Millaiset somepäivitykset ovat vaivaannuttavimpia?
Millaiset somepäivitykset ovat vaivaannuttavimpia?
Kommentit (1164)
Vierailija kirjoitti:
En nyt halua loukata ketään mutta huvitun aina näistä: stereotyyppisesti nainen A laittaa itsestään peruskuvan. Sitten yksittäiset toiset naiset laittaa viestiä kuvan alle
-
-oih mikä kaunotar
-kaunisss!!!Yms. Sitten tämä nainen A vastaa kommentteihin:
-Siellä toinen kaunisss!
-ihana nainen siellä!....siis mitä vittua 😂 12v puhuu näin. Mitä jos me miehetkin vastattua toisten miesten kuviin näin: ihanainen mies siellä! .
-Siellä toinen ihana mies😘
Haha 😆 mä olenkin miettinyt, miltä tämä naisten keskinäinen ulkonäköpönkitys somessa juurikina ihan perus lärvikuvien alla vaikuttaa miehen näkökulmasta. Arvasin oikein, että lapseĺliselta!
Pahin on ollut kaverin vaimon "Se tunne kun tajuat ukkosi rakastuneen naapurin rouvaan". Keräsi aika paljon kommentteja siitä, että ehkä Facebook ei ole oikea paikka asian ratkomiseen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki. Aivan kaikki päivitykset. Vain narsisitit on somessa ja päivittää töröhuuli, mollosilmänaamakuviaan epätoivoisena vielä 43 v luullen olevansa sexyjä vaikka kurppuus näkyy kaus ja epätoivo. Sääliöitä vanhoja piikoja. Moderneja sellaisia.
Harvemmin tavallisilla aikuisilla ihmisillä mitään töröhuulikuvia somessa on.
Huomionhakua, tietenkin on sitä. Kun kälätät työpaikan kahvipöydässä omia tylsiä viikonlopun tapahtumiasi, yhtä lailla se on huomionhakua. Oikeastaan haemme laumaeläiminä lähes aina toisilta ihmisiltä huomiota jollain tapaa.
Näen paljon somessa päivityksiä, joista paistaa pelkkä yksinäisyys. En pidä niitä noloina. Enkä varsinkaan narsistisina.
Sulla on varmasti enemmän eläytymis ja empatiakykyä, tunnelukutaitoa, kuin näillä monilla jotka täällä valittaa avautumisista.
Tunnistan kanssa, että joskus ihmisillä vaan on elämässään tilanne päällä ja kaivataa siihen jotain kaikupohjaa... toki jos tämä ei ole yksittäistä, vaan jatkuvaa, niin sitten voisi jo alkaa enemmän huolestua tästä ihmisestä, jos on yhtään läheinen.
185
Tekopirteä ja kaksinaamainen akka poisti salamana exän kuvat suhteen loputtua ja laittoi tilin yksityiseksi. Vuoden kuluttua avasi tilin uudestaan ja jatkoi someposeerausta. Taisi rouvalla ottaa egon päälle... Luulikohan tosissaan, että sai tempulla jutun katoamaan ja ihmiset vaan unohtaisivat?
En ole lukenut kaikkia viestejä, joten en tiedä onko jo mainittu.
Sairaalakuvat, joissa yksityiskohtaisesti taltioitu kaikki tiputukset, tikit, haavat jne.
Mua ei oikeastaan ärsytä mun somessa muut kuin yhden miehen jatkuvat selfiet, joilla selvästi koittaa kalastella, ja muut selvät kehukaan mua postaukset, tyyliin "en ole hakemassa presidentiksi, mutta..."
Mies on varmaan nuorena ollut komea ja vaikuttaa pelkäävän vanhenemista. Ja haluaa selvästi kuulla, että edelleen ihallaan.
Musta hän voisi panostaa sitten niiden kuviensa valokuvalliseen ilmaisuun vähän enemmän, jos niitä pitää postata, että low key itsetunto pysyy kasassa. Ne perus etukameraselfiet alkaa puuduttaa. Kuvissa sais olla jotain vähän enemmän jännää, kuin kännykän etukameran linssivääristymän takia vähän oudon näköinen pärstä.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei oikeastaan ärsytä mun somessa muut kuin yhden miehen jatkuvat selfiet, joilla selvästi koittaa kalastella, ja muut selvät kehukaan mua postaukset, tyyliin "en ole hakemassa presidentiksi, mutta..."
Mies on varmaan nuorena ollut komea ja vaikuttaa pelkäävän vanhenemista. Ja haluaa selvästi kuulla, että edelleen ihallaan.
Musta hän voisi panostaa sitten niiden kuviensa valokuvalliseen ilmaisuun vähän enemmän, jos niitä pitää postata, että low key itsetunto pysyy kasassa. Ne perus etukameraselfiet alkaa puuduttaa. Kuvissa sais olla jotain vähän enemmän jännää, kuin kännykän etukameran linssivääristymän takia vähän oudon näköinen pärstä.
siis piti olla, "low key narsistinen itsetunto"
Lakkasin seuraamasta instaa. En jaksa, kun kuviin tehdään täydellistä. Siskon tyttö on ollut vaikeuksissa jo useamman vuoden, päihteitä ja myös poliisikontakti. En julkisella palstalla halua tarkemmin avautua. Millaisia kuvia hän sitten julkaisee: täydellisiä. Siellä on filtteriä käytetty. Nyt kun kevät tuli, oli heti bikinikuvaa jostain meren rannalta. Vesihän ei ollut uimalämpöistä, mitta tuskin hän sinne uimaan on mennytkään. Kunhan otattaa itsestään kuvia. Se on jotenkin niin etovaa, miten nuoret ihmiset lähtee mukaan pinnalliseen tyrkky-imagon luomiseen, vaikka omassa elämässä olisi syytä tehdä muutoksia terveempään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole lukenut kaikkia viestejä, joten en tiedä onko jo mainittu.
Sairaalakuvat, joissa yksityiskohtaisesti taltioitu kaikki tiputukset, tikit, haavat jne.
Tosiaan, tikit, haavat ja tällaiset yksityiskohtaiset (kuvalliset) sairaskertomukset 👎
Ei mua haittaa, jos joku kertoo olevansa sairaalassa, mutta liian yksityiskohtainen anti ei hyvä.
Tuli mieleen yks, joka postasi synnytyssalista kuvan vaimonsa istukasta. 😅 se oli jotenkin silleen otettu, että se ei haitannut mua.
Vierailija kirjoitti:
Tekopirteä ja kaksinaamainen akka poisti salamana exän kuvat suhteen loputtua ja laittoi tilin yksityiseksi. Vuoden kuluttua avasi tilin uudestaan ja jatkoi someposeerausta. Taisi rouvalla ottaa egon päälle... Luulikohan tosissaan, että sai tempulla jutun katoamaan ja ihmiset vaan unohtaisivat?
Ehkä se halusi itse unohtaa? Muistan kirkkaasti kun minulla päättyi 24-vuotiaana kuuden vuoden seurustelusuhde/ avoliitto siihen, että avomies petti ja suhteen lopussa pahoinpiteli.
Meille tuli riitaa omaisuuden jaosta ja sanoin jotain siihen suuntaan, että sille uudelle akalle et näitä ja näitä tavaroita vie. Hänellä kilahti, ei kuulemma kuulunut minulle hänen uuden rakkaan asiat ja alkoi lyödä ja potkia ja pakotti pyytämään anteeksi. Saatoin kyllä itsekin sanoa rumasti, mutta ikinä en ole kehenkään käsiksi käynyt, enkä odottanut missään nimessä sitä häneltäkään. Hän oli selvin päin. Se oli niin järkyttävä kokemus, etten halunnut nähdä häntä enää ikinä, ja tuhosin joka ikisen valokuvan, joka minulla oli hänestä. Siihen aikaan ei somea ollut, vasta oli Nokian kännykät tulleet kansan saataville. Ihmisillä voi olla traumoja parisuhteesta, minkä takia ei pysty katsomaan yhteisiä kuvia tai entisen puolison kuvia.
