Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläkö joku larppaa?

Vierailija
10.03.2020 |

Vai onko vain keski-ikäisten miesten harrastus?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai karppaa?

Vierailija
2/9 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Larppaus oli noloa jo 90-luvulla, nyt se on myös vanhanaikaista. Pelaa Fortnitea, niin kuin muutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Olen tällä palstalla ketjusta riippuen poika, tyttö, nainen, mies, eläkeläinen, vanha, nuori, syöpäsairas, terve, lihava, laiha, vaihdan kirjoitustyyliä elämänkoululaisen, vihaisen mamman, mensalaisen jne. välillä lennosta.

Viihdettähän tämä on. Vietän täällä 12-14 tuntia päivässä koska muuta elämänsisältöä ei ole, elämäni on tyhjää.

Toivottavasti minua ei vihata, yritän vain luoda hupia ihmisille ja pidän monia ketjuja pinnalla jotka muuten uppoaisivat takasivuille.

Vierailija
4/9 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ainakin larppaa joka päivä.

Vierailija
5/9 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mitä?!

Vierailija
6/9 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä. Olen tällä palstalla ketjusta riippuen poika, tyttö, nainen, mies, eläkeläinen, vanha, nuori, syöpäsairas, terve, lihava, laiha, vaihdan kirjoitustyyliä elämänkoululaisen, vihaisen mamman, mensalaisen jne. välillä lennosta.

Viihdettähän tämä on. Vietän täällä 12-14 tuntia päivässä koska muuta elämänsisältöä ei ole, elämäni on tyhjää.

Toivottavasti minua ei vihata, yritän vain luoda hupia ihmisille ja pidän monia ketjuja pinnalla jotka muuten uppoaisivat takasivuille.

Sinäkinkö? Sittenhän meitä on ainakin kaksi. Onkohan paljon muitakin? Pitäisikö perustaa kerho? :)

Vierailija
7/9 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole koko elämä Live Action Role Play ?

Vierailija
8/9 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtynyt nettiin. Menkää katsomaan twitchiin gtav roolipelejä.

Vierailija
9/9 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkinkö? Sittenhän meitä on ainakin kaksi. Onkohan paljon muitakin? Pitäisikö perustaa kerho? :)

Kolme ketjuistani on tuossa oikealla "pomittuna" ja viidellä on tuo liekkilogo eli paljon vastauksia. Voipahan edes hieman tuntea että on luonut sisältöä tänne...

Laitan arviolta 200-300 viestiä päivässä, ketjuja teen n. kymmenesosan siitä. Mutta ikinä en tee ketjuja joissa esim. suoraan rasistisesti panetellaan jotain ryhmää, jos sellaisia näet ne eivät ole tekemiäni. Saatan piikitellä yksittäistä julkisuuden hahmoa ainoastaan.