Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö missä kunnossa lantionpohjan lihaksesi ovat?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka saisi tietää pimpsan tiukkuuden? Eli miltä miehestä tuntuu?

Minä tein näin. Baari-illan aikana etsin sopivan "mittaajan". Aina kun oli ehdokas tyrkyllä ja jutut alkoivat etenemään kysyin kaverilta onko tällä iso kulli. Mikäli vastaus oli että on niin siirryin seuraavaan koska ei sellaisella tässä tarkoituksessa mitään tee, pitää olla keskikokoa tai vaikka vähän alle. Lisäksi jos tyypillä ei ole iso mutta hän sanoo että on niin silloin hän valehtelee eikä sellaisellakaan tyypillä tässä mitään tee. Sitten kun rehellinen kaveri löytyi ja päästiin asunnolle niin tein hänelle hyvin selväksi, että kyse on yhden kerran seksistä ja mitään uusintoja on turha odottaa koska niitä ei tule. Tällä pyrin estämään sen, että tyyppi muuttuukin valehtelijaksi niiden uusintojen toivossa. Sitten sanoin hänelle että haluan häneltä seksin jälkeen rehellisen arvion tiukkuudestani eikä tarvitse ujostella vaan saa ja pitää sanoa suoraan koska haluan vain tietää sekä vakuutin etten loukkaannu eikä sellaista edes pidä ajatella. Seksin jälkeen sitten kysyin mikä oli tulos ja kaveri totesi ettei tiukka eikä väljä vaan keskivertoa. Tyypillä oli alle 15 senttinen vehje. Näin sekin asia selvisi ja olen tyytyväinen.

Otitko kuitenkin uusinnan joskus? Rehellinen ja ilmeisen totta puhuva mies kuitenkin, nehän on aika harvassa nykyään.

Vierailija
22/31 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, erittäin hyvässä kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö..mikä on lantion pohja?

Vierailija
24/31 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 22 / 24 ja olen mies, WTF?

Vierailija
25/31 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko sulle uutisena että myös miehellä on lantionpohjassa lihaksia? Ja että niitä kannattaa pitää kunnossa?

Vierailija
26/31 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä eikä kiinnosta

Vierailija
27/31 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko sulle uutisena että myös miehellä on lantionpohjassa lihaksia? Ja että niitä kannattaa pitää kunnossa?

Ei, mistä tällaista päättelit? Naisen logiikkaa?

Vierailija
28/31 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, enkä voi edes testata koska minulla ei ole emätintä. :(

Vierailija
29/31 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka saisi tietää pimpsan tiukkuuden? Eli miltä miehestä tuntuu?

Minä tein näin. Baari-illan aikana etsin sopivan "mittaajan". Aina kun oli ehdokas tyrkyllä ja jutut alkoivat etenemään kysyin kaverilta onko tällä iso kulli. Mikäli vastaus oli että on niin siirryin seuraavaan koska ei sellaisella tässä tarkoituksessa mitään tee, pitää olla keskikokoa tai vaikka vähän alle. Lisäksi jos tyypillä ei ole iso mutta hän sanoo että on niin silloin hän valehtelee eikä sellaisellakaan tyypillä tässä mitään tee. Sitten kun rehellinen kaveri löytyi ja päästiin asunnolle niin tein hänelle hyvin selväksi, että kyse on yhden kerran seksistä ja mitään uusintoja on turha odottaa koska niitä ei tule. Tällä pyrin estämään sen, että tyyppi muuttuukin valehtelijaksi niiden uusintojen toivossa. Sitten sanoin hänelle että haluan häneltä seksin jälkeen rehellisen arvion tiukkuudestani eikä tarvitse ujostella vaan saa ja pitää sanoa suoraan koska haluan vain tietää sekä vakuutin etten loukkaannu eikä sellaista edes pidä ajatella. Seksin jälkeen sitten kysyin mikä oli tulos ja kaveri totesi ettei tiukka eikä väljä vaan keskivertoa. Tyypillä oli alle 15 senttinen vehje. Näin sekin asia selvisi ja olen tyytyväinen.

Otitko kuitenkin uusinnan joskus? Rehellinen ja ilmeisen totta puhuva mies kuitenkin, nehän on aika harvassa nykyään.

Otin ;) Ehkä vähän turhan iäkäs mies minun makuuni mihinkään vakavampaan suhteeseen mutta seksihommissa tiesi kyllä mitä tekee...

Vierailija
30/31 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mulla ei koskaan ole virtsankarkailua (pompin paljon trampoliinilla ja harrastan muuta raskastakin liikuntaa) ja pystyn katkaisemaan virtsasuihkun halutessani, en silti tunne juurikaan puristusta sormessani kun kokeilen tuota jännittämistä kun sormi on sisällä.

Mitä ihmettä tämä tarkoittaa??

Osaisko joku avata tätä? Häiritsee, koskaan en ole noita lihaksia treenannut ja kuulin koko lihaksista vasta reilusti yli kaksikymppisenä...

Vierailija
31/31 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mulla ei koskaan ole virtsankarkailua (pompin paljon trampoliinilla ja harrastan muuta raskastakin liikuntaa) ja pystyn katkaisemaan virtsasuihkun halutessani, en silti tunne juurikaan puristusta sormessani kun kokeilen tuota jännittämistä kun sormi on sisällä.

Mitä ihmettä tämä tarkoittaa??

Osaisko joku avata tätä? Häiritsee, koskaan en ole noita lihaksia treenannut ja kuulin koko lihaksista vasta reilusti yli kaksikymppisenä...

Vaikea sanoa näin näkemättä. Voisin tulla työntämään penikseni vaginaasi ja neuvoa siinä samalla. Siis jos et ole ylipainoinen koska löysänä en saa sisään vaikka olisi vähän avarampikin tavara. M46v