Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan kuin vanhojen miesten kanssa seurustelevat nuoret naiset vanhenisivat itse nopeammin

Vierailija
10.03.2020 |

Onko kukaan muu huomannut samaa? Enkä nyt puhu mistään alle 10 vuoden ikäerosta vaan oikeasti isoista ikäeroista.

Vanha mies vanhentaa! Älä ota sellaista.

Kommentit (251)

Vierailija
41/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yleensä ne vanhemmista miehistä kiinnostuneet naiset on jo lähtökohtaisesti sellaisia tylsiä ja tätimäisiä, ikäistään vanhemman näköisiä, mutta kyllä se vanha mies vanhentaa lisää.

Nuorelle naiselle joku 30+ mies on kuin lupa plösähtää, ja näin siinä yleensä tapahtuukin.

Mulla jotenkin säälittää naiset, joilla on itseään vuosia vanhempi mies.

Menee elämä hukkaan ja vaikka ne varmaan itse siitä tykkäävätkin, niin mun näkökulmasta pirun tylsää elämää viettävät.

Yksi ikäiseni vanha kaveri alkoi pari vuotta sitten itseään melkein 10 vuotta vanhemman miehen kanssa, ja nykyään on semmonen plösähtänyt tylsimys jolla ruma dad bod-mies, sipsiä menee ja matkustelee jossain Rodoksella ja Alanyassa pakettilomilla sen keski-ikää lähentelevän miehensä kanssa, eli tosi tommosta keski-ikäisen elämää.

Luonnollisesti ei olla enää tekemisissä, ei ole enää mitään yhteistä.

N27

Sinähän olet kohta keski-ikäinen. Mikään ei ole niin säälittävää, kuin kolmekymppinen nainen joka yrittää esittää pissistä.

Mikä tuoss vastauksessa oli mielestäsi niin pissismäistä? Tais vaan setämiehellä mennä edellinen vastaus tunteisiin.

T.eri

Ei mennyt. Kolmekymppinen on jo iällä. Ei mikään pikkulikka. Mitä se taas kenellekään kuuluu miten kukakin seurustelee. Miten sinua kiinnostaa nuo suhteet ja miksi? Taidat olla +40v oikeasti

Vierailija
42/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori kolli ei vanhempaa naista katso kuin seksi mielessä. Jos nuori löytyy, niin vaihtoon.

Entas jos se "nuori kolli" on tarkoituksella ja omiin aikaisempiin seurustelukokemuksiinsa pettyneena talla kertaa hakenut sen vanhemman naisen ihan tietoisesti? 

Mihin ihmeessä se nuori kolli olisi pettynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Meeri Koutaniemi näyttää kovin nuorekkaalta, vaikka sillä on 14 vuotta itseään vanhempi ukko.

Vierailija
44/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai.

Katso Erika Vikmania.

Sitä ei kukaan nuori mies enää edes huoli.

Vanhaan äijään tyytyvä nainen on henkisesti plösö ja säälittävä.

Erikan huolisi suurin osa miehistä.

Vierailija
45/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Jenni Haukio ja Melania Trump ainakin ovat nuorekkaita.

Jenni Haukiohan on nimenomaan tosi mummomainen, vaikka sievä naama ja hoikka vartalo onkin.

Tyyli vaan sama kun mun 78v isoäidillä.

Jakkupukuja ja papiljottikiharat polkkatukkamittaisissa hiuksissa, korkokengissä vanhusten malli jne.

Vierailija
46/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla +40v on +20v muija mikä on lihonnut aivan järkyttävästi niiden seurustelun aikana, näyttää tosi kulahtaneeltakin, ihan kuin pystyyn nostettu sika😬😬.

Ja joskus 17-19v korvilla oli tosi kaunis ja hyvä runkoinen.

Vierailija
47/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yleensä ne vanhemmista miehistä kiinnostuneet naiset on jo lähtökohtaisesti sellaisia tylsiä ja tätimäisiä, ikäistään vanhemman näköisiä, mutta kyllä se vanha mies vanhentaa lisää.

Nuorelle naiselle joku 30+ mies on kuin lupa plösähtää, ja näin siinä yleensä tapahtuukin.

Menee elämä hukkaan ja vaikka ne varmaan itse siitä tykkäävätkin, niin mun näkökulmasta pirun tylsää elämää viettävät.

Yksi ikäiseni vanha kaveri alkoi pari vuotta sitten itseään melkein 10 vuotta vanhemman miehen kanssa, ja nykyään on semmonen plösähtänyt tylsimys jolla ruma dad bod-mies, sipsiä menee ja matkustelee jossain Rodoksella ja Alanyassa pakettilomilla sen keski-ikää lähentelevän miehensä kanssa, eli tosi tommosta keski-ikäisen elämää.

