Tiedätkö missä kunnossa lantionpohjan lihaksesi ovat?
Kommentit (31)
Joo, gynekologi käski viimeksi puristamaan ja sanoi, että hyvät ovat.
Mielestäni erinomaisen hyvässä kunnossa t. Lapseton
Lantionpohjan lihakset tunnetaan myös nimellä "pillulihakset".
Kysymys 6: "Jos laitat sormesi emättimeesi ja jännität lantionpohjalihaksia, tunnetko puristusvoiman sormessasi?"
Onko mahdollista, ettei joku tunne? :(
Olen viisikymppinen ja sain tulokseksi 22/24. Kaksi pistettä poistui sen vuoksi, etten harjoita lihaksiani ollenkaan. Tai ostin minä vuosia sitten geishakuulat, mutta niiden saaminen oikeaan paikkaan on niin kauhean suostuttelemisen takana, etten jaksanut innostua.
Minulla ei ole mitään käsitystä muiden ihmisten sukupuolielimistä. Ilmeisesti minulla on ollut myös jotenkin epämääräinen käsitys omistani.
Kuinka saisi tietää pimpsan tiukkuuden? Eli miltä miehestä tuntuu?
20/24 ja kohtalainen, koska en ollu varma viimeisestä kysymyksestä. Joo ei kovin hyvä testi.
Vierailija kirjoitti:
20/24 ja kohtalainen, koska en ollu varma viimeisestä kysymyksestä. Joo ei kovin hyvä testi.
Ai niin ja siksi kun en harjoita niiden kuntoa.
Tiedän..huonossa kunnossa ,kuset lorahtaa helposti housuun!!!
Siis mulla ei koskaan ole virtsankarkailua (pompin paljon trampoliinilla ja harrastan muuta raskastakin liikuntaa) ja pystyn katkaisemaan virtsasuihkun halutessani, en silti tunne juurikaan puristusta sormessani kun kokeilen tuota jännittämistä kun sormi on sisällä.
Mitä ihmettä tämä tarkoittaa??
Vierailija kirjoitti:
Siis mulla ei koskaan ole virtsankarkailua (pompin paljon trampoliinilla ja harrastan muuta raskastakin liikuntaa) ja pystyn katkaisemaan virtsasuihkun halutessani, en silti tunne juurikaan puristusta sormessani kun kokeilen tuota jännittämistä kun sormi on sisällä.
Lantionpohjan lihakset kunnossa mutta emättimesi on varmaankin löysähkö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lantionpohjan lihakset kunnossa mutta emättimesi on varmaankin löysähkö
Voi olla joo olen synnyttänyt, mutta siis miten se tuohon vaikuttaa?? Eikö lihaksien puristus pitäisi tuntua silti?
Naurettavaa, 20/24 on _kohtalainen_ kunto, kun ei tietoisesti harjoita tai käytä lihaksia seksissä. Ööööööööö.
MAHTAVAA – ERINOMAINEN KUNTO
Sait pisteitä 24/24
Lantionpohjalihaksesi ovat erinomaisessa kunnossa. Osaat käyttää niitä tilanteessa kuin tilanteessa. Pidä huolta siitä, että ilolihaksesi toimivat loistavasti jatkossakin!
Tiedän ilman testiäkin, surkea. Testissä 8 pistettä.
Viisi synnytystä ja yhdessä paha repeämä. Ei ole pissa ainoa asia mikä karkaa :)
22/24, koska en harjoita lantionpohjalihaksiani päivittäin, vaan ”vain” viikottain.:D
Oikeasti ovat tosi hyvässä kunnossa ja puristusvoimaa löytyy.
Äitini alkoi puhua minulle lantiopohjalihasten kunnosta ja treenaamisen tärkeydestä kun olin noin 14v, eli siitä lähtien olen treenaillut.
Seuraava muistutus äidiltä tuli sitten synnytyksen jälkeen, kun äiti kehoitti minua treenaamaan hiljalleen lantionpohjalihaksia heti kun tunto palautuu vulvaan.
”Muuten tulee keski-ikäisenä pissa housuun”, kiitos siis äidille!
Ilman häntä olisin kuullut varmaan aiheesta ekan kerran joskus raskausneuvolassa, ja sitten jostain kämäseltä ohjelapulta yrittänyt opetella jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka saisi tietää pimpsan tiukkuuden? Eli miltä miehestä tuntuu?
Minä tein näin. Baari-illan aikana etsin sopivan "mittaajan". Aina kun oli ehdokas tyrkyllä ja jutut alkoivat etenemään kysyin kaverilta onko tällä iso kulli. Mikäli vastaus oli että on niin siirryin seuraavaan koska ei sellaisella tässä tarkoituksessa mitään tee, pitää olla keskikokoa tai vaikka vähän alle. Lisäksi jos tyypillä ei ole iso mutta hän sanoo että on niin silloin hän valehtelee eikä sellaisellakaan tyypillä tässä mitään tee. Sitten kun rehellinen kaveri löytyi ja päästiin asunnolle niin tein hänelle hyvin selväksi, että kyse on yhden kerran seksistä ja mitään uusintoja on turha odottaa koska niitä ei tule. Tällä pyrin estämään sen, että tyyppi muuttuukin valehtelijaksi niiden uusintojen toivossa. Sitten sanoin hänelle että haluan häneltä seksin jälkeen rehellisen arvion tiukkuudestani eikä tarvitse ujostella vaan saa ja pitää sanoa suoraan koska haluan vain tietää sekä vakuutin etten loukkaannu eikä sellaista edes pidä ajatella. Seksin jälkeen sitten kysyin mikä oli tulos ja kaveri totesi ettei tiukka eikä väljä vaan keskivertoa. Tyypillä oli alle 15 senttinen vehje. Näin sekin asia selvisi ja olen tyytyväinen.
Kohtalainen. 21/24