Onko kukaan mies seksikkäämpi kuin nuori Clint Eastwood spaghettiwesterneissä?
Kommentit (274)
Vierailija kirjoitti:
Nostetaas tämä ketju että saadaan vähän hupia kaiken pandemiavouhkauksen kevennykseksi.
Intouduin ketjun innoittamana lukemaan taas Zane Greytä. Sen lisäksi että katselen spagettiwesterneitä netistä.
Mies murjottaa.
-ff-
Mä olen onnistunut pitämään tämän ihastukseni salassa. Onneksi. Mies on mustasukkaista sorttia.
Ei siinä, nauttiihan mieskin tästä, kun olen jatkuvasti syttyneessä tilassa. Karanteenin(kin) vuoksi seksiä on todella paljon enemmän.
(Ja ennen kuin joku alkaa tästä vääntämään, niin en olisi itse mustasukkainen, jos tilanne olisi toisin päin. Voitte säästää moralisointinne.)
Onko ff:n mies yhtään niin kuin Clint? Mun ei ole, mutta sytyttää se silti. Mutta haaveet on jokaisen yksityisiä, enkä suostu niistä luopumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin noissa vanhan ajan miehissä vaan viehättää.
Sovinismi todennäköisesti.
Tulevaisuudessa ihaillaan tasa-arvon miehiä.
No jaa, miten sen nyt ottaa. Siihen aikaan miehet olivat miehiä. Nämä nykyiset mamma-miehet eivät sytytä.
Mutta mamma-miehiähän te olette halunneet. Kaikki miehekkyys on ammuttu alas. Nykään kaikki on niin sukupuolineutraalia, että nimestäkään ei saa selvää, onko mies vai nainen. Olkaa hyvät saitte mitä kovaan ääneen vaaditte ja tilasitte.
Mä olen sanonut tätä samaa jo vuosia, kiitos vaan. Olen itsekin siis nainen, parhaassa synnytysiässä. Inhottaa nykysuuntaus. Onneksi joukossa on vielä joitakin helmiä, mutta vähenemään päin ovat. En ihmettele, että syntyvyys kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju täynnä toksisen maskuliinisuuden ihannointia. Nuoret ja koulutetut kauniit naiset kaipaa jotain ihan muuta kuin nuorta Clintiä.
T. Palstamies.
Läheskään kaikki maskuliinisuus ei ole toksista vaikka niin meille yritetään väittää.
Länkkäreissähän pahikset ilmentää toksista maskuliinisuutta ja hyvikset hyvää maskuliinisuutta.
Ei miehekkyys ole mikään kirosana.
-ff-
Naiset siis ihannoivat miehekkäitä miehiä. Okei, mikäs siinä. Mutta miksi se saa palstalla aikaan niin suuren p*skamyrskyn ja alanuolten tulvan, jos mies sanoo haluavansa naisellisen naisen...?
Naiselliset naiset haluaa usein perinteisen ja miehekkään miehen. Palstamies joka saa halvauksen raskaana olevasta naisesta, lompakkoloisista, niin ja vieläpä käyttäytyy muutenkin kuin mikäkin draamakuningatar on tästä hyvin, hyvin kaukana ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Clint on ihan fain, mutta ei tuollaisen äijän kanssa olisi mitään puhuttavaa.
Hotimpia ovat mm. Travis Fimmel, Charlie Hunnam, ehkä jopa Tom Hardy. Kaikki samaa blondiosastoa.
Tissiposki, tissiposki ja hemmetin tatuoitu tissiposki. Malliesimerkkejä siitä miten yritetään naakarvoilla, tatuoinneilla ja/tai koristelihaksilla feikata sitä maskuliinisuutta, kun todellista miehekkyyttä ei ole.
Ja kuka tässä on puhumisesta puhunut? Olisi ihanaa istua western-Clintin kanssa jossain paahteisella kalliolla katselemassa kuina verenpunainen aurinko laskee Sierra Nevadan taa. Voisin ehkä sanoa, että "hevosesi vasen takajalka muuten kuumottaa vuohisen kohdalta" mihin Clint sanoisi "joo". Sitten voitaisiin siirtyä mielenkiintoisempiin kuumottaviin ruumiinosiin.
Pystyn kuulemaan sen käheän "Yeah" ja sitten tulisi Se Katse...
