Uskaltaisitko lähteä Varsovaan kahden viikon päästä?
Olen varannut matkan puolison kanssa kahden viikon päähän Varsovaan. En osaa päättää pitäisikö perua matka koronan takia vai ei. Uskaltaisitko sinä lähteä?
Varsovassa tilanne ei vielä ole paha mutta kaksi viikkoa näyttää olevan pitkä aika tässä tilanteessa. Mies ei haluaisi perua matkaa ja tästä nyt saatiin riita aikaiseksi
Kommentit (4)
En lähtisi, Varsovassa ei ole mitään nähtävää.
Meillä reissu 3,5 viikon päästä. Odotellaan siihen edellisen viikon loppuun/reissuviikon alkuun ja katotaan sillon mikä on tautitilanne ja suositukset. Osa jutuista saadaan peruttua ja osa sitten koitetaan saada luottoyhtiön kautta, jos joudutaan peruun.
Minä ajattelisin siltä kantilta, että mitä puolalaisten näkökulma on siihen, että sinne tulee turisteja maista, joissa koronaa on. Onhan sitä Puolassakin (varmaan), mutta mikä on meidän maan tilanne verrattuna Puolaan. Loma ei ole välttämätön syy matkustaa, joten se vaikuttaisi myöskin päätökseen.
En lähtisi mihinkään ja en varsinkaan kahden viikon päästä. Kahden viikon päästä tämä on pahiten päällä Euroopassa. Katsokaa niitä käppyröitä missä näytetään leviämistä. Italian ja muiden maiden käyrät on aivan identtisiä, muut maat tulee vain noin 10 päivää Italiaa jäljessä. Mieti itse missä haluat mieluiten sairastaa, kotona vai reissussa.