Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein tapailuvaiheessa viestitellään?

Vierailija
09.03.2020 |

Miten usein teidän mielestä tapailuvaiheessa viestitellään/pidetään yhteyttä? Siis ihan alussa. Päivittäin vai pari päivää välilä?

Kommentit (137)

Vierailija
61/137 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, missä kohtaa tapailua. Tapailin miestä, joka alkuun viestitteli parin päivän välein. Oli innokas ja epävarma kuin teinipoika, vaikka oli nelikymppinen mies.

Se tahto oli ok. Mutta kun oli pari kertaa harrastettu seksiä (tai noh, jäi häneltä yritykseksi molemmilla kerroilla kun ei kunnolla ottanut eteensä) pidin selvänä, että esim. seuraavana päivänä viestittelisi. Ja kun meni pari päivää tuosta sekstailusta ilman mitään noteeraamista, nin ilmoitin, että kiitos, se oli tässä. Jos mies on kunnolla kiinnostunut, niin on yhteydessä. Mitään puoliksi kiinnostunutta en halua.

Kun ei saanut seksiä, niin minulla ei ollut enää käyttöä.

Tuli kyllä surullinen olo tuon mies paran vuoksi. Eikö sinun olisi pitänyt viestitellä, nyt hänelle jäi mielikuva, että vain seksi kiinnosti sinua.

Liekö mies todennut ettei kannata jatkaa kun ei suju. Etsii jonkun jonka kanssa nousee.

Vierailija
62/137 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän riippuu ihan siitä mitä viestittää :D Sellaista jatkuvaa oikeesta asiasta jauhamista ei jaksa montaa päivää putkeen, mutta ei mua haittaa jos joka päivä tulee jotain hassutteluviestejä, jotka ei vaadi muuta kuin jonkun emojin vastaukseksi. Tuntuuhan se kivalta, jos tapailukaveri ajattelee pitkin päivää, mutta koko ajan ei tarvii ihan hirveällä kiihkolla tutustua ja perehtyä syvimpiin ajatuksiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/137 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi tapailtu ja viestittelemme joka päivä. Jos on kiireitä niin vain aamuisin ja iltaisin, mutta välillä pitkin päivää. Olisin ihmeissäni, jos näin ei olisi. Juttelemme siis kaikenlaisesta, viestit eivät todellakaan ole pelkkää "halipusua", vaan monenlaista päivän tapahtumiin ja mieleen tulleisiin ajatuksiin liittyvää.

Vierailija
64/137 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuinka paljon toisesta välittää. Ja välillämme on kemiaa. Oon kokeillu harvemmin ja usein viestittelyä. Nyt oon tavannu miehen, jonka kaa viestitellään, soitellaan ja nähdään melkein joka päivä. Ei malttaisi nukkumaan edes mennä, kun on niin ihanaa yhdessä 😍

Vierailija
65/137 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta ite haistatan vitut jos muijalle viestittää eikä se vastaa 1-2 päivän sisään

Vierailija
66/137 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin 0,682 kertaa päivässä.

Vierailija
67/137 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli menetetty peli kun ei joka pv

Vierailija
68/137 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, missä kohtaa tapailua. Tapailin miestä, joka alkuun viestitteli parin päivän välein. Oli innokas ja epävarma kuin teinipoika, vaikka oli nelikymppinen mies.

Se tahto oli ok. Mutta kun oli pari kertaa harrastettu seksiä (tai noh, jäi häneltä yritykseksi molemmilla kerroilla kun ei kunnolla ottanut eteensä) pidin selvänä, että esim. seuraavana päivänä viestittelisi. Ja kun meni pari päivää tuosta sekstailusta ilman mitään noteeraamista, nin ilmoitin, että kiitos, se oli tässä. Jos mies on kunnolla kiinnostunut, niin on yhteydessä. Mitään puoliksi kiinnostunutta en halua.

Kun ei saanut seksiä, niin minulla ei ollut enää käyttöä.

Tuli kyllä surullinen olo tuon mies paran vuoksi. Eikö sinun olisi pitänyt viestitellä, nyt hänelle jäi mielikuva, että vain seksi kiinnosti sinua.

Liekö mies todennut ettei kannata jatkaa kun ei suju. Etsii jonkun jonka kanssa nousee.

Tai ehkä miestä hävetti ja odotti että olisit laittanut viestiä?

Vierailija
69/137 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tyypit, missä vaiheessa tapailu mielestänne muuttuu seurusteluksi?

Mietin kun jotkut sanovat tapailleensa kuukausia.

Itse miellän sellaisen jo suhteeksi.

Vierailija
70/137 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kiivastakin on keskustelu kun ämmältä kyselee onko tää tippuri vai kuppa. jopa 10 viestejä vrk

71/137 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi juuri kysyn, koska itsellä ei enää muistikuvaa, että miten yleensä edennyt. Onko normaalia, jos muutama päivä väliä?

No vähintään kerran päivässä, mutta jos olet tosi rakastunut, sitten useammin ja kerrot sen hänelle.

Vierailija
72/137 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis mutta alkoi kiinnostaa: eikö nykyään enää ollenkaan pelata suhteen alussa?

Nykyisen miehen kanssa olen ollut naimisissa 25 v. Siihen aikaan oli tärkeää, ettei nainen vaikuttanut liian innokkaalta. Miehelle ei tosiaankaan kannattanut soittaa joka päivä, muutenkin piti leikkiä hiukan vaikeasti saavutettavaa. Esim. kun lankapuhelin soi, kannatti antaa sen soida 2-3 kertaa (tai niin monesti kuin hermo piti) ennen luurin nostamista, ettei mies arvaisi naisen päivystäneen siinä.

Pelimiehet osasivat tietysti pelata takaisin, mutta sääntöihin silti kuului, että mies on selkeästi aktiivisempi osapuoli.

Enkä yhtään haikaile noita aikoja ja tapoja takaisin, juolahtipa vain mieleen.

Vierailija
73/137 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut viestiteltyä vaan puhuttua joka päivä tosin saman katon alle muutettiin jo 4 päivän jälkeen. Ihan tyhjänaikaista lähetellä viikko tolkulla jotain viestejä mistä puuttuu eleet ja ilmeet. Näillä jotka viestittelee viikko tolkulla on monta lehmää ojassa.

Vierailija
74/137 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä on ollut extroverttiydestään huolimatta aina harvaan viestivä. Eroa ei sinänsä ole tapailuvaiheessa ja nyt kun seurustellaan. Jos en laita miehelle itse viestiä, voi kulua monta päivää, että kuulen hänestä. Vastaa kyllä viesteihin nopeasti. Koska olen itse tiheämpää kontaktia kaipaava, olen ottanut asian puheeksi ja nyt useamman kuukauden suhteen jälkeen hän pitää paremmin yhteyttä. Meillä ei viestittelytiheys liity mitenkään kiinnostuksen tasoon, mies vain ei kasva kiinni puhelimessaan, mikä on vain hyvä juttu. Kun nähdään, ei hän juuri koskaan näprää puhelinta vaan minua. Aina myös on sovittuna seuraava tapaamiskerta eli ei nyt tarvi sitäkään olla viestein sopimassa.

Vierailija
75/137 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä minäkään, mitä tapailulla tarkoitetaan, mutta kyllä me ainakin miehen kanssa viestiteltiin käytännöllisesti katsoen koko ajan kun ei oltu yhdessä.

Jos toisesta ei olisi kuulunut mitään muutamaan tuntiin, niin se olisi ollut outoa.

Vierailija
76/137 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei tyypit, missä vaiheessa tapailu mielestänne muuttuu seurusteluksi?

Mietin kun jotkut sanovat tapailleensa kuukausia.

Itse miellän sellaisen jo suhteeksi.

Sitten kun niin sovitaan. Tapailin molempia eksiä puolisen vuotta ennen seurustelupäätöstä ja siihen päälle seurusteltiin monta vuotta. Ja näin siis 2002 & 2007, että ei mikään tämän päivän keksintö.

Vierailija
77/137 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheaa, hauska lukea tätä ketjua. Tapailin viimeksi vuonna 1997 eli ennen kuin muutin yhteen aviomieheni kanssa. Silloin ei ollut somea, whatsappia, instaa eikä muuta vastaavaa. Oli vain sähköposti, tekstiviestit ja puhelut. 

Niinpä me sitten soitettiin toisillemme "tuutko tänne?" 

Vierailija
78/137 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mielipiteitä asiaan?

Vierailija
79/137 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän kanssa (vuonna 2000) ei viestitelty kuin näkemisistä sopiessa. Oltiin kuitenkin yhdeksän vuotta yhdessä, että kai siinä jotain kiinnostustakin ilmassa joskus oli.

Seuraavan tapailukumppanin kanssa (vuonna 2010) viesteiltiin myös vain tapaamisten tiimoilta, juttu kesti puolisen vuotta ja tuli sitten umpikujaan (oltiin tosi ihastuneita mutta liian erilaisia).

Tämänhetkisen kanssa on laiskinta viesteilyä koskaan, voi mennä viikkokin ettei kuulla eikä nähdä. Edelleen sovitaan pelkistä näkemisistä ja koska molemmilla on kiireinen elämä sekä harvoin aikaa tavata, emme sitten viestittelekään.

Itselle ei vaan ehkä ole luonnollista vaihdella viestejä jatkuvasti. Haluan kyllä nähdä niin usein kuin mahdollista, mutta aina se ei ole mahdollista ja viestit ei kyllä lämmitä tippaakaan. Ei se silti kiinnostuksen puutteesta henkilöä kohtaan mitään kerro. Enhän edes antaisi yhteystietojani kellekään, joka ei oikeasti kiinnostaisi mua.

Vierailija
80/137 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten mielipiteitä asiaan?

Palstamiehetkö tapailisi naisen kanssa? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi