Katsotteko TLC:n ohjelmaa Satakiloiset siskot?
Säälittää nuo siskot kovasti. Ja toisaalta ällöttää Tammyn lihavuus. Olisi karmeeta olla tuon kokoinen.
Kommentit (137)
Mitäköhän nuo tekee päivät pitkät? Muuta kuin syö. Ne sanoi ensimmäisessä jaksossa, että syövät vain kerran päivässä
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän nuo tekee päivät pitkät? Muuta kuin syö. Ne sanoi ensimmäisessä jaksossa, että syövät vain kerran päivässä
Sosiaalista mediaa tekevät. Ovat pitkään jo olleet kuuluisia ja varmaan tienaavat ihan hyvin kanavallaan.
Korona kun jatkuu niin minä ja siskoni voidaan pitää show Suomen satakiloiset siskot (52 kg plus 54 kg) . Järkyttävät määrät ruokaa menee kun on kotona. Ruoka mielessä koko ajan.
Jonkun pitäisi neuvoa noille hyviä, terveellisiä ja erittäin maukkaita ruokareseptejä. Opettaa maustamista vähän ja vaikkapa aasialaisia terveellisiä kasvisruokia/kasvispainoitteisia ruokia.
Epäilen noiden luovuttavan.. Toi mies voisi viedä joka päivä naisensa kuntosalille töihin mennessään.
Kuka katsoo tuollaista roskaa? Mulla ei ole ollut telkkaria enää vuosiin, kun suurin osa ohjelmista oli selvästi tehty vajaaälyisille.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti tämä yksi kerta kestää useamman tunnin
SUKLAAPÄÄLLYSTEISIÄ KATKARAPUJA?! Jenkkien epäterveellisten ruokien valikoima on aivan uskomaton... Ei tuollaisia yhdistelmiä ketkään muut keksisi.
Jos Amy jättäisi limsat pois, sillä olisi lyhyessäkin ajassa suuri vaikutus.
Onko nämä naiset olleet Hengenvaarallisesti lihava -sarjassa? Tutulta näyttävät, mutta TLC ei näy mulla.
Vierailija kirjoitti:
SUKLAAPÄÄLLYSTEISIÄ KATKARAPUJA?! Jenkkien epäterveellisten ruokien valikoima on aivan uskomaton... Ei tuollaisia yhdistelmiä ketkään muut keksisi.
Minusta jo suklaasipsitkin on omituinen yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Eka kerta kun olen jollain nähnyt otsassa läskiä😳
Vauvapalstan av-keskustelunavaus: "Apua, miten pääsen eroon otsaläskistä. Häihin aikaa 3 kuukautta"
Amyn pitäisi pistää Tammy itse hakemaan ruokia ym eikä passata liikaa.
Amy on laihtunut erittäin hyvin, YouTubessa on kanava Amy Halterman.
Tammy ei kyllä yritä tarpeeksi. Pitää nousta useammin sohvalta ylös. Vaikka vain nousta ylös useamman kerran päivässä.
Hyvä luoja.