N27

Sinähän olet kohta keski-ikäinen. Mikään ei ole niin säälittävää, kuin kolmekymppinen nainen joka yrittää esittää pissistä.

Mikä tuoss vastauksessa oli mielestäsi niin pissismäistä? Tais vaan setämiehellä mennä edellinen vastaus tunteisiin.

T.eri

Ei mennyt. Kolmekymppinen on jo iällä. Ei mikään pikkulikka. Mitä se taas kenellekään kuuluu miten kukakin seurustelee. Miten sinua kiinnostaa nuo suhteet ja miksi? Taidat olla +40v oikeasti

27v ei kyllä ole kolmikymppinen, vaan 27v.

Kolmikymppisen ikä alkaa kolmosella.

Vierailija
48/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut. Luulisin sen johtuvan siitä että itsensä vanhaksi tunteva valitsee vanhemman kumppanin. Yleensäkin kumppani valitaan samanikäiseltä tuntuvasta. 

Miksi nuorekas mies ei sitten saisi valita itseään nuorempaa?

Siksi, kun palstamammat eivät tykkää siitä.

Vierailija
49/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Jenni Haukio ja Melania Trump ainakin ovat nuorekkaita.

Nimenomaan eivät ole. Ainakin Haukio vaikutti jo kolmekymppisenä nelikymppiseltä. Melanian ikää en edes lähde arvaamaan, aika vanha taitaa hänkin jo olla.

Vierailija
50/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannut että just ne naiset joilla on joku nuori kolli vanhenevat kaikista nopeammin.

Hyvin säilyy se nainen joka tekee järkevästi ja hankkii varakkaan vanhemman herrasmiehen ja viettää rauhallista kotielämää hänen kanssaan. On varaa kaikenlaisiin spaa hoitihin ja kauneuskliniikkakin voi olla joku muu kuin se viron halvin.

Just päinvastoin. Vanhojen "herrasmiesten" kanssa rupsahtaa helpommin, kun nainen alkaa lopulta sen epäkypsän, mutta vanhan miehen omaishoitajaksi eikä nainen enää ehdi tai kykene huolehtimaan itsestään.

Veikkaanpa ettet tunne yhtäkään tapausta tuollaisia. Noilla kyseisillä herrasmiehillä on kyllä varaa hoitajiin ja siivoojiin. Ruoka tulee useasti woltista.

Todella leppoisaa tuollainen elämä on naiselle. Vähän toista kuin silloin jos joutuisi itse olemaan palkkatyössä ja hoitamaan talouden. Voi olla ettei aika tai into riitä 5x viikossa ravata hot yoga, spinning ja pikini fitness treeneissä. Sitten kaikenlaiset laser, ulterapit, botoksfilleri hoidot maksaa maltaita joten niihin ei ehkä ole varaa.

Joo no toisille esim. miehen seksikäs ulkonäkö ja hyvä seksi on tärkeämpää, kuin miehen lompakolla loisiminen.

Sivusta

Kyllä se seksikin on parempaa kun ei ole uupunut työpäivän jälkeen ja nuo miehetkin satsaavat ulkonäköönsä. On varaa hiussiirtoihin, terveelliseen ruokaan jne.

Vierailija
51/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai.

Katso Erika Vikmania.

Joo, mutta ei sellaiset, joilla on valinnavaraa.

Te oksettavat, köyhät ja lihavat jope-einarit olette yhdentekeviä, kukaan ei välitä teidän haluamisista. Teille käy jotkut kanat, apinat ja fleshlightit, nyt puhutaan sellaisista miehistä, joita halutaan, ei teistä.

Vierailija
52/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai.

Katso Erika Vikmania.

Niin, vanhoista miehistä. Niillehän kelpaa kaikki kunhan on nuori, eli epätoivoisia ovat.

Nuoret miehet ei huoli, ellei ole joku tosi ruma joka ei saa ketään freesiä naista.

Vierailija
53/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannut että just ne naiset joilla on joku nuori kolli vanhenevat kaikista nopeammin.

Hyvin säilyy se nainen joka tekee järkevästi ja hankkii varakkaan vanhemman herrasmiehen ja viettää rauhallista kotielämää hänen kanssaan. On varaa kaikenlaisiin spaa hoitihin ja kauneuskliniikkakin voi olla joku muu kuin se viron halvin.

Just päinvastoin. Vanhojen "herrasmiesten" kanssa rupsahtaa helpommin, kun nainen alkaa lopulta sen epäkypsän, mutta vanhan miehen omaishoitajaksi eikä nainen enää ehdi tai kykene huolehtimaan itsestään.

