Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan mies seksikkäämpi kuin nuori Clint Eastwood spaghettiwesterneissä?

Vierailija
11.03.2020 |

Kuolaan aina vain.

Kommentit (274)

Vierailija
201/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko trollia.

Vierailija
202/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on spaghettiwesterni? Syödäänkö niissä spaghettia länkkäriasuissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mikä ketju! :D Olin 11-vuotias, kun ihastuin ensimmäisen kerran elämässäni, ja siis katsoin Vain Muutaman Dollarin Tähden ja Clint siinä, huhheijaa. Sille tielle jäin, ja sama miestyyppi iskee edelleen. Omaksikin löytyi sopiva, joskin etsiä ja odottaa sai KAUAN... Se on sen arvoista, kun sytyttää vieläkin, yli vuosikymmenen jälkeen.

Vierailija
204/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vaan ketjun aloittajalle. Olen nyt katsellut youtuben puhki Clint Eastwood-pätkiä.

Hyvät naiset, pyydän saada kiinnittää huomionne Clintin käsiin. Täsmälleen sellaiset kuin miehen käsien tulee olla. Leveät kämmenet, erottuvat jänteet ja pitkät sormet.

Tuo mies on totisesti länkkärirooleissaan Ruumiillistunut Maskuliinisuus.

-ff-

Minä en ole oikein mitään muuta kyennyt miettimäänkään kuin Clintiä tässä parina päivänä. Hyvä yrittää tehdä töitä, kun mielessä vain pyörivät kuumat tapaamiset. Kummasti hymyilyttää koko ajan.

Mietin täällä naisvaltaisella toimistolla ollessani, että kuinka moni muu täällä haaveilee nuoresta Clintistä tälläkin hetkellä. Tiedän, että av:lla käy moni täältä. :D

Vierailija
205/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään Tom Hardysta (aika vaatimattomasti ap:n Clint-ihastukseen verrattuna) lähinnä, koska hän on ollut koko uransa yksi hot mess. Vähän niin kuin kiukkuinen joulupukki, joka itse asiassa ei ole räppärinäkään huono. Näissä mielikuvitusmiehissä vaan on aina jotain vikaa, esim. Clint Eastwood on viittä vaille vainaa, ja Hardy on auttamattoman lyhyt.

Roolihahmoissa on se hyvä puoli, että elävät ikuisesti. Ja pysyvät ikuisesti muuttumattomina.

Tämä. Ainakin minun ihastukseni kohdistuu vain Clintin länkkäri-roolihahmoihin, ei mieheen itseensä tai vaikka Dirty Harryyn tai siihen kamalaan Hiljaiset Sillat -tyyppiin. Ei siis ole mitään väliä sillä, millainen k-pää oikea Clint on, koska en mä SITÄ himoitse.

Länkkärit nyt vetoaa muhun muutenkin, johtuu varmaan siitä että olen herkässä iässä lukenut niin paljon isäni vanhoja Punasulkia, Curwoodia,  Zorroja, Tex Willereitä ja mitä näitä nyt olikaan.

Tai ehkä mulla onkin vaan poncho-fetissi?

Morgan kane, wild finn juho kaaponpoika helapää, poncho miehiä.

Vierailija
206/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole huomannut että yhdelläkään naisnäyttelijällä olisi tuollaisia silmiä vaan ne on aina kunnolla auki?

Onko missään kulttuurissa ihanne, että naisella on pienet tihrusilmät? Suuria silmiä pidetään yleensä kauniina. 

Vierailija
207/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vaan ketjun aloittajalle. Olen nyt katsellut youtuben puhki Clint Eastwood-pätkiä.

Hyvät naiset, pyydän saada kiinnittää huomionne Clintin käsiin. Täsmälleen sellaiset kuin miehen käsien tulee olla. Leveät kämmenet, erottuvat jänteet ja pitkät sormet.

Tuo mies on totisesti länkkärirooleissaan Ruumiillistunut Maskuliinisuus.

-ff-

Nämä ovat niitä kuuluisia kaksoisstandardeja, joita naiset eivät kertakaikkiaan havaitse :D Yritäpä täällä sanoa, että minkälainen naisen jonkin tietyn ruumiinosan tulee olla, niin saat vastaukseksi: "s*tanan palstauli, naisen ulkonäkö ei ole tehty sinun miellyttämiseksi, eikä naisen tule olla sinun takia yhtään mitään!!!" :D

Ymmärtänet, että on hienoinen ero siinä, odottaako että todelliset naiset tosielämässä suoritttaa mittavia toimenpiteitä miellyttääkseen silmääsi

vs.

Se että me naiset FANTASIOIMME roolihahmosta. Kukaan meistä ei tässä ketjussa vaadi tai edellytä irl-miehiltä yhtään mitään.

Luit kommentin HYVIN huonosti.

"Hyvät naiset, pyydän saada kiinnittää huomionne Clintin käsiin. Täsmälleen sellaiset kuin miehen käsien tulee olla. Leveät kämmenet, erottuvat jänteet ja pitkät sormet."

No, ei tuossakaan vaadita että mies tekee mitään muuttaakseen itseään. Riittää että on. Miesten standardit ainakin täällä vauviksella tuntuu vaativan aika tavalla kallista ja aikaavievää nyppimistä ja tuunaamista. Kuten tästäkin ketjusta näemme, naisille kelpaa hyvinkin luonnontilainen mies.

Kaksoisstandardi on siitä jännä, että naiset pitävät puoleensavetävinä yleensä miehiä, jotka on miestenkin mielestä masuliinisia ja yleensä siinä mieshierarkiassa suhteellisen ylhäällä. Mutta ainakin täällä vauviksella "naisellinen nainen" on tyhjäpäinen laitettu pimatsu. Toisin sanoen miehet ei arvosta naisissa mitään mitä naiset arvostaisi.

Kaikki taas arvostaa miehissä samoja asioita. Ja sehän teidän palstamiesten suurin ongelma on: tiedätte että kun ette kelpaa naisille, ette myöskään saa muilta miehiltä rispektiä.

Vierailija
208/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ole huomannut että yhdelläkään naisnäyttelijällä olisi tuollaisia silmiä vaan ne on aina kunnolla auki?

Onko missään kulttuurissa ihanne, että naisella on pienet tihrusilmät? Suuria silmiä pidetään yleensä kauniina. 

Niin, naisilla. Mutta miehillä tuollaiset kapeat silmät taas on usein hyvin seksikkäät.

Vierailija
209/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole nähtävästi saanut koskaan aikaiseksi naiselle kunnon orgasmia. Silmiä tuskin näkyy tuon jälkeen.

mies52v

Vierailija
210/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä mikä ketju! :D Olin 11-vuotias, kun ihastuin ensimmäisen kerran elämässäni, ja siis katsoin Vain Muutaman Dollarin Tähden ja Clint siinä, huhheijaa. Sille tielle jäin, ja sama miestyyppi iskee edelleen. Omaksikin löytyi sopiva, joskin etsiä ja odottaa sai KAUAN... Se on sen arvoista, kun sytyttää vieläkin, yli vuosikymmenen jälkeen.

Onko ollut roolileikkejä että mies pukeutuu vastaaviin vaatteisiin ja tietty sikari huulessa?

Vierailija
211/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ollut roolileikkejä että mies pukeutuu vastaaviin vaatteisiin ja tietty sikari huulessa?

Mä harrastin pienenä tosi paljon tuollaista pukeutumista leikeissä ja kerran aikuisenakin naamiaisissa. Miehet tykkäsi aivan hämmästyttävästi.

Ja olen siis nainen.

-ff-

Vierailija
212/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä Eastwood on ollut todella hyvännäköinen. Ulkomaisissa medioissa väittävät Hugh Hackmanin näyttävän samalta, mutta ei pidä paikkaansa. Eastwoodilla on ollut ulkonäön lisäksi uskomaton karisma jo nuorena.

https://images.app.goo.gl/AfNSusRdsJ8KSbcw5

Se on kyllä tossa kuvassa yli 40. Tuolla nuorempana;

https://www.thevintagenews.com/2016/01/08/44730/

https://www.ranker.com/list/hottest-young-clint-eastwood-photos/brooke-…

Clint on ollut kuvissa ihan saman näköinen sekä parikymppisenä että nelikymppisenä. Vanheniko se yhtään 20 - 45 vuotiaana? (Kiitos korjauksesta.) Oravakuvassa Clint on uskomattoman söpö, awww.

Minulla on sama juttu kuin jollakin edellä kirjoittaneella, että en varsinaisesti pidä Eastwoodin ulkonäöstä, mutta tuo karisma ja etenkin joissakin kuvissa näkyvä uskomaton elämänilo on uskomattomia. Ja suoraan sanottuna Eastwoodista paistaa, ettei ole tarvinnut olla päivääkään kahdestaan Nyrkki-Kyllikin kanssa. Eastwood on tottunut siihen, että aina on naista tarjolla. Ja selvästi Eastwoodin itseluottamus on juuri sen tyyppistä, että hän luottaa saavansa asiat aina kuntoon.

Vierailija
213/274 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
214/274 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei :) Ei tarvitse roolileikkejä, kun mies sytyttää omana itsenään. Samalla lailla kuin Clintillä, se ei ole vaatteista kiinni. Tai edes siitä sikarista.

Vierailija
215/274 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaas tämä ketju että saadaan vähän hupia kaiken pandemiavouhkauksen kevennykseksi.

Intouduin ketjun innoittamana lukemaan taas Zane Greytä. Sen lisäksi että katselen spagettiwesterneitä netistä.

Mies murjottaa.

-ff-

Vierailija
216/274 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haaveilen alastomasta Tuure Boeliuksesta cowboy-hatussa ja pinkeissä bootseissa.

T: Niko Petteri

Vierailija
217/274 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Clint on ihan fain, mutta ei tuollaisen äijän kanssa olisi mitään puhuttavaa.

Hotimpia ovat mm. Travis Fimmel, Charlie Hunnam, ehkä jopa Tom Hardy. Kaikki samaa blondiosastoa.

Tissiposki, tissiposki ja hemmetin tatuoitu tissiposki. Malliesimerkkejä siitä miten yritetään naakarvoilla, tatuoinneilla ja/tai koristelihaksilla feikata sitä maskuliinisuutta, kun todellista miehekkyyttä ei ole.

Ja kuka tässä on puhumisesta puhunut? Olisi ihanaa istua western-Clintin kanssa jossain paahteisella kalliolla katselemassa kuina verenpunainen aurinko laskee Sierra Nevadan taa. Voisin ehkä sanoa, että "hevosesi vasen takajalka muuten kuumottaa vuohisen kohdalta" mihin Clint sanoisi "joo". Sitten voitaisiin siirtyä mielenkiintoisempiin kuumottaviin ruumiinosiin.

Pystyn kuulemaan sen käheän "Yeah" ja sitten tulisi Se Katse...

Hit*to. Tämähän on vauviksen historian paras ketju.

Kuka ääliö muuten keksi sen että suomalaisten miesten pitäisi puhua enemmän?

Vierailija
218/274 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokin noissa vanhan ajan miehissä vaan viehättää.

Sovinismi todennäköisesti.

Tulevaisuudessa ihaillaan tasa-arvon miehiä.

No jaa, miten sen nyt ottaa. Siihen aikaan miehet olivat miehiä. Nämä nykyiset mamma-miehet eivät sytytä.

Mutta mamma-miehiähän te olette halunneet. Kaikki miehekkyys on ammuttu alas. Nykään kaikki on niin sukupuolineutraalia, että nimestäkään ei saa selvää, onko mies vai nainen. Olkaa hyvät saitte mitä kovaan ääneen vaaditte ja tilasitte.

Vierailija
219/274 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malliesimerkki siitä, että hoikkuus pukee miehiäkin (ja erityisesti miehiä) parhaiten. Kasvojen luusto tulee silloin parhaiten esiin. Jossain sota-ajan kuvissakin melkein joka mies on komea, koska ovat niin hoikkia että kaikilla on poskipäät.

On aika vaikea vaikuttaa särmältä ja miehekkäältä jos posket pullottaa kuin vauvan pylly. Nykymiehet tuota ikävää asiaintilaa yrittävät peitellä parransängellä tai "metsuriparralla".

Kunpa miehet olisi vieläkin miehiä.

Vierailija
220/274 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokin noissa vanhan ajan miehissä vaan viehättää.

Sovinismi todennäköisesti.

Tulevaisuudessa ihaillaan tasa-arvon miehiä.

No jaa, miten sen nyt ottaa. Siihen aikaan miehet olivat miehiä. Nämä nykyiset mamma-miehet eivät sytytä.

Mutta mamma-miehiähän te olette halunneet. Kaikki miehekkyys on ammuttu alas. Nykään kaikki on niin sukupuolineutraalia, että nimestäkään ei saa selvää, onko mies vai nainen. Olkaa hyvät saitte mitä kovaan ääneen vaaditte ja tilasitte.

Miten niin "te"? Luuletko että naisilla on yksi kollektiivinen tajunta, joka haluaa aina samaa asiaa?

Pehmomiehiä ei oikeasti halua kukaan. Koko idea on varmaan keksitty jossain ajatushautomossa ja pyrkimyksenä on tehdä ihmisistä onnettomia ja saada parisuhteet kariutumaan, koska onnettomat ihmiset ostaa enemmän ja niitä on helpompi ohjailla.

Toisaalta, ne ihan oikeat miehet ei ole missään vaiheessa lähteneet mukaan tuohon hullutukseen vaan ovat miehiä vieläkin, ainakin minun tuttavapiirissäni. Niillä näyttäisi olevan ne pysyvimmät parisuhteet.

-eri-