Millaiset somepäivitykset ovat vaivaannuttavimpia?
Millaiset somepäivitykset ovat vaivaannuttavimpia?
Kommentit (1164)
Incelnaisten miesvihajutut. Esimerkkinä Marinin marinat.
Teennäiset. Eräs tuttavani puhuu kaikista kokoajan pelkkää pahaa minulle, yhteisistä kavereista ja suvustaan.
Somessa laittelee näiden kanssa kuvia sydänemojein, kuinka läheisiä ollaan ja kommentoi siirappisia sinä ihana juttuja heille.
Edellisenä päivänä haukkunut samat hulluiksi, juopoiksi ja naristeiksi.
Itseään tämä nainen pitää uhrautuvaisena enkelinä. Kaksinaamaisuus ällöttää niin, etten pysty edes someaan seuraamaan ja vältän seuraa muutenkin.
Varmasti tämä on ollut täällä miljoonaan kertaan, mutta päivitykset jotka ei valaise asiaa mitenkään. Kerrotaan jotain mutta ei kuitenkaan sanota loppuun. Mulla on itselläni muistot kohdassa vuosien takaa näitä. Parasta etten edes itse näin jälkikäteen tiedä mitä ne oli. Luultavasti ei edes mitään kovin ikävää :D
Monenlaiset vaivaannuttaa. Omassa somessa ehkä eniten tyyppi joka jaksaa kiillottaa omaa sädekehäänsä. Kuinka hän nyt taas oli muita parempi ihminen. On kyllä aika yksinkertainen ihminen muutenkin.
Otetaan omasta naamasta videokuvaa niin, että peilataan itseään siitä etukamerasta samalla. Muikistellaan ja kääntyillään ja ihaillaan itseään niin kovin, ettei oikein tiedä, miten päin olisi. Tätä näkee "muuten vain" kuvattuna sekä meikki- tai hiuspostauksien yhteydessä. Mielestäni niissäkin riittäisi vähän neutraalimpi esittely ja elehdintä. Joskus tämän yhteydessä huulisynkataan vielä jotain kappaletta.
Muutama sometuttu, jotka säännöllisin väliajoin ilmoittaa poistuvansa somesta määrittämättömäksi ajaksi. Sitten litania mihin aikovat sen sijaan keskittää voimavaransa ja luettelo tavoista, joilla voi kuitenkin tarvittaessa tavoittaa yms yms yms
Siis ihan tavis tyyppejä, some ei mikään bisnes kanava tms.
Parin päivän max viikon päästä postaavat kuitenkin taas jotakin.
Lapsen hölmöilyistä kertominen hänen nolaamisekseen rangaistuksena.
Kiitän onneani että synnyin silloin kuin synnyin, koska oma äitini harrasti tätä, mutta vielä omassa lapsuudessani siihen oli käytettävissä vain lankapuhelin.
Jos ne ovat tasoa
Oikein hyvää maanantaita, oikein hyvää tiistaita, oikein hyvää keskiviikkoa, jne.
Tai pelkkää oikein hyvää viikonloppua.
Eikö tälläisillä ole mitään muuta annettavaa itsestään?
Vaivaannuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiertoviestit jonkun muka vilpittömästi tärkeän asian puolesta, esim. masennus tms. Lopussa teksti uskallatko laittaa statukseesi, uskon että moni ei tms. En koskaan noteeraa näitä millään tavalla.
"<hatusta vedetty mukatilastotieto joka hivelee ihmisillä jo valmiiksi olevia stereotyyppisiä uskomuksia ja ennakkoluuloja>. Uskallatko laittaa statukseesi"
kun sama päivitys toistuu ja toistuu esim. sama vierailukohde tai harrastus monta kertaa vuodessa ja siitä samat päivitykset ja kuvat joka kerta
omasta lärvistä "uusi" kuva joka päivä - naaman ilme aina sama ja pään asento sama ja sit päälle vielä lauseet ai hitsi, että oon läski vaikka on normaalipainoinen huoh
Narsistisen anopin itseään ylistävät viestit, joista esim kukaan hänen omista lapsistaan ei ole tykännyt.
Selfiet, ei minua toisen pärstä kiinnosta vaan se maisema tms ja ti ss ien ja pe r s ei den esittelyt. Niitä varten on muut sivustot.
.... omat jalat joka valokuvassa ... miksi??
Alituiset naamakuvat. Kyl mä tiedän miltä sä näytät, ei tarvi koko ajan kuvata. Lisäks kaikki liika avautuminen
Eksyin sellaisen suomalaisen muotivaikuttajan someen, D alkaa nimi. Meinasin kolla myötähäpeään. Hän kuvaa itseään 24/7, poseeraa, vääntelehtii, suipistaa suutaan, elehtii.. miten voi aikuisen ihmisen elämä pyöriä noin täysin oman ulkonäön ja itsensä kuvaamisen ympärillä, aivan järkyttävää. Jos tyttäreni olisi tuollainen, en tiedä mitä tekisin.
Koira vapaana metsässä ja tietysti laittomasti ilman maanomistajan lupaa.
Jos katsotaan tästä ketjusta kaikkien kommentit ja otetaan kollektiivisesti kaikki huomioon, niin voidaan todeta, että ei ole olemassakaan sellaista asiaa, jota kukaan voisi postata someen ilman, että se saa jonkun näkemään punaista. Ei hyvää eikä pahaa eikä mitään siltä väliltä. Aina joku inisee. Kaikista huvittavimpia ovat ne juntihkot yrmyt, jotka suorastaan kehuskelevat sillä, kuinka eivät ole missään somessa. "Minähän en tuommosiin veispuuki hömpötyksiin ala!!" ja "kaikkiko sinne pitttää aina ilmottaa!!" :D
Yleisesti ottaen ihan kaikki "somepäivitykset" ovat turhaa paskaa jota maailma ei kaipaa. Suosittelen kaikille muillekin somesta poistumista.
Jos ei täällä mainittujen asioiden lisäksi tule mitään mieleen, että mitä vois postata, niin ehkä se some ei oo sitten se juttu.