Katsotteko TLC:n ohjelmaa Satakiloiset siskot?
Säälittää nuo siskot kovasti. Ja toisaalta ällöttää Tammyn lihavuus. Olisi karmeeta olla tuon kokoinen.
Kommentit (137)
Ei pysty katsomaan. Miten ihmeessä tällaisia reality sarjoja edes tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Saakelin amatöörit, itse painan yli sata kiloa yksinäni, ilman siskon apua.
Ja minä painan AINA pohjaani asti.
N21
Kolmatta kautta seuraan. Olen katsonut edellisetkin kaudet. Koukuttava ohjelma, toivottomalta näyttää mutta toivon että Tammy saa pudotettua painoaan.
Amy on vauvan myötä motivoitunut jatkamaan laihduttamista, Tammy vain kiukuttelee, jos häntä yritetään patistaa liikkeelle tai syömään terveellisesti. Kuin yli suuri uhmaikäinen tulee vain mieleen.
Satakiloiset siskot -ohjelman Tammy Slaton tunnustaa: juo kahdeksan viinapulloa viikossa
Kuka tätä läskiä ruokkii ja juottaa? Itsehän se ei pysty liikkumaan juurikaan, joten kuka auttaa häntä pysymään kuoleman rajalla? Ja mistä saa rahaa?
Näkeekö toi Tammy muuten mitään kun sen silmäluometkin on niin täynnä läskiä, että ne valuu silmien päälle?
Oi ei, olen poistanut TLCn kanavalistaltani. Mitä olenkaan menettänyt.
Poistin listalta, kun en koskaan nähnyt mitään katsottavaa ko kanavalla. Muilta kanavilta sen sijaan saatan joskus jota katsoa, no ainakin kerran vuodessa, ehkä?
Tammy taitaa olla toivoton tapaus.. Toivottavasti Chris ja Amy saa vielä laihdutettua lisää.
Tuli tosi hyvä mieli, kun Chris ja Amy pääsivät huvipuistoon vuoristorataan. Chris oli haaveillut siitä 20 vuotta. Vihdoin pääsi.
Up