Miehet: millä kannustaa miestä poispäin orgasmikeskeisestä seksistä?
Meidän seksimme on alusta alkaen ollut orgasmikeskeistä. Toisin sanoen: mies saa aina. Olin nuori tähän suhteeseen ryhtyessäni, enkä oikein edes tiennyt muusta. Nyt kuitenkin haluaisin ohjailla seksiä siihen suuntaan, että olisi esileikkiä ja muutakin kuin pelkkää "jyystöä". Mutta miehellä ei pysy erektio, jos teemme jotakin tällaista. Hänelle sopii seksi, jossa minä voitelen paikat liukuvoiteella, hän panee ja tulee, ja se on siinä. Hän on minua jonkin verran vanhempi, muttei kuitenkaan vanha (alle keski-ikäinen). Toisinaan hän haluaa suudella seksin aikana, mutta minä taas en pidä suutelemisesta, mikä on ongelma. Minä haluaisin, että hän pitäisi minua hyvänä, mutta jos pyydän tällaista tai johdattelen häntä, hän suuttuu. Ja seksi jää siihen.
Osaisitteko palstan miehet antaa neuvoja, mitä voisin tehdä? Haluaisin seksielämän, joka tyydyttäisi minuakin, mutten halua tehdä sitä niin, että sitten mies ei nauti.
Kommentit (28)
Kuten huomaat, tämä ei ole hyvä palsta kysellä tämmöisiä asioita. Tämä on roska-palsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäpaitsi vanhoillislestadiolainen nainen saa kyllä erota miehestään, jos mies kohtelee huonosti.
Harvemmin vain tarvitsee, kun ne miehet on yleensä hyviä.Ja kukas sen määrittelee kohteleeko se mies naistaan huonosti?
Vanhoista ukoista koostuva vanhemmisto.
Jep jep.
Ei niiltä kukaan omaan elämäänsä ohjeita kysele, ihme urbaanilegenda tuokin.
Ja jos joku niin tekeekin, niin sehän on omaa tyhmyyttä. Ihminen tekee itse valintansa ja jos ei siihen kykene, niin valinta se on sekin.
Alistuvat alistetaan, muutos on heidän itsensä käsissä jos sellaista tahtovat.
Vierailija kirjoitti:
Kuten huomaat, tämä ei ole hyvä palsta kysellä tämmöisiä asioita. Tämä on roska-palsta.
Ei pidä syyttää palstaa jos ei pidä neuvoista miten menetellä roska-ukon kanssa.
Jos ap sattuisi olemaan eiprovo niin tässä tulee käymään näin; ap ehkä sinnittelee tuossa paskasuhteessa vielä jotain vuosia. Sitten hän lopulta kehittää selkärangan ja ottaa eron. Tutustuu tavalliseen mieheen joka huomioi hänet. Jos oikein asiansa osaavaan mieheen tutustuu niin hänelle avautuu uusi ja ihmeellinen maailma ja päätyy lööppeihin kertomaan tajunnan räjäyttävistä seksuaalisista nautinnoista erikoisempienkin leikkien parissa jahka "pääsi eroon uskonnollisesta yhteisöstä".
Tai sitten hän jumittuu loppuelämäkseen lapaseksi joka toimii liukastettuna spermareseptorina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä syyttää palstaa jos ei pidä neuvoista miten menetellä roska-ukon kanssa.
Ei täällä mitään neuvoja ole. Täällä on vain sinunlaisia roskia haukkumassa, lähinnä ideologisista syistä, ei niinkään käytännön.
Jos miehen luonne on tuollainen niin ihmisen luonnetta ei voi muuttaa...asennetta voi yrittää ja vain puhumalla avoimesti. Miehet ovat jo evoluutioselta taustaltaan enemmän orgasmihakuisia kuin naiset ja tämä pätee siemensyöksyn osalta kaikkii urospuolisiin eläimiin. Tämä takaa lajin jatkuvuuden. Mitäpä jos ehdottaisit hänelle leikkiä jossa toinen vain nautiskelee toisen tekemisestä ja kun nautiskelija on saanut orgasmin niin vaihdatte osia. Itse olen ottanut tavakseni tuottaa naiselle ensin orgamsin joko suulla tai käsilläni tai näiden yhdistelmällä kun kumppanini ei ole koskaan saanut orgasmia itse yhdynnässä kenenkään kanssa. Näin toimiessamme on itsellenikin paljon nautinollisempaa aloittaa itse yhdyntä vasta sitten kun nainen on jo tyydytetty. Suorituspaineista ei tällöin ole mitään havaintoa ja voin itsekkin nauttia täysin siemauksin ja saan laueta hyvällä omallatunnolla koska tahansa. Hyvin monella miehen erektio vaatii jatkuvaa stimulaatiota erektion ylläpitämiseen ja näin omalla kohdallanikin.
Outoa jos et voi puhua tästä avoimesti miehesi kanssa ja jos et niin mies vaihtoon tai vieraisiin!
Pous orgasmikeskeisestä seksistä. Sehän tarkoittaa myös sitä, että ei välitetä myöskään naisen orgasmeista. Tarkoitit varmaan kohti orgasmikeskeisempää seksiä.
”Jos miehen luonne on tuollainen niin ihmisen luonnetta ei voi muuttaa...”
Mies 57vee puhuu vahvaa asiaa tässä!
Ja kukas sen määrittelee kohteleeko se mies naistaan huonosti?
Vanhoista ukoista koostuva vanhemmisto.
Jep jep.