Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten niin moni nainen kulkee tyytyväisenä kellertävässä tukassa ja kuvittelee olevansa blondi?

Vierailija
11.03.2020 |

Menkää herranjumala kampaamoon, siellä saatte tyylikkään aidosti vaalean tukan! Jätetään tuo kissanpissan-sävy amisteineille.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla yksinkertainen? Vaalea=blondi

Vierailija
2/18 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nekin alunperin blondit muuttuu ajan saatossa kellertäväksi ja kulahtaneeksi vaikka käyttäisi hopeashampoota

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään? Miten vanha olet? Nykyäänhän juuri on kylmä platinanvaalea muotia. Kun minä olin nuori, blondaukset olivat lähinnä sitä kellertävää. 

Vierailija
4/18 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei sovi se tuhkanharmaa mummo blondi vaan joillekin sopii paljon lämpimämpi blondi. Itse olen luonnostaan lämmin blondi.

Vierailija
5/18 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään? Miten vanha olet? Nykyäänhän juuri on kylmä platinanvaalea muotia. Kun minä olin nuori, blondaukset olivat lähinnä sitä kellertävää. 

Tuota sanaa ylipäänsä käytetään 95% kerroista täysin perusteetta.

Vierailija
6/18 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille ei sovi se tuhkanharmaa mummo blondi vaan joillekin sopii paljon lämpimämpi blondi. Itse olen luonnostaan lämmin blondi.

Lämmin blondi=/= keltainen. Tuhkanharmaa ja keltaisen välillä on vaihtoehtoja.

Vierailija
7/18 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma väri on kultaisen keltainen. Keltaisuus riippuu siitä miten punapigmentti pukkaa esiin

Vierailija
8/18 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi mennä? Luonnollisuus on in ja omat lämpimät sävyt imartelee usein enemmän, kuin kylmät vaaleat. Kauneus on katsojan silmissä!

Vierailija
9/18 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun oma väri on kultaisen keltainen. Keltaisuus riippuu siitä miten punapigmentti pukkaa esiin

Mun oma väri on taas sellainen kellertävään taipuva vaalea. En aio mennä kampaajalle muuttamaan väriäni, että jotakuta ei häiritsisi, omalla mennään. :) 

Vierailija
10/18 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimän vaaleat hiukset ovat mielestäni juuri niitä kauniita. Kylmän vaaleat hiukset tekevät todella helposti kolhon vaikutelman, helposti tappavat elon kasvoilta ja ankeuttavat. Makuasioita, itse en pidä viileän vaaleista hiuksista.

Vierailija
11/18 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämpimän vaaleat hiukset ovat mielestäni juuri niitä kauniita. Kylmän vaaleat hiukset tekevät todella helposti kolhon vaikutelman, helposti tappavat elon kasvoilta ja ankeuttavat. Makuasioita, itse en pidä viileän vaaleista hiuksista.

Samaa mieltä. Kultaiset vaaleat hiukset ovat etenkin todella kauniit. Kampaaja värjäsi hiukset epäonnisesti kerran tuhkanvaaleiksi. Joka kerta kun katsoin peiliin näytin haamulta ja kalmanväriseltä. Ei enää ikinä tuhkanvaaleaa tukkaa.

Vierailija
12/18 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihon sävystä. Mitä riitelemistä tuossa nyt on. Itse näytän kellertävässä haudasta nousseelta, kylmä sopii paremmin. 

Vierailija
13/18 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä nykyistä harmaanvalkoista muotia nuorilla naisilla. Se ei sovi kenenkään ihonväriin.

Vierailija
14/18 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täälläpäin (Häme) näe juurikaan huonoja blondauksia. Missä ap asuu?

Vierailija
15/18 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin amis.

Vierailija
16/18 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljon kauniimmat on kellertävät hiukset verrattuna karseisiin kanan perse mallisiin ja mustiin, punasiin, valkosiin,liloihin jne. Todella rumentaa naista nämä kananperse räikyvän väriset letit, hyi hitto 

Vierailija
17/18 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa suurin osa aikuisista aidoista blondeista on nimenomaan kellertävähiuksisia. Ihan platinanvaaleat hiukset on yleensä lähinnä ihan pienillä lapsilla tai hyvin vanhoilla ihmisillä.

Vierailija
18/18 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viileä, hopea ja harmaa ovat onneksi jo out, minäkin hölmönä muodin orjana sorruin tuohon trendiin. Omat hiukset kun ovat kullanhohtoiset, jotka todellakin sopivat paljon paremmin.