Katsotteko TLC:n ohjelmaa Satakiloiset siskot?
Säälittää nuo siskot kovasti. Ja toisaalta ällöttää Tammyn lihavuus. Olisi karmeeta olla tuon kokoinen.
Kommentit (137)
Edellinen lisää että molemmat on vähän päälle tai alle 30, ei lähelläkään neljääkymmentä. YouTubessa olivat nimellä Slaton Sisters aikoinaan, nykyään Amy Halterman (tai Slaton-Halterman) ja Tammy Slaton.
Katsoisin jos voisin. Minulla ei näy TLC jostain syystä. Kaikki vinkit otetaan vastaan, millä saisi näkyviin. Ääni kuuluu mutta tv-ruutu on musta.
Vierailija kirjoitti:
Katsoisin jos voisin. Minulla ei näy TLC jostain syystä. Kaikki vinkit otetaan vastaan, millä saisi näkyviin. Ääni kuuluu mutta tv-ruutu on musta.
Sammuta tv ja ota kaikki johdot irti seinästä ja kokeile uudellee
Auttaisko se?
Tammy taitaa maata lattialla. Tammy on ollut paljon laitoshoidossa ja hänellä on käsittääkseni jotain lievää kehitysvammaakin, en muista tarkkaan, mutta jotain tällaista puhetta on joskus ollut.
T. Se kauan Slatoneita seuraillut
Ovatko nämä kehitysvammaisia vähän kuitenkin? Ei ikinä lasta tuolle toiselle. Ei pysty huolehtimaan kun itseäänkin kohtelee noin.
Saakelin amatöörit, itse painan yli sata kiloa yksinäni, ilman siskon apua.
Voi kun nuo siskot tappelee jatkuvasti keskenään. Ne tarvisi nyt toisen tukea ja tsemppiä.
Nämä tällaiset ohjelmat ovat hyviä tsemppareita laihdutuskuurille. En kuuna valkeana haluaisi olla tuon kokoisia kuin nuo. Säälittää... Mutta tarvisisivat psyykkistä apua tuohon, kun syövät suruun.
Niiden äiti oli karmea, ei yhtään tukenut heitä, sanoi vain että epäonnistuvat kuitenkin
Nämä kaksi ovat olleet Youtube-ilmiö jo pitkään. TLC päätti rahastaa asialla, mutta ilmeisesti ainakin Amy on oikeasti laihtunut sarjan myötä. Tammyllä ei ollut ihan niin hyvä motivaatio.
Nuo tarvisi kotiin jonkun ravintoneuvojan joka olisi 24/7 niiden luona vahtimassa syömisiä
On nuo ihan hauskoja. Osaavat nauraa itselleen. Varmaan olisivat aika rasittavia vaikka perheenjäseninä...
Heillä on ruokariippuvuus. Se on oikea riippuvuus.
https://www.ruokariippuvuus.fi/
Ihmiset eivät välttämättä tunnista tuota riippuvuutta, voi olla myös ruoalle riippuvainen ei pelkästään päihteille. Ruoka on joidenkin päihde. Ruokariippuvuus ei ole sama kuin bulimia, anorexia, bed.
Seuraan. Olen seurannut heitä jo vuosia YouTubessa ja muilla keskustelupalstoilla, kuten KiwiFarmsilla. En olisi vuosi sitten uskonut, että he saisivat oman sarjankin.