitelemaan itse itsensä. Pystyn kielelläni kiusoittelemaan omaa nänniäni. Masturboidessa teen niin tai hieron sormenpäillä vasenta nänniä, oikean hieroessa klittaa. Tulen sekä sekä masturboidessa, että seksissä muutamissa minuuteissa kiitos herkkien nännieni.
Vierailija kirjoitti:
95E. Pidän nännien imemisestä, pyörittelystä, nuolemisesta, sivelystä, pienestä puraisusta jopa.
Kuuluu esileikkiin aina. Kostun hetkessä nännikontaktista ja nännini nöpöttävät helposti, joten ovat aina valmiina hellyttelylle ja hieman kovemmallekin käytölle.
Itse seksissä, kun olen päällä mies mies painaa voimakkaasti käsillään alaselkääni lantiotaan vastaan, minä imen kalua sisääni lantionpohkalihaksillani JA miehelläni on nänni suussa imuteltavana. Tuntuu ihan parhaalta. Pelkkä kuvaus kostuttaa minut.
Juuri nyt nännit herkkinä, ilta-ja aamuseksi esileikki-imutteluineen ja intensiivisenä imutteluna seksin aikana teki taas tehtävänsä.
Nyt tekee taas mieli vessaan hoitelemaan itse itsensä. Pystyn kielelläni kiusoittelemaan omaa nänniäni. Masturboidessa teen niin tai hieron sormenpäillä vasenta nänniä, oikean hieroessa klittaa. Tulen sekä sekä masturboidessa, että seksissä muutamissa minuuteissa kiitos herkkien nännieni.
Näinhän siinä kävi. Tulin vessassa seinää vasten seisten, lihaksia jännittäen, nänniäni kielellä kiusaten, samalla kun hieroin itselleni klittaorkun. Kädet tärisee ja sydän hakkaa vieläkin. Jopa perheelliselle naiselle tämä on niin helppoa ottaa orkut keskellä muun perheen lauantaiaamuhälinää.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän siinä kävi. Tulin vessassa seinää vasten seisten, lihaksia jännittäen, nänniäni kielellä kiusaten, samalla kun hieroin itselleni klittaorkun. Kädet tärisee ja sydän hakkaa vieläkin. Jopa perheelliselle naiselle tämä on niin helppoa ottaa orkut keskellä muun perheen lauantaiaamuhälinää.
Vain 15 minuuttia viestiesi välillä, oletpa kiihkeä!
Tykkäätkö nännien käsittelyn lisäksi rintojesi ns. leipomisesta tai muusta puristelemisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain 15 minuuttia viestiesi välillä, oletpa kiihkeä!
Tykkäätkö nännien käsittelyn lisäksi rintojesi ns. leipomisesta tai muusta puristelemisesta?
En tykkää ns. rintojen leipomisesta. Yllä luettelin mistä tykkään.
Minulla on isot mammatissit pikkunänneillä ja tykkään kaikenlaisesta rintojen ja nännien käsittelystä pl. väkivaltainen kosketus esim. vääntäminen.
Eli tykkään hieromisesta, leipomisesta, imemisestä, kovasta kourimisestakin, mutta semmonen vääntäminen ym. sattuvat jutut ei kiihota.
Pystyn saamaan nänniorgasmin, kun niitä hieroo sievästi sormien välissä ja imee välillä.
Niin ja edellinen jatkaa: minulla on jonkinlainen fetissi rintojeni imemistä kohtaan, eli tykkään suunnattomasti kun mies makoilee sylissä ja lutkuttaa rintaani samalla kun silitän hänen poskeaan.
Jonkinlainen äiti-juttu, mut liittyy vaan tohon imettämisleikkiin ei muuhun (eli en halua olla yleisesti äitihahmo aikuiselle miehelle).
Vierailija kirjoitti:
Mulla on isot tissit ja vastaan vain omasta puolestani. Koko on 75J. Inhoan nännien koskettelua, se tuntuu vain inhottavalta. Joskus oikein kiihkeässä seksissä on mukavaa, kun mies vääntää niitä niin, että tekee kipeää, mutta muuten mieluiten ei tarvitsisi koskea ollenkaan. Kainaloiden puolelta hiveleminen on ihan mukavaa, muttei lainkaan kiihottavaa. Kaiken kaikkiaan saan rintojen koskettelusta niin vähän kiksejä, että ne on vain koriste mulla. Osaisin nimetä varmaan kymmeniä erogeenisempiä paikkoja omasta kehostani, alkaen ihan kämmenistä ja jalkapohjista. Rinnat on vain ihan kivannäköiset turhakkeet kun ei lapsiakaan ole eikä tule.
Miten tässä on noin paljon yläpeukkuja?
Toiset naisetko yläpeukuttaa vai ketkä?
Minä naisena en koe tuossa viestissä mitään samaistuttavaa, vaan asenne rintoihini on aivan päinvastainen kuin tällä kirjoittajalla.
Olenko sitten joku harvinaisuus kun rakastan tissejäni ja niiden räpeltämistä?
Minulla on niin sanotut jauhosäkit, eli pystyn heittämään tarvittaessa rintani selkäpuolelle. Doggy style -asennossa mieheni innostuu tästä, hän voi suudella rintojani myös silloin.
Ei tähän voi muuten vastata kuin omasta puolesta. Pienet rinnat, suht herkät ja tykkään.
Mulla on isot tissit ja vastaan vain omasta puolestani. Koko on 75J. Inhoan nännien koskettelua, se tuntuu vain inhottavalta. Joskus oikein kiihkeässä seksissä on mukavaa, kun mies vääntää niitä niin, että tekee kipeää, mutta muuten mieluiten ei tarvitsisi koskea ollenkaan. Kainaloiden puolelta hiveleminen on ihan mukavaa, muttei lainkaan kiihottavaa. Kaiken kaikkiaan saan rintojen koskettelusta niin vähän kiksejä, että ne on vain koriste mulla. Osaisin nimetä varmaan kymmeniä erogeenisempiä paikkoja omasta kehostani, alkaen ihan kämmenistä ja jalkapohjista. Rinnat on vain ihan kivannäköiset turhakkeet kun ei lapsiakaan ole eikä tule.