Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein tapailuvaiheessa viestitellään?

Vierailija
09.03.2020 |

Miten usein teidän mielestä tapailuvaiheessa viestitellään/pidetään yhteyttä? Siis ihan alussa. Päivittäin vai pari päivää välilä?

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kaipaa mitään päivittäistä viestittelyä, mutta osaan kyllä kertoa mikä on liian vähän: olen nimittäin ihastunut mieheen, jonka kanssa viestitellään ehkä 1–2 kertaa KUUSSA, jos sitäkään. 

Tyyppi on todella omalaatuinen, ihan heittämällä yksi erikoisimmista tuntemistani ihmisistä. Suhteemmekin on vähän merkillinen, mutta kiinnostusta on (ja se on ihan ääneenkin molempien osalta sanottu). Viestittelemme harvoin, ja tapaamme vielä harvemmin. Kuitenkin tunnen jollain jännällä tavalla yhteyttä häneen, vaikka meinaankin tulla hulluksi koska miehestä ei ikinä kuulu mitään. (Miehessä on vähän erakon vikaa ja on aika lailla ikisinkku, joten siinä taisi olla hänellä vähän sulateltavaa kun aloin ilmaista varovasti kiinnostusta.)

Niin että juu, sellaista täällä. Ei pahemmin puhelin kilahtele ja hermo on meinannut mennä jo pari kertaa kun ajattelen että ei se kuitenkaan minusta tykkää, valehteli vaan lämpimikseen. Ajattelen silti että katsellaan nyt toistaiseksi, ei tässä ole varsinaisesti kiire mihinkään eikä muutenkaan mitään kosijoiden jonoa oven takana. Kerta viikkoon yhteydenpitoa olisi minun mielestäni jo ihan kiva, mutta en aio alkaa vaatia mitään tiistaipuhelua tms. koska silloin tyyppi ahdistuu ihan varmasti enkä tykkää sellaisesta itsekään.

Ootko ihan varma ettei ole suhteessa? Jostain sosiaalisen median instagram tägätyissä on varmasti jonkun naisen lisäämä kuva. Ihan vain sillä että oli kuin outo erakko (kuten minun mies oli/on ja nyt asumme yhdessä. Hän ylitti omat uskaltamisen rajat nopeasti) niin jos häntä kiinnostaa niin ottaa yhteyttä useammin kuin kerran kaksi kuukaudessa. Älä kuluta ihanaa elämääsi kuitenkaan suotta. Ansaitset ihmisen joka viettää oikeasti aikaa kanssasi.

Vierailija
122/137 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies täällä. Rakastan jutella, oon romantikko ja vain tosissani jos johonkin juttuun ryhdyn naisen kanssa. Mutta siltikään, en mä voi kirjoitella jotain viestejä päivät pitkät. Mulla on työ, vastuu, tarvitsee välillä untakin, liikuntaa, ja syödä. Voi mennä kyllä viikkokin että ehdin vastata viesteihin, kun ei vaan voi tehdä kaikkea, mutta ei se tarkoita ettenkö pitäisi, arvostaisi ja tykkäisi kommunikaatiosta. Haluaako naiset sellaisen miehen jonka elämässä ei ole mitään tärkeää tai tavoitteita, senkun vaan päivät pitkät naputtelee jonnin joutavia?

Joopa joo. Taitaa olla naisen tekemä provo.

On mulla tuollainenkin ehdokas. Suunniteltiin matkaa ja miehestä ei kuulu viikkoon mitään. En ole varannut sitä matkaa ja mies ei tiedä kun ei ole kysynyt.

Joo, kaikki kiinnostuneet miehet viestittelee koko ajan. Jos ihan kaikki asiat maailmassa ovat tärkeämpiä kuin ihastus tai rakkaus, niin on ihastunut vain itseensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan itselleen valehtelua sepittää miehen kiireellä, siskonkaimanrippijuhlilla ja syillä "kaikki miehet ei viestittele". No ei ehkä just tekstiviestejä lähettele, mutta soittaa, tulee käymään, pyytää ulos jne. Kukaan ihminen ei oikeasti ihastuneena ota sitä riskiä, että se ihastuksen kohde karkaa käsistä. Se hiljaisuus toisessa päässä voi 1:100000 suhteella muuttua, kun oikein jankkaat itseäsi tykö, mutta ihan loputtomiin ei kannata odotella. Ja syy harvoin on siinä toisessa, vaan se ettei kemia kohtaa, on muuta mielessä tai mitä vaan. Rakkautta kevääseen kaikille!

Vierailija
124/137 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

rarehanu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on syntynyt käsitys, että miehenä ei saa olla liian innokas koska se tekee hallaa naisen kiinnostukselle. No, sitten taas viimeisimmältä exältä tuli palautetta että voisi vähän enemmän laittaa viestiä. Ei tässä voi voittaa.

"Minulle on syntynyt käsitys",  älä kuvittele asioita millä ei ole mitää todellisuuspohjaa.

No ne isommat pojat ja tytöt jotka näin ovat sanoneet, ovat sitten olleet väärässä. Ei kai se minun vikani ole.

Vierailija
125/137 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen verran kun tarvii, että saatte seuraavat treffit sovittua, Hyvänen aika, ei tapailu ole mikään suhde!! 

Vierailija
126/137 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen kun oltiin nykyisen mieheni kanssa rakastumisvaiheessa. Menin hänen luokseen viikon tauon jälkeen kylään ja hän siinä kiihkeästi suudellessaan totesi ajatelleensa minua "melkein joka päivä." Ai. Kiitti.

Vierailija
127/137 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki riippuu niin sitä miten viestittely on aloitettu. Onko tutustuttu netissä vai kasvotusten jne...pitäis vähän enemmän tietää

Vierailija
128/137 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

All the time, kun kipinää on. 

No ei kaikki ole ihan in love vaikka romanttisia tunteita alkaa tulemaan tai jotain.

Vierailija
129/137 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan!

Vierailija
130/137 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies täällä. Rakastan jutella, oon romantikko ja vain tosissani jos johonkin juttuun ryhdyn naisen kanssa. Mutta siltikään, en mä voi kirjoitella jotain viestejä päivät pitkät. Mulla on työ, vastuu, tarvitsee välillä untakin, liikuntaa, ja syödä. Voi mennä kyllä viikkokin että ehdin vastata viesteihin, kun ei vaan voi tehdä kaikkea, mutta ei se tarkoita ettenkö pitäisi, arvostaisi ja tykkäisi kommunikaatiosta. Haluaako naiset sellaisen miehen jonka elämässä ei ole mitään tärkeää tai tavoitteita, senkun vaan päivät pitkät naputtelee jonnin joutavia?

On kyllä organisointikyvyssä kehitettävää jos menee viikko vastata viesteihin. Itselläni on vaativa työ, sisältäen pitkät työpäivät ja työmatkoja, useita luottamustoimia, opiskelen, näen ystäviä, liikun säännöllisesti, laitan itse ruokani ja silti ehdin vastaamaan läheisten viesteihin aina saman päivän aikana.

Vierailija
131/137 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.

Huono lahna oli myös sängyssä.

Vierailija
132/137 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin, tekniikka kehittyy mutta jotkut vain roikkuvat korttelissa huutamassa perässä ja naama litussa ikkunassa kyylimässä kuka menee läheiseen lounaspaikkaan, jne.

hyvn itseasiassa taukkia toimintaa. js todellakn muuta häiriintynyttä.

Vierailija
133/137 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja kun meni pari päivää tuosta sekstailusta ilman mitään noteeraamista, nin ilmoitin, että kiitos, se oli tässä. Jos mies on kunnolla kiinnostunut, niin on yhteydessä. Mitään puoliksi kiinnostunutta en halua.

Kun ei saanut seksiä, niin minulla ei ollut enää käyttöä."

aika ristiriitainen kannanotto; ilmeisesti sai rakkoa muttei fipat siitä mennyt katon läpi ja meni enemmän kun pari päivää, nja siiten tytsi tokaisee tuon mainitun.. ei hyvää päivää ja ei haloo.

Vierailija
134/137 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahnaa saa ongellakin,  kinkki (häiriintynyt) kävi perään ilman matojakin..

Vierailija
135/137 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista. On niin paljon aikaa sellaisesta.

Sama. Ja silloin kun nykyinen suhteeni alkoi, oli yleisin yhteydenpitotapa joko puhelu tai tekstari. Veikkaan että Tinder/Whatsapp on muuttanut kulttuuria tältä osin radikaalisti.

Vierailija
136/137 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on syntynyt käsitys, että miehenä ei saa olla liian innokas koska se tekee hallaa naisen kiinnostukselle. No, sitten taas viimeisimmältä exältä tuli palautetta että voisi vähän enemmän laittaa viestiä. Ei tässä voi voittaa.

Minulla se kiinnostus laimenee, jos mies ei ole niin innokas viestittelijä, joka päivä päivittäin viestittely pitää kiinnostuksen korkealla.

Vierailija
137/137 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en  kummemmin puhelimessa lörpöttele tai viestejä lähettele sen kummemmin. Mutta kun tapasin rakkaani niin viestejä ja puheluita kyllä tuli paljon. Viestejä lähetettiin noin kolmessa viikossa yli viisitoista tuhatta:) Eikä edes tuntunut paljolta. Kai se menee sitten luonnostaan kun tapaa sellaisen ihmisen kenen kanssa se tapahtuu ilman mitään sen kummempia analysointeja.

M40

En usko että ihan yli viisitoista tuhatta viestiä on lähetetty noin kolmessa viikossa, se on ihan mahdotonta saada niin paljon siinä ajassa. Taitaa kirjoittaja laittaa omia keksittyjä lukuja, eiköhän vajaa 1000 ole oikea lukema. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi