Millaiset somepäivitykset ovat vaivaannuttavimpia?
Millaiset somepäivitykset ovat vaivaannuttavimpia?
Kommentit (1164)
Säälittäviä kaikki jotka on somessa ja päivittää lärviäkuviaan ym elämäänsä. Ketä v...u kiinnostaa!!!!!!!!!!! Minä kysyn vaan!!! Miksi päivittäjä kuvittelee ketään kiinnostavan. Tylkkäykset on säälipisteitä ja armopaloja tälle elämää yksinään viettävälle sääliölle
Some pitäis räjäyttää ja palauttaa ihmiset aikaan ennen itsekkyyttä ja narsismia
Noloja on ne aikuisten ihmisten jatkuvat postaukset omasta naamasta. Joku elämänohje siihen tekstiksi vielä.
Toinen vaivaannuttava on postaukset, joissa koitetaan lesoillaan ns. merkkituotteilla tai muilla kalliimmilla asioilla. Tyyppi kertoo että Audi on nyt viety huoltoon, ostettu Calvin Kleinin t-paita ja seuraavaksi ohjelmassa illallinen Tomi Björkin ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
"Minun lapseni lukee 4 vuotiaana!! Nyt HÄn ajaa pyörällä! Hän on niin hurja rämäpää ja poikatyttö! Hupsista nyt hän on tässä sotkenut väreillä olkkarin pöydän uijui miten kauhea sottapytty taiteilijan alku !! Nyt hän tässä laskettelee ja hiihtää JO 4 VUOTIAANAA!!!!!!
Jep, harhaluulot oman lapsen ylivertaisuudesta on todella noloa luettavaa. Käy sääliksi niitä lapsia kun odotukset vaan kasvaa iän mukana ja sitten onkin vanhempi jo kiroilemassa kaukalon laidalla ku on lapsella tärkeä peli ja kaikkien pitäisi kumartaa tätä lahjakkuutta! Ja lapsi tyyliin 9v. ja haluais vaan pelailla pihassa kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Some pitäis räjäyttää ja palauttaa ihmiset aikaan ennen itsekkyyttä ja narsismia
Nii etkö haluakaan nähdä kuinka joku puolituttu on käyny tänään ripsihuollossa?
Vierailija kirjoitti:
Tuttavani laittaa facebookin tarinoihin kuvan päälle niin paljon tekstiä, että koko tarina ei näy edes ruudulla. Yleensä ehdin siinä muutamassa sekunnissa lukea kaksi ensimmäistä lausetta. Olen sanonut hänelle tästä, mutta ei näytä tajuavan.
Eikö Facebookissa voi pitää tarinaa pysäytettynä kun painaa sormella? Instagramissa voi pysäyttää noin. Varmaan tuttavasi on jakanut Instagram-tarinan Facebookiin ja se ei näytä eikä toimi siellä kuten pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki. Aivan kaikki päivitykset. Vain narsisitit on somessa ja päivittää töröhuuli, mollosilmänaamakuviaan epätoivoisena vielä 43 v luullen olevansa sexyjä vaikka kurppuus näkyy kaus ja epätoivo. Sääliöitä vanhoja piikoja. Moderneja sellaisia.
Harvemmin tavallisilla aikuisilla ihmisillä mitään töröhuulikuvia somessa on.
Huomionhakua, tietenkin on sitä. Kun kälätät työpaikan kahvipöydässä omia tylsiä viikonlopun tapahtumiasi, yhtä lailla se on huomionhakua. Oikeastaan haemme laumaeläiminä lähes aina toisilta ihmisiltä huomiota jollain tapaa.
Näen paljon somessa päivityksiä, joista paistaa pelkkä yksinäisyys. En pidä niitä noloina. Enkä varsinkaan narsistisina.
Minulla on hyvin pieni ja rajattu kaveripiiri somessa. Juuri siksi, ettei kukaan pääse taivastelemaan kuinka "nolo" olen. Ystävilleni kelpaan tällaisena.
Ihminsen, joka on erittäin tarkka kaikesta, laittaa somepäivityksiä, joissa hän esim. pieree, röyhtäilee, mässyttää tms. aivan kuin "kuka tahansa tavis". Niin päälle liimattua kuin vain voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pakota sua olemaan somessa.
Vierailija kirjoitti:
Monenlaiset vaivaannuttaa. Omassa somessa ehkä eniten tyyppi joka jaksaa kiillottaa omaa sädekehäänsä. Kuinka hän nyt taas oli muita parempi ihminen. On kyllä aika yksinkertainen ihminen muutenkin.
Tee itsellesi ja hänelle palvelus ja poista hänet!
Jatkuvat päivitykset omista lapsista. Tällaiset eivät ole vain typeriä ja ärsyttäviä, vaan erittäin vaarallisia. Lapsella ei ole kykyä ilmaista omaa mielipidettään siitä, haluaako jakaa koko elämänsä kaikkien nähtäväksi. Lisäksi niin monet poliisit ovat jo varoittaneet, miten jopa viattomat kuvat voivat nopeasti levitä pahantahtoisten ihmisten keskuudessa ympäri nettiä. Ei voi olla tietämättä tästä riskistä.
Pidän tällaisia postauksia vastuuttomina, typerinä ja äärimmäisen itsekkäinä, kun vanhemmat altistavat lapsensa vaaralle vain typerien tykkäysten takia.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne ovat tasoa
Oikein hyvää maanantaita, oikein hyvää tiistaita, oikein hyvää keskiviikkoa, jne.
Tai pelkkää oikein hyvää viikonloppua.
Eikö tälläisillä ole mitään muuta annettavaa itsestään?
Vaivaannuttaa.
Poista ne, jotka noin ärsyttää. En jaa ankeuttajille muuta kuin tuollaisia postauksia.
Vierailija kirjoitti:
Facebookin reelsinä kuvattu omaa muikistelevaa naamaa. Siis ketä kiinnostaa ja miten joku kuvittelee näyttävänsä niin ihmeelliseltä, että pelkkä kuva ei riitä.
Ja sinä rotta katsot niitä. Älä viitti. Ankeuttaja oot!
Vierailija kirjoitti:
Jos ne ovat tasoa
Oikein hyvää maanantaita, oikein hyvää tiistaita, oikein hyvää keskiviikkoa, jne.
Tai pelkkää oikein hyvää viikonloppua.
Eikö tälläisillä ole mitään muuta annettavaa itsestään?
Vaivaannuttaa.
Ne ei uskalla antaa itsestään mitään. Nämä on just niitä, jotka sitten kauhistelee irl, että "Ai kauheeta. Se oli mennyt kertomaan Facebookissa että sillä on endometrioosi. Siis kahdelle sadalle ihmiselle! Hirveetä! Eikö se yhtään ajattele mitä se päivittää!"
Vierailija kirjoitti:
Toistuvat toisen lapsen touhuilukuvat ja samannäköiset vauvakuvat kun ne ei tee muuta kuin makaa sen vuoden ainakin.
Mua ällöttää sotkuiset kuvat lapsista, joissa suu, tukka ja koko naama uitettu ruoassa, vaatteet tahraiset, kuolaa poskella ja ties mitä muuta. Kuvatekstinä sitten tietty jotain hassunhauskaa äidin ja isin pikku kullannupusta.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvat selfieitä laittavat jotka eivät edes ole kauniita :D,
No tämä😆
Yleensä vielä yritetään näyttää seksikkäiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvat selfieitä laittavat jotka eivät edes ole kauniita :D,
No tämä😆
Yleensä vielä yritetään näyttää seksikkäiltä.
Ne on omasta mielestään kauniita. Hyvä tapa tunnistaa itserakkaat ihmiset. Mitä enemmän selfieitä pukkaa niin sitä itserakkaampi.
eri
Tuollaiset hyvin varovaiset toivotukset voi myös kertoa siitä että on itse juorukello. Mun yksi pahin selän takana paskapuhuja ex -kaveri on ollut aina somessa juurikin hyvän juoruaineiston takia. Itse se päivittää ehkä kahdesti vuodessa, juurikin tyyliin varovaisen harkitut hyvän joulun ja juhannuksen toivotukset. Mutta on juorujen perusteella selvästi somessa ihan koko ajan kyttäämäässä kaiken mahdollisen muiden päivityksistä, jotta saa mehukkaita juorunaiheita ja pääsee sitten levittelemään asioita. Tavallaanhan se on jopa laitonta esim. napata screenshot vain kavereille tarkoitetusta julkaisusta ja jakaa se muille kuin niille joille se on alunperin jaettu.
Minusta nämä iänikuiset ruokien kuvat ovat niin last season! Kun mennään ravintolaan kuva omasta ja muiden annoksista. Sitten kun tekee kotona nakit ja muusin niin kuva siitä. Erityisen paljon myötähäpeää tunnen kun joku on kutsuttu kylään ja siellä ennen ruokailua veiras ottaa kattavan määrän kuvia tarjottavista. Minä emäntänä en kyllä tykkäisi, että vieras kuvaisi laittamiani ruokia ja laittaisi kuvat someen.
Miksi ihmeessä! Ketä kiinnostaa?
Myös se että kiitellään isäntäväkeä kun on oltu kylässä. Ymmärrän toki, että halutaan esittää kuinka suosittuja somettaja on ja kuinka fantastista elämää hän viettää. Minä kyllä kiittelen isäntäväkeä ihan sillain traditionaalisesti henkilökohtaisesti.