Fb:ssa kaikki rakkausloma-päivitykset. Lillutaan ammeessa ja on samppanjat, ruusut ja kaikki. Tai sitten on kihlasormuksista kuvat. Siis ällöttäviä. Parin vuoden päästä vähin äänin katoaa kuvioista se entinen rakas. En ymmärrä, mitä hehkuttamista siinä on, että me ollaan nyt tässä rakkauslomalla. Mitä kukaan sillä tiedolla tekee? Tosin en itse ole kovin romanttinen ihminen. Olen nainen, mutta kaikki sellainen amerikkalaistyylinen överi romantiikka inhottaa. Minulle romantiikkaa on se, jos kuorin pottuja ja kumppani käy puristamassa takapuolesta tai antaa suukon poskelle. Kaikki sellaiset teennäiset romanttiset hetket vaivaannuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Fb:ssa kaikki rakkausloma-päivitykset. Lillutaan ammeessa ja on samppanjat, ruusut ja kaikki. Tai sitten on kihlasormuksista kuvat. Siis ällöttäviä. Parin vuoden päästä vähin äänin katoaa kuvioista se entinen rakas. En ymmärrä, mitä hehkuttamista siinä on, että me ollaan nyt tässä rakkauslomalla. Mitä kukaan sillä tiedolla tekee? Tosin en itse ole kovin romanttinen ihminen. Olen nainen, mutta kaikki sellainen amerikkalaistyylinen överi romantiikka inhottaa. Minulle romantiikkaa on se, jos kuorin pottuja ja kumppani käy puristamassa takapuolesta tai antaa suukon poskelle. Kaikki sellaiset teennäiset romanttiset hetket vaivaannuttaa.
Hyi, ällöttää toi sun "romantiikkas". Tuli ihan oksetusolo.
Enpä tiedä. En ole vielä pitänyt aikaani niin vähäpätöisenä, että olisin ollut halukas tuhlaamaan sitä somen seuraamiseen. Tämä palstan on selvästi lähinnä somea kaikista asioista, joita teen tietokoneella tai kännyllä.
oh no! kirjoitti:
Yhdellä 50-kymppisten sivustolla...
Vampyyreillekin ihan omat sivut? Hyvä, tapaavat ikäisiään 500-vuotiaita. 400-vuotiaat ovat vielä ihan baby-kamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se halusi itse unohtaa? Muistan kirkkaasti kun minulla päättyi 24-vuotiaana kuuden vuoden seurustelusuhde/ avoliitto siihen, että avomies petti ja suhteen lopussa pahoinpiteli.
Meille tuli riitaa omaisuuden jaosta ja sanoin jotain siihen suuntaan, että sille uudelle akalle et näitä ja näitä tavaroita vie. Hänellä kilahti, ei kuulemma kuulunut minulle hänen uuden rakkaan asiat ja alkoi lyödä ja potkia ja pakotti pyytämään anteeksi. Saatoin kyllä itsekin sanoa rumasti, mutta ikinä en ole kehenkään käsiksi käynyt, enkä odottanut missään nimessä sitä häneltäkään. Hän oli selvin päin. Se oli niin järkyttävä kokemus, etten halunnut nähdä häntä enää ikinä, ja tuhosin joka ikisen valokuvan, joka minulla oli hänestä. Siihen aikaan ei somea ollut, vasta oli Nokian kännykät tulleet kansan saataville. Ihmisillä voi olla traumoja parisuhteesta, minkä takia ei pysty katsomaan yhteisiä kuvia tai entisen puolison kuvia.
Tämän tapauksen tuntien hyvin epätodennäköistä. Ei vaan kestänyt, että oli hehkuttanut liian nopeasti väärää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos hän oli tosi onneton ja masentunut erosta??
Äläpä tuomitse kun et tiedä toisen tunteita
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jotkut miete ja elämäntapa ohjeet tai tsemmpaus viestit. Tyyliin usko niin olet jo saanut kaiken..
Ja tietenkin ällöttää ne yli yuber rakkaus parisuhdeviestit kun tietää miten asiat oikeasti ovat.
Toisaalta aina kaikilla on hyviä ja huonoja päiviä. Tästä syntyyse elämän. Glisee joillain lasi puoliksi tyhjä ja joillain täynnä. Sama taitaa olla somessa.
Ja mitä hinpuran väliä.
Glisee ja hinpura😂😂 kirjoita noi someen ja katsotaan vaivaantuuko väki.
Ärsyttäviä on itseään somevaikuttajiksi kutsuvat naiset, jotka kaiken aggressionsa somepäivityksiin.
Tyyliin 10 vuotta sitten työkaveri kysyi olenko raskaana kun vatsa vähän pömpötti. En ikinä anna sitä anteeksi koska olen kokenut 20 keskenmenoa. Tai haukkuu lapsensa päivähoitopaikan ja kertoo kuinka hän itse on entinen alan osaaja , varhaiskasvatuksen ammattilainen, hän tietää ja osaisi paremmin toimia. Tai suu vaahdossa kerrotaan toisille mikä on oikein ja mikä väärin missäkin asiassa.
Ja yleensäkin perustaa päivityksensä muiden haukkumiseen. Itse ei käy edes töissä, lapset kuitenki hoidossa ja mies elättää tämän valittajan