Miten niin moni nainen kulkee tyytyväisenä kellertävässä tukassa ja kuvittelee olevansa blondi?
Menkää herranjumala kampaamoon, siellä saatte tyylikkään aidosti vaalean tukan! Jätetään tuo kissanpissan-sävy amisteineille.
Kommentit (18)
Koska nekin alunperin blondit muuttuu ajan saatossa kellertäväksi ja kulahtaneeksi vaikka käyttäisi hopeashampoota
Nykyään? Miten vanha olet? Nykyäänhän juuri on kylmä platinanvaalea muotia. Kun minä olin nuori, blondaukset olivat lähinnä sitä kellertävää.
Kaikille ei sovi se tuhkanharmaa mummo blondi vaan joillekin sopii paljon lämpimämpi blondi. Itse olen luonnostaan lämmin blondi.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään? Miten vanha olet? Nykyäänhän juuri on kylmä platinanvaalea muotia. Kun minä olin nuori, blondaukset olivat lähinnä sitä kellertävää.
Tuota sanaa ylipäänsä käytetään 95% kerroista täysin perusteetta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ei sovi se tuhkanharmaa mummo blondi vaan joillekin sopii paljon lämpimämpi blondi. Itse olen luonnostaan lämmin blondi.
Lämmin blondi=/= keltainen. Tuhkanharmaa ja keltaisen välillä on vaihtoehtoja.
Mun oma väri on kultaisen keltainen. Keltaisuus riippuu siitä miten punapigmentti pukkaa esiin
Miksi pitäisi mennä? Luonnollisuus on in ja omat lämpimät sävyt imartelee usein enemmän, kuin kylmät vaaleat. Kauneus on katsojan silmissä!
Vierailija kirjoitti:
Mun oma väri on kultaisen keltainen. Keltaisuus riippuu siitä miten punapigmentti pukkaa esiin
Mun oma väri on taas sellainen kellertävään taipuva vaalea. En aio mennä kampaajalle muuttamaan väriäni, että jotakuta ei häiritsisi, omalla mennään. :)
Lämpimän vaaleat hiukset ovat mielestäni juuri niitä kauniita. Kylmän vaaleat hiukset tekevät todella helposti kolhon vaikutelman, helposti tappavat elon kasvoilta ja ankeuttavat. Makuasioita, itse en pidä viileän vaaleista hiuksista.
Vierailija kirjoitti:
Lämpimän vaaleat hiukset ovat mielestäni juuri niitä kauniita. Kylmän vaaleat hiukset tekevät todella helposti kolhon vaikutelman, helposti tappavat elon kasvoilta ja ankeuttavat. Makuasioita, itse en pidä viileän vaaleista hiuksista.
Samaa mieltä. Kultaiset vaaleat hiukset ovat etenkin todella kauniit. Kampaaja värjäsi hiukset epäonnisesti kerran tuhkanvaaleiksi. Joka kerta kun katsoin peiliin näytin haamulta ja kalmanväriseltä. Ei enää ikinä tuhkanvaaleaa tukkaa.
Sehän riippuu ihon sävystä. Mitä riitelemistä tuossa nyt on. Itse näytän kellertävässä haudasta nousseelta, kylmä sopii paremmin.
Minä en ymmärrä nykyistä harmaanvalkoista muotia nuorilla naisilla. Se ei sovi kenenkään ihonväriin.
Ei täälläpäin (Häme) näe juurikaan huonoja blondauksia. Missä ap asuu?
No paljon kauniimmat on kellertävät hiukset verrattuna karseisiin kanan perse mallisiin ja mustiin, punasiin, valkosiin,liloihin jne. Todella rumentaa naista nämä kananperse räikyvän väriset letit, hyi hitto
Itse asiassa suurin osa aikuisista aidoista blondeista on nimenomaan kellertävähiuksisia. Ihan platinanvaaleat hiukset on yleensä lähinnä ihan pienillä lapsilla tai hyvin vanhoilla ihmisillä.
Viileä, hopea ja harmaa ovat onneksi jo out, minäkin hölmönä muodin orjana sorruin tuohon trendiin. Omat hiukset kun ovat kullanhohtoiset, jotka todellakin sopivat paljon paremmin.
Taidat olla yksinkertainen? Vaalea=blondi