Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset somepäivitykset ovat vaivaannuttavimpia?

Vierailija
09.03.2020 |

Millaiset somepäivitykset ovat vaivaannuttavimpia?

Kommentit (1164)

Vierailija
101/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun jotain naista haukutaan ilmestyy naisia selittämään kuinka he eivät ole tuollaisia.

Vierailija
102/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisten syömishäiriö- tai ulkonäkökompleksikuvat. Esim reissupäivityksessä on tämä henkilö edestä takaa sivusta naamasta naamasta naamasta, varsinaisesta kohteesta ei mitään, vähän vilahtaa taustalla.

Tekis mieli tarjota apua joka kerta mutta siitä sais vähän liikaa vihamiehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöyräkerskailevat.

Hups oon niin höpsö rahan käytössä että ostin vahingossa - jotain kallista-. # sendhelp

Ihanan palkitsevaa auttaa tarvitsevia. Vein 5 jätesäkkiä merkkivaatteita keräykseen.

Miten noi työnantajat nyt kuvittelee että mä päivässä päätän viiden huipputyöpaikan välillä?

Jne jne.

Vierailija
104/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa on. Kaikki on nykyään niin kovin narsisteja, että pitää sitä omaa kuvankäsiteltyä lärviä ja kroppaa kuvata miljoona kertaa nettiin ja kerätä sitä huomiota itseensä. Mä en tajua tätä selfie kulttuuria ollenkaan, ei tulisi mieleenikään laittaa naamakuvia nettiin, puhumattakaan vartalokuvia. Mikä ihmisiä vaivaa. Sairas aika.

Vierailija
105/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten asioiden liika jakaminen. Varsinkin terveyden ja allergioiden jne. Eikö kaikilla pitäisi olla nykyään oikeus omien terveystietojen yksityisyyteen?

Ja nää tehoäipät on huudellut kaiken pitkin nettiä.

Meidän villegallella on x ja y ja z allergia taas niin pahat ja tänään käytiin kans terveyskeskuksessa x testeissä ja sit saatiin tulokset että jessikalla on allergiaa x ja yz ja yyxzet ja nyt pitäisi tehdä sitä ja tätä.

Ja jatkuva lasten alastonkuvien tai vaippakuvien jakaminen, kasvoilla ja nimellä.

Vierailija
106/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lemmikin kuvat. Ketään ei vitsiäkää kiinnosta sun hurttas kuvat viikottain stoorissa tai feedissä.

Mua ainakin kiinnostaa 😍

Ps. Miksi seuraat ihmistä jonka jutut ei kiinnosta?

Vierailija
107/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

'nää tyypit on parasta' 'mybestpeople' päivittäjät

Vierailija
108/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kuvat, raskausmahakuvat, omasta raskaudesta selitys ihanku ketään kiinnostais se että oot oksentanut 5 päivää putkeen, ei sitä tietoa kannata kaikille jakaa.

Vierailija
109/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun aikaiset. Someen jaetaan monelta aamulenkille lähdetty saatetekstein: aikainen lintu madon nappaa.

Vierailija
110/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten naurattaa ihmiset jotka arvostelevat toisten kuvia, mutta kuitenkin seuraavat heitä 😂

Nimenomaan kaikkia insta- selfiebeibejä seurataan hirveästi ja saavat kauheasti tykkäyksiä. Kyllä tekin niitä katselette innoissaan joka päivä, myöntäkää pois🤭🤭

Vierailija
111/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten kuvat, raskausmahakuvat, omasta raskaudesta selitys ihanku ketään kiinnostais se että oot oksentanut 5 päivää putkeen, ei sitä tietoa kannata kaikille jakaa.

Vasta nähtyä.. Selitetään kuinka paljon on avautunut ennen synnytystä 👎

Vierailija
112/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvakollaasit....

Vierailija
113/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdepäivitykset. Itsekin parisuhteessa enkä todellakaan ja mitään ällötyskuvia. Siis tottakai parisuhdetta saa hehkuttaa ja kuvia ottaa, mutta ettei mene ihan yli. :D

Vierailija
114/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten asioiden liika jakaminen. Varsinkin terveyden ja allergioiden jne. Eikö kaikilla pitäisi olla nykyään oikeus omien terveystietojen yksityisyyteen?

Ja nää tehoäipät on huudellut kaiken pitkin nettiä.

Meidän villegallella on x ja y ja z allergia taas niin pahat ja tänään käytiin kans terveyskeskuksessa x testeissä ja sit saatiin tulokset että jessikalla on allergiaa x ja yz ja yyxzet ja nyt pitäisi tehdä sitä ja tätä.

Ja jatkuva lasten alastonkuvien tai vaippakuvien jakaminen, kasvoilla ja nimellä.

Lapsen kuvien jakaminen emoji kasvojen päälle laitettuna. Miksi????

Vierailija
115/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdepäivitys josta näkee ettei toinen oo täysillä mukana. Some hirviön pakottamana kuvassa.

Vierailija
116/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs julkisuuden henkilö tuli mieleen. Jumppapumppaa 24/7. Le milssii, omii jumppii, lenkkii.... Kato ku mä oon sporttine.

Vierailija
117/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päivitän omalle instatililleni kuviin ja tarinoihini juuri sitä mitä ITSE haluan päivittää. Kenenkään ei ole pakko katsoa tarinoitani tai seurata tiliäni. Oletan, että henkilö unfollaa jos ei huvita seurata. Jos ei unfollaa, se ei ole minun ongelmani. 🙂

Päivitän just sitä mitä itse haluan. Toivottavasti muutkin tekevät samoin.

Vierailija
118/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä jotka: jakaa uuden kuvan itsestään, laittaa sen profiilikuvaksi ja jakaa saman kuvan vielä stooreihin. 3nkertaisesti sama kuva siis yhdellä käyttäjällä.. Oliko se niin onnistunu?

Vierailija
119/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat inhokit:

- Liian intiimien ja yksityisten tietojen jakaminen itsestä, parisuhteesta tai lapsista (mm. terveydentila, parisuhderiidat, ruumintoiminnot)

- Lässyttäminen omasta puolisosta tai lapsista tyyliin "oma hanipuppeli pusi pusi"

- Postaukset, joissa vihjaillaan jotain suurta/merkittävää tapahtuneen mutta ei kuitenkaan kerrota asiasta mitään. 

- Kaikki typerät mietelauseet. Niiden jakaminen antaa vähä-älyisen vaikutelman.

- "Jos oot tosifrendi, niin vastaa tähän" -tyyliset postaukset. 

- Jatkuva kehuskelu omilla tai lapsen suorituksilla. Minusta on kiva lukea yksittäisistä onnistumisista ja hyvistä hetkistä, mutta liika on liikaa.

Vierailija
120/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Jatkuva selfieiden postaus  - kyllä se pärstä nyt on jo nähty ja tunnetaan, ilman että sitä kymmeniä kertoja tarvii näyttää.

2. Fitness-tyyppien fitnesskuvat fitnesstrikoissa tai fitnessruokien äärellä. 

3. Sairauksien alituinen vatvominen kuva kuumemittarista ja teksti "että näillä lukemilla tänään..." - pidä kuule ihan omana tietona sun kuumees. Etpä kehtaa kuitenkaan kertoa, jos sul olis vaikka sukupuolitauti.

Tsiisus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä