Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan mies seksikkäämpi kuin nuori Clint Eastwood spaghettiwesterneissä?

Vierailija
11.03.2020 |

Kuolaan aina vain.

Kommentit (274)

Vierailija
181/274 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan ketjun aloittajalle. Olen nyt katsellut youtuben puhki Clint Eastwood-pätkiä.

Hyvät naiset, pyydän saada kiinnittää huomionne Clintin käsiin. Täsmälleen sellaiset kuin miehen käsien tulee olla. Leveät kämmenet, erottuvat jänteet ja pitkät sormet.

Tuo mies on totisesti länkkärirooleissaan Ruumiillistunut Maskuliinisuus.

-ff-

Vierailija
182/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä: länkkärisakari - tai ylipäänsä toimintasankari- ei ole mikään j. ännis kuten joku jollain aiemmalla sivulla väitti. Sankarit ei hae väkivaltaa tai nauti siitä, ne vaan elää väkivaltaisessa maailmassa ja joutuvat reagoimaan siihen. Ja ovat sitten hyviä siinä mitä tekevät. Tyyliin Simo Häyhä. Kukaan tuskin sanoisi SITÄ j. ännikseksi.

Se mikä wester-Clintissä siis vetoaa on sellainen hiljainen kompetenssi. Se on seksikästä, ei itsen esiin tuominen tai öyhötys.

Jos tekis töitäkin välillä...

-ff-

Ja kukaan yksittäinen ihminen tuskin on tappanut niin montaa ihmistä kuin häyhä?

Paul tibbets?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä mammat on tapio rautavaarasta?

Eikö siinä ollut mies isolla ämmällä.

Vierailija
184/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi minä olen.

Vierailija
185/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, lähtipä ketju lentoon. Joku kysyi, tiedänkö mikä on spaghettiwestern. Tietysti tiedän, miten niin?

Minä kirjoitin kerran Miehestä Vailla Nimeä pitkän fanifiktion, mutta se on niin kiihkeää kamaa, ettei koskaan menisi läpi tällä palstalla.

Ihana mies se on, se roolihahmo. Sellaisen kun joskus saisi omakseen, en enää koskaan pyytäisi mitään.

-Ap

Vierailija
186/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju täynnä toksisen maskuliinisuuden ihannointia. Nuoret ja koulutetut kauniit naiset kaipaa jotain ihan muuta kuin nuorta Clintiä.

T. Palstamies.

Läheskään kaikki maskuliinisuus ei ole toksista vaikka niin meille yritetään väittää.

Länkkäreissähän pahikset ilmentää toksista maskuliinisuutta ja hyvikset hyvää maskuliinisuutta.

Ei miehekkyys ole mikään kirosana.

-ff-

Naiset siis ihannoivat miehekkäitä miehiä. Okei, mikäs siinä. Mutta miksi se saa palstalla aikaan niin suuren p*skamyrskyn ja alanuolten tulvan, jos mies sanoo haluavansa naisellisen naisen...?

Ilmaiset itseäsi kärkkäästi tai sitten osoite on väärä. Simple as that.

Vierailija
187/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vaan ketjun aloittajalle. Olen nyt katsellut youtuben puhki Clint Eastwood-pätkiä.

Hyvät naiset, pyydän saada kiinnittää huomionne Clintin käsiin. Täsmälleen sellaiset kuin miehen käsien tulee olla. Leveät kämmenet, erottuvat jänteet ja pitkät sormet.

-ff-

Minä en ole oikein mitään muuta kyennyt miettimäänkään kuin Clintiä tässä parina päivänä. Hyvä yrittää tehdä töitä, kun mielessä vain pyörivät kuumat tapaamiset. Kummasti hymyilyttää koko ajan.

Vierailija
188/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ff-

Nämä ovat niitä kuuluisia kaksoisstandardeja, joita naiset eivät kertakaikkiaan havaitse :D Yritäpä täällä sanoa, että minkälainen naisen jonkin tietyn ruumiinosan tulee olla, niin saat vastaukseksi: "s*tanan palstauli, naisen ulkonäkö ei ole tehty sinun miellyttämiseksi, eikä naisen tule olla sinun takia yhtään mitään!!!" :D

Vierailija
189/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ff-

Nämä ovat niitä kuuluisia kaksoisstandardeja, joita naiset eivät kertakaikkiaan havaitse :D Yritäpä täällä sanoa, että minkälainen naisen jonkin tietyn ruumiinosan tulee olla, niin saat vastaukseksi: "s*tanan palstauli, naisen ulkonäkö ei ole tehty sinun miellyttämiseksi, eikä naisen tule olla sinun takia yhtään mitään!!!" :D

Älä viitsi turhalla vinkumisella pilata ketjua, kun et edes kirjoita asiasta.

Vierailija
190/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään Tom Hardysta (aika vaatimattomasti ap:n Clint-ihastukseen verrattuna) lähinnä, koska hän on ollut koko uransa yksi hot mess. Vähän niin kuin kiukkuinen joulupukki, joka itse asiassa ei ole räppärinäkään huono. Näissä mielikuvitusmiehissä vaan on aina jotain vikaa, esim. Clint Eastwood on viittä vaille vainaa, ja Hardy on auttamattoman lyhyt.

Vierailija
191/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään Tom Hardysta (aika vaatimattomasti ap:n Clint-ihastukseen verrattuna) lähinnä, koska hän on ollut koko uransa yksi hot mess. Vähän niin kuin kiukkuinen joulupukki, joka itse asiassa ei ole räppärinäkään huono. Näissä mielikuvitusmiehissä vaan on aina jotain vikaa, esim. Clint Eastwood on viittä vaille vainaa, ja Hardy on auttamattoman lyhyt.

Roolihahmoissa on se hyvä puoli, että elävät ikuisesti. Ja pysyvät ikuisesti muuttumattomina.

Vierailija
192/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ff-

Älä viitsi turhalla vinkumisella pilata ketjua, kun et edes kirjoita asiasta.

Kommentoin ketjussa olevaa kommenttia. Ihan asiaan siis kuuluu.

Vierailija
193/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clint on sellainen mulkero oikeassa elämässä,että komeus haihtuu.Eikä kyllä mun makuun ole ikinä ollutkaan.

Vierailija
194/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roolihahmoissa on se hyvä puoli, että elävät ikuisesti. Ja pysyvät ikuisesti muuttumattomina.

Mä ottaisin silti mieluiten irl-Travis Fimmelin, jolle mummot antaa rahaa kun luulevat sitä kodittomaksi. Tai noh, oikeastihan tuonnäköisillä miehillä on naisseuraa tarjolla niin paljon, että kukaan täysjärkinen ei yrittäisikään mitään vakavampaa viritystä.

Villissä lännessä ei varmaan ollut paljon irtonaisia heittäytymässä Clintin jalkoihin joka päivä ja jokaikinen yö.

Vierailija
195/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ainakin minun ihastukseni kohdistuu vain Clintin länkkäri-roolihahmoihin, ei mieheen itseensä tai vaikka Dirty Harryyn tai siihen kamalaan Hiljaiset Sillat -tyyppiin. Ei siis ole mitään väliä sillä, millainen k-pää oikea Clint on, koska en mä SITÄ himoitse.

Länkkärit nyt vetoaa muhun muutenkin, johtuu varmaan siitä että olen herkässä iässä lukenut niin paljon isäni vanhoja Punasulkia, Curwoodia,  Zorroja, Tex Willereitä ja mitä näitä nyt olikaan.

Tai ehkä mulla onkin vaan poncho-fetissi?

Vierailija
196/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ff-

Ymmärtänet, että on hienoinen ero siinä, odottaako että todelliset naiset tosielämässä suoritttaa mittavia toimenpiteitä miellyttääkseen silmääsi

vs.

Se että me naiset FANTASIOIMME roolihahmosta. Kukaan meistä ei tässä ketjussa vaadi tai edellytä irl-miehiltä yhtään mitään.

Vierailija
197/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun äitini oli kova Clint -fani 80-luvulla kun olin teini ja minä olin muka ällöttynyt koko miehestä. Meni ehkä 10v ja Clint olikin mielestäni hoteista hotein... ja kyllä, on edelleen spagetti westernissä kyllä maskuliinisuudessaan ja testosteronia tihkuen i H A N A

Vierailija
198/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ff-

Ymmärtänet, että on hienoinen ero siinä, odottaako että todelliset naiset tosielämässä suoritttaa mittavia toimenpiteitä miellyttääkseen silmääsi

vs.

Se että me naiset FANTASIOIMME roolihahmosta. Kukaan meistä ei tässä ketjussa vaadi tai edellytä irl-miehiltä yhtään mitään.

Luit kommentin HYVIN huonosti.

"Hyvät naiset, pyydän saada kiinnittää huomionne Clintin käsiin. Täsmälleen sellaiset kuin miehen käsien tulee olla. Leveät kämmenet, erottuvat jänteet ja pitkät sormet."

Vierailija
199/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen nyt vähän puskista huutelemaan, mutta onko täällä mammoille tuttu Red Dead Redemption ja Arthur Morgan? Siinä miehessä on minun mielestäni samaa kuin nuoressa Clintissä, vaikka onkin hyvin erilainen. Nimenomaan se olemus ja aura, joka ei liity ulkonäköön mitenkään (joskin joka kummallakin on kohdallaan).

Oi kyllä! Tykkään Arthurin äänestä, sellainen macho. Ja kuinka puhuu hevoselleen...

Vierailija
200/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ainakin minun ihastukseni kohdistuu vain Clintin länkkäri-roolihahmoihin, ei mieheen itseensä tai vaikka Dirty Harryyn tai siihen kamalaan Hiljaiset Sillat -tyyppiin. Ei siis ole mitään väliä sillä, millainen k-pää oikea Clint on, koska en mä SITÄ himoitse.

Länkkärit nyt vetoaa muhun muutenkin, johtuu varmaan siitä että olen herkässä iässä lukenut niin paljon isäni vanhoja Punasulkia, Curwoodia,  Zorroja, Tex Willereitä ja mitä näitä nyt olikaan.

Tai ehkä mulla onkin vaan poncho-fetissi?

Mulla on ihan suoraan sanottuna stetson-fetissi. Tietty riippuu, kenen päässä se on, mutta siis jestas, miten seksikäs vaatekappale. Ja samoin chapsit. Ja sellainen huivi kaulassa, mikä vedettiin kasvojen peitoksi kun lähdettiin ammuskelemaan. Onhan tämä ihan naurettavaa fantasioida tästä nykyaikana, kun ei KUKAAN voisi rokata tuota asukokonaisuutta, mutta hei, nuori Clint olisi rokannut. Ja ketjussakin jo mainittu Arthur Morgan rokkaa myös.