Auh. Tulipa selvä mielikuva. Huh.
Ja kaikki tämä mieheltä jolla on poncho. Jos se ei kerro eeppisestä, vertaansa vailla olevasta maskuliinisuudesta että mies ponchossa saa av-mammat näihin tunnelmiin sateisena keskiviikkopäivänä, niin ei sitten mikään.
Tässähän se totuus on.
*
*
*
*** HENRY FONDA ***
Ihan lyömätön esim. Huuliharppukostajassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vaan ketjun aloittajalle. Olen nyt katsellut youtuben puhki Clint Eastwood-pätkiä.
Hyvät naiset, pyydän saada kiinnittää huomionne Clintin käsiin. Täsmälleen sellaiset kuin miehen käsien tulee olla. Leveät kämmenet, erottuvat jänteet ja pitkät sormet.
Tuo mies on totisesti länkkärirooleissaan Ruumiillistunut Maskuliinisuus.
-ff-
Nämä ovat niitä kuuluisia kaksoisstandardeja, joita naiset eivät kertakaikkiaan havaitse :D Yritäpä täällä sanoa, että minkälainen naisen jonkin tietyn ruumiinosan tulee olla, niin saat vastaukseksi: "s*tanan palstauli, naisen ulkonäkö ei ole tehty sinun miellyttämiseksi, eikä naisen tule olla sinun takia yhtään mitään!!!" :D
Ymmärtänet, että on hienoinen ero siinä, odottaako että todelliset naiset tosielämässä suoritttaa mittavia toimenpiteitä miellyttääkseen silmääsi
vs.
Se että me naiset FANTASIOIMME roolihahmosta. Kukaan meistä ei tässä ketjussa vaadi tai edellytä irl-miehiltä yhtään mitään.
Luit kommentin HYVIN huonosti.
"Hyvät naiset, pyydän saada kiinnittää huomionne Clintin käsiin. Täsmälleen sellaiset kuin miehen käsien tulee olla. Leveät kämmenet, erottuvat jänteet ja pitkät sormet."
No, ei tuossakaan vaadita että mies tekee mitään muuttaakseen itseään. Riittää että on. Miesten standardit ainakin täällä vauviksella tuntuu vaativan aika tavalla kallista ja aikaavievää nyppimistä ja tuunaamista. Kuten tästäkin ketjusta näemme, naisille kelpaa hyvinkin luonnontilainen mies.
Kaksoisstandardi on siitä jännä, että naiset pitävät puoleensavetävinä yleensä miehiä, jotka on miestenkin mielestä masuliinisia ja yleensä siinä mieshierarkiassa suhteellisen ylhäällä. Mutta ainakin täällä vauviksella "naisellinen nainen" on tyhjäpäinen laitettu pimatsu. Toisin sanoen miehet ei arvosta naisissa mitään mitä naiset arvostaisi.
Kaikki taas arvostaa miehissä samoja asioita. Ja sehän teidän palstamiesten suurin ongelma on: tiedätte että kun ette kelpaa naisille, ette myöskään saa muilta miehiltä rispektiä.
Riittää että on? Mutta entä jos ei ole? Sama kuin sanoisi lattarintaiselle naiselle, että ei sinun tarvitse muuttaa itseäsi miesten takia, riittää kun sinulla on isot ja kiinteät rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "te"? Luuletko että naisilla on yksi kollektiivinen tajunta, joka haluaa aina samaa asiaa?
Pehmomiehiä ei oikeasti halua kukaan. Koko idea on varmaan keksitty jossain ajatushautomossa ja pyrkimyksenä on tehdä ihmisistä onnettomia ja saada parisuhteet kariutumaan, koska onnettomat ihmiset ostaa enemmän ja niitä on helpompi ohjailla.
Toisaalta, ne ihan oikeat miehet ei ole missään vaiheessa lähteneet mukaan tuohon hullutukseen vaan ovat miehiä vieläkin, ainakin minun tuttavapiirissäni. Niillä näyttäisi olevan ne pysyvimmät parisuhteet.
-eri-
Hyvin kirjoitettu ja samat havainnot itsellä. Heteronaisena olen aina pitänyt maskuliinisista miehistä.
Kuka nainen oikeasti haluaa jotain sukupuolineutraaleja sässömiehiä? Feministilesbot? Mitä väliä niiden mielipiteellä on, eihän ne ole miehistä kiinnostuneita kuitenkaan?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Riittää että on? Mutta entä jos ei ole? Sama kuin sanoisi lattarintaiselle naiselle, että ei sinun tarvitse muuttaa itseäsi miesten takia, riittää kun sinulla on isot ja kiinteät rinnat.
No jos ei ole niin sitten ei ole.
Pienistä rinnoista pitäviäkin miehiä löytyy, kannattaa sitten satsata sellaiseen tai yrittää korostaa muita parhaita puoliaan.
Katkeruus ei ole koskaan viehättävä piirre kenessäkään.
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "te"? Luuletko että naisilla on yksi kollektiivinen tajunta, joka haluaa aina samaa asiaa?
Pehmomiehiä ei oikeasti halua kukaan. Koko idea on varmaan keksitty jossain ajatushautomossa ja pyrkimyksenä on tehdä ihmisistä onnettomia ja saada parisuhteet kariutumaan, koska onnettomat ihmiset ostaa enemmän ja niitä on helpompi ohjailla.
Toisaalta, ne ihan oikeat miehet ei ole missään vaiheessa lähteneet mukaan tuohon hullutukseen vaan ovat miehiä vieläkin, ainakin minun tuttavapiirissäni. Niillä näyttäisi olevan ne pysyvimmät parisuhteet.
-eri-
Hyvin kirjoitettu ja samat havainnot itsellä. Heteronaisena olen aina pitänyt maskuliinisista miehistä.
Kuka nainen oikeasti haluaa jotain sukupuolineutraaleja sässömiehiä? Feministilesbot? Mitä väliä niiden mielipiteellä on, eihän ne ole miehistä kiinnostuneita kuitenkaan?
Minkälainen maskuliininen mies olikaan?
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri-
Kuka nainen oikeasti haluaa jotain sukupuolineutraaleja sässömiehiä? Feministilesbot? Mitä väliä niiden mielipiteellä on, eihän ne ole miehistä kiinnostuneita kuitenkaan?Minkälainen maskuliininen mies olikaan?
Googleta russian, italian ja latino men
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienistä rinnoista pitäviäkin miehiä löytyy, kannattaa sitten satsata sellaiseen tai yrittää korostaa muita parhaita puoliaan.
Katkeruus ei ole koskaan viehättävä piirre kenessäkään.
Olen täysin samaa mieltä. Pienistä rinnoista tykkääviä miehiä löytyy ja heitä on paljon. Miesten naismaku kun on äärettömän monipuolinen. Mitä tulee naisten miesmakuun, niin naiset ovat kuin toistensa klooneja.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeruus ei ole koskaan viehättävä piirre kenessäkään.Olen täysin samaa mieltä. Pienistä rinnoista tykkääviä miehiä löytyy ja heitä on paljon. Miesten naismaku kun on äärettömän monipuolinen. Mitä tulee naisten miesmakuun, niin naiset ovat kuin toistensa klooneja.
Johan on tässäkin ketjussa huomattu, ettei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri-
Kuka nainen oikeasti haluaa jotain sukupuolineutraaleja sässömiehiä? Feministilesbot? Mitä väliä niiden mielipiteellä on, eihän ne ole miehistä kiinnostuneita kuitenkaan?Minkälainen maskuliininen mies olikaan?
Lue ketju, niin tiedät.
Onneksi on nämä leffat näin korona-aikana. <3
Miettiikö mammat vieläkin Clintiä? Mä mietin. Nam.
Vanhan ketjun nosto niille naisille, jotka haikailevat Miestä. Ei puhumista eikä pussaamista, vaan raakaa seksuaalista vetovoimaa, jota vain todellinen Uros voi tarjota.
Clintin pojassa Scott Eastwoodissa on aika paljon isältä perittyä ulkonäköä:
Taylor Swift kirjoitti:
Clintin pojassa Scott Eastwoodissa on aika paljon isältä perittyä ulkonäköä:
Paljon on, mutta sellaista pehmeyttä myös, joka on turn-off. Kovin tavallista nykyajan miehissä.
Miten Harry Callahanin rauhallinen käynti kahvilassa voi häiriintyä:
Juhana Vartiainen.