Nyt on se hetki, kun minusta tulee hullu
Aina minua ovat maailmanlopun odottajat naurattaneet, mutta pikku hiljaa minusta tulee yksi heistä. Siis miettikää tätä vuotta:
-Alkuvuodesta mietittiin, alkaako 3. maailmansota
-Australian metsäpalot
-Tähän väliin muita hurjia asioita alkuvuodesta, joita en nyt tässä kirjoittamiskiihkossa muista:
-
-
-
-Korona
Tämä korona nyt on ensimmäinen huolenaiheeni. Tänään 17 uutta tartuntaa. Ja nyt ollaan vasta alussa. Selkeästi luontoäidin keino karsia ihmisiä tältä ylikansoittuneelta äitimaalta. Sitten siihen liittyy vielä henkilökohtaisia päänvaivoja. Itkettää, juuri hankin kasan osakkeita. Vuosia olen harkinnut sijoittamista, ja nyt sen tein. Mikä tulos? Nyt kaihomielin katselen niitä lukuisia punaisia lukuja, jotka hurjaa vauhtia laskevat jonnekin todella alas. Ei sitten. Lisäksi, päätin kerrankin olla extempore ja varasin Euroviisureissun Saksaan toukokuulle. "Aivot narikkaan ja bisse kädessä paikallisessa räkälässä Euroviisuja katsellen", ajattelin. Noh, enpä ajattele enää. Taitaa reissun lisäksi peruuntua Euroviisutkin. Ei sitten.
Tilannepäivitys tähän väliin, tartuntoja tuli kirjoitukseni aikana yksi lisää, Suomessa tiistain jälkeen 18 uutta tapausta.
Olen tässä nyt Iltasanomia lukenut. Ja mitä uutisia olenkaan sieltä kohdannut?
-Pieni peniksisille miehille on oma deittisovellus. Siis mitä? Miksi? Jaetaanko nykyään miehet kahteen luokkaan: Pienipeniksiset ja muut. Tuntuu kuin heidät eroteltaisiin jotenkin muista. Nyt ei tämä nainen käsitä. Milloinkohan tulee isokellari-naisille oma deittisivu? Nyt hukkasin valitettavasti uutisen linkin.
-Maailman suosituinta aikuisviihdesivua vaaditaan suljettavaksi. Itsekin allekirjoitin kyseisen vetoomuksen, ihan vain sen takia, että siellä on videoita lasten hyväksikäytöstä. https://www.is.fi/digitoday/art-2000006435196.html
-Ja mitä tulee Suomen kanavatarjontaan? No, ohjelma, jossa suomalaiset kuvasivat seksiä televisioon ja parien ongelmia puidaan koko kansan kuullen. Ei mahdu minun pieneen ymmärrykseen https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006435176.html
-Uutinen, jossa kerrottiin asteroideista. Siitä, miten läheltä ne maapalloa ovat menneet ja miten ne tuhoaisivat koko sivilisaation. Kaivoin jo oman foliohattuni kaapin päältä ja aloin miettimään, että eihän meille sitä kerrottaisi, jos maapallo olisikin jonkin tuhoaja-asteroidin reitillä
Eiköhän tämä tältä erää riitä. Itse voisin nyt vaikka hetkisen hengähtää.
Kertokaa teidän mietteitä. Ei tästä kehtaa tutuille avautua, hulluna he minua kohta pitävät. Mieskin varmaan ottaisi avioeron jos näkisi minut foliohattu päässä kirjoittamassa vauva-palstalle.
Kommentit (25)
:D Olisipa hauska kokoontua yhdessä foliohattuilemaan
Joo, noiden lisäks esim Siltsu, Peter Nygård, -uutisoinnit. Ja ylipäätään tää
Talvi jona ei tullut talvea.
Mä aistin kas hulluuden saapuvan. Huomasin äsken kuumeisena kirjoittaneeni RUNOJA puhelimen muistiinpanot-osioon. Siellä on
aivan ihme juttuja ”en pelkää kuolemaa”, heh hävetti lukea ja toivon että en kuumehoureessa ole muille jaellut niitä!!!
Kuolin äsken, mutta nousin vaan reippaasti ylös.
Vierailija kirjoitti:
Joo, noiden lisäks esim Siltsu, Peter Nygård, -uutisoinnit. Ja ylipäätään tää
Talvi jona ei tullut talvea.Mä aistin kas hulluuden saapuvan. Huomasin äsken kuumeisena kirjoittaneeni RUNOJA puhelimen muistiinpanot-osioon. Siellä on
aivan ihme juttuja ”en pelkää kuolemaa”, heh hävetti lukea ja toivon että en kuumehoureessa ole muille jaellut niitä!!!
Tosta minä pidän! Tee runokokoelma, lupaan ostaa
ap
Naurattaa, itse aloin kirjoittamaan joskus vetoomusta sille, että puhelinten valmistaminen lopetettaisiin. Niissä on jotain ihme ainetta, joka on vaarallista niiden keräilijöille ja sitä laitetaan puhelimiin..? En minä edes tiedä itsekään. Naurattaa vaan mielikuva siitä kun raivokkaana näpyttelen puhelimella heikolla englannilla vetoomusta ja näin sieluni silmin kuinka joskus saisin jonkun Nobel-palkinnonkyseisestä teosta. Onneksi homma tyssäsi aika pian ja palasin takaisin maanpinnalle.
Pahkasika lopetettiin kun reaalimaailma tuli hullummaksi kuin lehden jutut. Ketään ei enää naurattanut.
Näin kertoi lehden toimittaja.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa, itse aloin kirjoittamaan joskus vetoomusta sille, että puhelinten valmistaminen lopetettaisiin. Niissä on jotain ihme ainetta, joka on vaarallista niiden keräilijöille ja sitä laitetaan puhelimiin..? En minä edes tiedä itsekään. Naurattaa vaan mielikuva siitä kun raivokkaana näpyttelen puhelimella heikolla englannilla vetoomusta ja näin sieluni silmin kuinka joskus saisin jonkun Nobel-palkinnonkyseisestä teosta. Onneksi homma tyssäsi aika pian ja palasin takaisin maanpinnalle.
En saa happea :D ihan sika hyvä
Itekkin lukenut samoja uutisia. Ja olo vaan että mit vit
Vai että omia miettitä? Päässä pyörii korona, korona ja korona972
Ei tolle koronalle voi nyt oikee mitää tehä
Veikkaan että ylihuomenna korona tartuntoja +100
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä +50
kun ei testata niin ei tuloksia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä +50
kun ei testata niin ei tuloksia...
En käsitä miksu vaan altistuneet ja matkustaneet testataan..
Ruotsissa on jo yksi kuollut koronaan. Kohta Suomi perässä kuten aina. Veikkaisin, että huomenna tartuntoja Suomessa on jo 120.
Jaaha, vai on mammat taas lueskelleet iltapäivälehtiä. Tiedoksenne, että ne repivät tulonsa teidän vittuuntumisestanne ja mielenterveyden horjumisesta. Ette tee moisella roskalukemisella mitään.
No monellakohan on esim nyt influenssa tartunta, entä jos siitäkin uutisoitaisiin jatkuvasti? Sekin joskus ollut uusi sairaus, vaan ei ole enää. En usko että korona on sen vaarallisempi. Halutaan vain hysterioida että olisi.
Brasilian metsäpaloista syytettiin äärioikeisto Bolsonaroa ja nyt IL jutun mukaan mettää ei palanut normaalia vuotta enempää. Tätä raakuttiin ja huudettiin, vihreät ja muut pipipäät huusivat kilvan. V mitä pzk aa.