Nuorekkaat miehet ovat yleensä ikäistään paremmassa kunnossa. Dannysta tässä kai on viimeaikoina puhuttu vauvassa, ja vaikka Danny nyt alkaakin olla jo aika kulunut, niin come on, onhan se nyt 77v jo. Vaikuttaa ikäistään 15 vuotta nuoremmalta. Moni tietyntyyppinen ihminen ( esim. moni tänne kirjoittavista mammoista... ) on jo kuuskymppisenä sellainen ylipainoinen, roikkuva, harmaantunut, ryppyinen, kärttyinen ja toinen jalka haudassa. On fakta, että toiset vanhenee nopeammin kuin toiset, tästähän on biologista tutkimustakin.

Luulen, että nämä vanhempi mies - nuorempi nainen -suhteet sattuvat kaikkein eniten niihin naisiin, joilla on tuo on biologinen taipumus vanhentua nopeammin kuin muut keskimäärin, ja jotka siihen päälle vielä päästävät itsensä huonoon kuntoon ja lääkitsevät surkeaa tilaansa esim. alkoholilla. Kyllähän se ketuttaa nelikymppistä naista, kun itse on ihan hajalla jo ja parantumaton, ei ole enää ylöspääsyä kuopasta, ja samaan aikaan joku samanikäinen mies kehtaa olla elämänsä kunnossa ja deittailla nuorempia naisia.

Heh, mistä edes tiedät minkä ikäisiä tai näköisiä tänne kirjoittaa?

Danny on käynyt kauneusleikkauksissa ja on niistä huolimatta ihan ikäisensä näköinen eikä näytä päivääkään nuoremmalta. Sen sijaan hänen nuorikkonsa näyttää yhtäkkiä 10 vuotta vanhemmalta kuin mitä hän on todellisuudessa => vanha mies siis vanhentaa

Ei todellakaan ole Danny 77-vuotiaan näköinen, kävisi vielä kuusikymppisestä, jos ei ikää tietäisi.

Vierailija
54/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

T.eri

27v ei kyllä ole kolmikymppinen, vaan 27v.

Kolmikymppisen ikä alkaa kolmosella.

Ei se kyllä mikään kaksikymppinenkään ole. Vaikka kovasti haluaisikin.

Vierailija
55/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverilla +40v on +20v muija mikä on lihonnut aivan järkyttävästi niiden seurustelun aikana, näyttää tosi kulahtaneeltakin, ihan kuin pystyyn nostettu sika😬😬.

Tuota nyt näkee yllinkyllin muutenkin. Eipä ole miehen vika vaikka miten sitä haluaisitte.

Vierailija
56/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaanpa ettet tunne yhtäkään tapausta tuollaisia. Noilla kyseisillä herrasmiehillä on kyllä varaa hoitajiin ja siivoojiin. Ruoka tulee useasti woltista.

Todella leppoisaa tuollainen elämä on naiselle. Vähän toista kuin silloin jos joutuisi itse olemaan palkkatyössä ja hoitamaan talouden. Voi olla ettei aika tai into riitä 5x viikossa ravata hot yoga, spinning ja pikini fitness treeneissä. Sitten kaikenlaiset laser, ulterapit, botoksfilleri hoidot maksaa maltaita joten niihin ei ehkä ole varaa.

Joo no toisille esim. miehen seksikäs ulkonäkö ja hyvä seksi on tärkeämpää, kuin miehen lompakolla loisiminen.

Sivusta

Kyllä se seksikin on parempaa kun ei ole uupunut työpäivän jälkeen ja nuo miehetkin satsaavat ulkonäköönsä. On varaa hiussiirtoihin, terveelliseen ruokaan jne.

Seksi vanhemman miehen kanssa ei vaan voi olla hyvää, sillä vanha mies ei sytytä. Ei ole esteettisesti kiihottava.

Toisia kiihottaa raha, minua ei.

Ulkonäkö tärkeä, ja sitä vanhalla miehellä ei ole.

Sama

Vierailija
57/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut. Luulisin sen johtuvan siitä että itsensä vanhaksi tunteva valitsee vanhemman kumppanin. Yleensäkin kumppani valitaan samanikäiseltä tuntuvasta. 

Eiköhän tuossa usein haeta 'isää' koska oma isä oli poissaoleva.

Vierailija
58/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N27

Kerro itse, millaista elämää itse vietät, mistä matkustelet jne.

Vierailija
59/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieskö sen on pakottanut syömään. Ottakaa sitten köyhä mies, niin pysytte kuosissa kun ei ole syötävää.

Vierailija
60/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai.

Katso Erika Vikmania.

Niin, vanhoista miehistä. Niillehän kelpaa kaikki kunhan on nuori, eli epätoivoisia ovat.

Nuoret miehet ei huoli, ellei ole joku tosi ruma joka ei saa ketään freesiä naista.

Siis onko Erikassa jotain vikaa mammojen mielestä oikeasti? Ihan nätti tyttöhän se on. Ei ehkä täysin minun tyylinen, mutta ulkonäön puolesta kelpaisi oikein hyvin.

M/39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi