Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein tapailuvaiheessa viestitellään?

Vierailija
09.03.2020 |

Miten usein teidän mielestä tapailuvaiheessa viestitellään/pidetään yhteyttä? Siis ihan alussa. Päivittäin vai pari päivää välilä?

Kommentit (137)

Vierailija
1/137 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotain 1-3 päivän välein.

Vierailija
2/137 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuorokaudessa, keskiyöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/137 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. On niin paljon aikaa sellaisesta.

Vierailija
4/137 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi juuri kysyn, koska itsellä ei enää muistikuvaa, että miten yleensä edennyt. Onko normaalia, jos muutama päivä väliä?

Vierailija
5/137 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan just niin usein, kuin molemmista tuntuu luontevalta. Liian harvoinkaan ei oo hyvä, semmoinen "kultainen keskitie" pitää löytää. Omassa tapauksessa päivittäin, ja tuntuu hyvältä.

Vierailija
6/137 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koko ajan jos ei puhuta puhelimessa.

Vierailija
7/137 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taitaa olla menetetty tapaus, jos ei mies joka päivä viestitä..

Vierailija
8/137 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon introvertti ja musta kivoin tahti on joku 3-4 päivän välein. Jokapäiväinen viestittely kiihdyttää liikaa ja vie mehut. Just tapailuvaiheessa... sitten kun on tutustunut voin hassua kyllä viestiä useamminkin koska ei enää jännitä niin paljoa.

Vierailija
9/137 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, missä kohtaa tapailua. Tapailin miestä, joka alkuun viestitteli parin päivän välein. Oli innokas ja epävarma kuin teinipoika, vaikka oli nelikymppinen mies.

Se tahto oli ok. Mutta kun oli pari kertaa harrastettu seksiä (tai noh, jäi häneltä yritykseksi molemmilla kerroilla kun ei kunnolla ottanut eteensä) pidin selvänä, että esim. seuraavana päivänä viestittelisi. Ja kun meni pari päivää tuosta sekstailusta ilman mitään noteeraamista, nin ilmoitin, että kiitos, se oli tässä. Jos mies on kunnolla kiinnostunut, niin on yhteydessä. Mitään puoliksi kiinnostunutta en halua.

Kun ei saanut seksiä, niin minulla ei ollut enää käyttöä.

Vierailija
10/137 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, missä kohtaa tapailua. Tapailin miestä, joka alkuun viestitteli parin päivän välein. Oli innokas ja epävarma kuin teinipoika, vaikka oli nelikymppinen mies.

Se tahto oli ok. Mutta kun oli pari kertaa harrastettu seksiä (tai noh, jäi häneltä yritykseksi molemmilla kerroilla kun ei kunnolla ottanut eteensä) pidin selvänä, että esim. seuraavana päivänä viestittelisi. Ja kun meni pari päivää tuosta sekstailusta ilman mitään noteeraamista, nin ilmoitin, että kiitos, se oli tässä. Jos mies on kunnolla kiinnostunut, niin on yhteydessä. Mitään puoliksi kiinnostunutta en halua.

Kun ei saanut seksiä, niin minulla ei ollut enää käyttöä.

Niin selvä merkki ettei kiinnosta, jos ei tuon enempää noteeraa - edes seksin jälkeen, jolloin voisi ajatella suhteen ainakin vähän edenneen. Vähän samanlaista kokemusta, lopulta kun aloin hiostamaan miestä niin sai kakistettua ulos, ettei ollut missään vaiheessa kiinnostunut. Jaaha, ok, olisitpa kertonut saman jo kuukausia aiemmin,.

Vierailija
11/137 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on semmonen menossa että saattaa mennä välillä viikkokin, ettei kummastakaan kuulu. Tuntuu kuitenkin mukavalle, etenkin kun molemmilla omat työkiireet ja otetaan aika rauhassa. Riippuu siis ihan ihmisistä ja elämäntilanteista ja muutenkin onko sellaiset luonteet että tykkäävätkö jakaa kaiken heti

Vierailija
12/137 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksän päivän välein yksisanaisin viestein.

Vierailija
13/137 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

All the time, kun kipinää on. 

Vierailija
14/137 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla joka päivä yhteydessä

Vierailija
15/137 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö olla joka päivä yhteydessä

Minusta kyllä, jonkun toisen mielestä ehkä ei. Jos mies viestittää epäaktiivisesti, itselleni ainakin tulee mieleen, että viestittelee samalla muutaman muunkin kanssa. Eli olen siis varalla. Ja tällainen meininki ei voisi vähempää kiinnostaa

Vierailija
16/137 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä joka päivä olisi kiva, etenkin jos on kiinnostunut. Nykyään kun whatsappit yms. ovat madaltaneet hurjasti kynnystä viestitellä. 

Vierailija
17/137 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kai päivittäin, mutta sitoutumiskammoisimmat vain aina kun panettaa.

Vierailija
18/137 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on semmonen menossa että saattaa mennä välillä viikkokin, ettei kummastakaan kuulu. Tuntuu kuitenkin mukavalle, etenkin kun molemmilla omat työkiireet ja otetaan aika rauhassa. Riippuu siis ihan ihmisistä ja elämäntilanteista ja muutenkin onko sellaiset luonteet että tykkäävätkö jakaa kaiken heti

Olen tapaillut viimeksi joskus vuonna 2006, ja täytyy sanoa että pahimpiin painajaisiini kuuluu se että puhelimeen alkaisi kilahdella viestejä useita päivässä. Ja pahimmillaan tämä ihminen tulkitsisi omasta rauhallisesta tahdistani että "ei kiinnosta". Välillä tuntuu että tämä on lopullinen todistus siitä että olen jäänyt ajastani jälkeen, välillä taas siltä että ehkä jonain päivänä tapaan toisen ihmisen jolle älypuhelin ei ole yhtä kuin elämä.

Vierailija
19/137 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu onko siis uskollinen suhde?

Vierailija
20/137 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä