Ratkaiskaa tämä riita, me ei vaan osata!
Kertokaa nyt jo joku, mitä tästä pitäisi ajatella, oma pää jo niin ulalla etten tiedä. Sorry nyt tulee pitkä sepustus, mutten osaa tätä tiivistääkään. Mykkäkoulua kestänyt puolison taholta maanantaista lähtien. Syy: sunnuntaina puoliso päätti syödä iltapäiväkahvin kanssa kääretorttua, mitä oli n.puolet jäljellä. Tyttäremme (7v) pyysi palaa itselleen ja puoliso kielsi ensin. Kun oli päässyt viimeiseen siivuun, kutsui kuitenkin tyttären pöydän ääreen ja kysyi tahtooko tämä vielä palan herkkua. Tyttö tietenkin halusi ja mitä tekee puolisoni; leikkaa palasesta 1/3 tytölle ja pistää loput tyytyväisenä omaan suuhunsa. Tyttö sai pettyä mokoman asian tiimoilta siis oikein kahdesti ja lisäksi katsella kun vanhempi mässyttää aika jäätävän määrän torttua naamaansa. Tämän jälkeen puoliso vielä sanoi tämän olevan tytölle opetus, ettei elämässä saa aina mitä haluaa ja että täytyy tehdä lujasti töitä ja pyrkiä pitkälle jotta saa ihan itse hankittua haluamansa asiat eikä tarvitse elellä sosiaalipummina.
Huomautin siinä sitten puolisolle, että vaikka asia sinänsä onkin oikea, keino oli mielestäni vähintäänkin omituinen. Tästä toinen kovasti loukkaantui ja alkoi sättimään etten tajua kokonaisuuksia. Olen kuitenkin aika varma, ettei tytölle kyllä päällimmäisenä jäänyt mieleen tämä arvokas opetus. Maanantaiaamuna ennen töihin lähtöä asiasta vielä vähän riideltiin mutta sen jälkeen emme ole sanaakaan vaihtaneet. Tuntuu todella typerältä. Kumpi meistä on väärässä, vai molemmat?
Kommentit (70)
Kuten ensimmäinen kommentoija sanoi, kuulostaa todella idiootilta. En ikinä haluaisi olla tuollaisen miehen kanssa. Hyvät siskot, jättäkää oikeasti nuo ääliöt, ja eläkää parempi elämä. Älkää tuhlatko aikaa tuollaisiin miehiin!
Mies on idiootti.
Voit tytön kanssa syödä kääretortun puoliksi, idiootilta salaa.
molemmat ovat väärässä. Sinä silloin kun tuon pissipään otit lapsesi vanhemmaksi. Ja puoliso.. Mikä idiootti!
Siis molemmat kuulostatte idiooteilta.
Miehesi on varsinainen mulk***ti, sekä miehenä, että isänä. Varsinkin isänä.
Jo mykkäkoulun pitäminen monta päivää tuollaisesta osoittaa, että ei ole kaikki kammarit lämpöisenä.
Keksiikö hän useinkin tuollaisia nöyryyttäviä temppuja seitsemänvuotiasta näpäyttääkseen? Sinuna asettuisin tyttösi tueksi aina, kun jotain tuollaista alkaa esiintyä, vaikka se olisikin sitten häntä vastaan.
Tuota riitaa kannattaakin pohtia ja etenkin kuka on oikeassa ja kuka väärässä.
Tai sitten voi käydä ostamassa kääretortun, keittää kahvit ja pyytää ja antaa anteeksi.
Keksitty aloitus. Tuollaista ei kukaan normaali isä tee lapselleen.
Ja sitäpaitsi, miksi et leikkanut kahvi pöytään jokaiselle teille paksut viipaalet kääretortusta, näin olisi mennyt tasan.
J ännämiehestä löytyy jatkuvasti uusia puolia.
Ihan hyvä ettei tytölle syötetä tuollaista sontaa.
Onnea, ihanan uroksen olet saanut. Puheiden perusteella kuulostaa joltain pula-ajalla eläneeltä maalaisjuntilta. Varmaan 170cm, jolla hirveä läskimaha ja sammakkonaama, ja lantiolinja hartiolinjaa suurempi.
Mua on aina v*tuttanut lukea joitain menestystarinoita joissa ne ihmiset AINA selittää kuinka jokaisella on mahdollisuus samaan, pitää tehdä lujasti töitä vaan ja jne, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa. Ei kaikilla ole sellaista staminaa tai vainua.
kääretortusta mykkäkoulua ja riitaa....erotkaa välittömästi
Taitaa olla aika paljon muutakin, mitä ette "vaan osaa".
Ap ei kertonut puolison sukupuolta. Puoliso on väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Tuota riitaa kannattaakin pohtia ja etenkin kuka on oikeassa ja kuka väärässä.
Tai sitten voi käydä ostamassa kääretortun, keittää kahvit ja pyytää ja antaa anteeksi.
Toivottavasti vähä-älyinen mies ymmärtää leipoa tai ostaa kääretortun ja pyytää pässimäistä käytöstään anteeksi lapseltaan.
Provo.
Mut silti. Tuo mies muistuttaa jollain tavalla mun lapsuuden kaverin isää joka oli jonkun sortin psykopaatti. Harrastuksiin kuului "kasvattavat" nöyryytykset, tuollainen 'ähäkutti jäitpä ilman' - vinoilu, luvatun peruminen jne.
Mun äiti inhoa sitä miestä yli kaiken eli oli varmaan aikuisillekin samanlainen.
Sivust, mut missasin kohdan missä sanottiin että puoliso on mies. Voisko joku osoittaa mulle missä se lukee?
Aika kökkö ns. "tositarinaksi". Muuta ei jäänyt mieleen kuin se, että miehesi tykkää kääretortusta.
Kuulostaa idiootilta.