Luulin löytäneeni vihdoinkin aidon miehen, mutta olisihan se pitänyt taas arvata
Minulla on läpi elämäni kokemusta siitä, että olen pelkkä hetken huuma kaikille. Minulle aina hehkutetaan ulkomuotoani, mutten aina näe itseäni samalla tavalla kuin muut enkä oikein ymmärrä sitä aina. Eli minulle on aina hoettu kauneudesta, mutta olen itse niin vaativa että suhtaudun asiaan niin, että no kiitos kiitos ja sitten jatkan elämää ja vaikutan varmaan ylpeältä, koska olen ujo eli en ota katsekontaktia ihmisiin ja olen sellainen cool enkä kulje seiniä pitkin. Toki hyvinä hetkinä näen sen mitä muutkin, mutta olen tosiaan todella vaativa joten joo mutta anyways pari kuukautta olen ollut uuden miehen kanssa eikä hänessä ole mitään sellaista hälyttävää. Hän on ulk-kis mutta sanonut itse, että hän ei voi määräillä mitä minä teen ja on sellainen ihana ollut aina minua kohtaan. Eli ei mitään uhkaa väkivallasta tai vastaavasta. En pelkää häntä, olen vain pettynyt ja surullinen.
Tässä mitä tutummiksi olemme tulleet, olemme alkaneet riitelemään vähän enemmän. Emme koko ajan. Vähän enemmän vain. Molemmat uskaltavat sanoa mitä ajattelevat, ja sitten mennään.
Ensimmäisen kerran tunsin itseni häpäistyksi, kun olin kokannut miehelle ruokaa ja hän alkoi arvostelemaan sitä muka vitsillä (sanoi itse että oli vitsi. Onpa hauskaa?)
Sitten suutuin hänelle tästä "vitsistä" eikä hän suostunut syömään, koska minä olin hänelle vihainen. Sitten hän häipyi ulos ekaa kertaa ikinä. Oli lähdössä mukamas kotiin, mutta huomasin että hän oli jättänyt oven huonosti kiinni, että se ei siis mennyt lukkoon. Lisäksi täältä ei ihan noin vain pääse lähtemään ilman autoa. Takseja kulkee mutta vähän.
No sovimme sen jutun ja mies söi myöhemmin kyllä.
No hyppään nyt viimeisimpään. Huomasin pöydässä naarmun ja tiedän, ettei se ole tullut minulta. Mistä tiedän, no siitä että olen pikkutarkka ihminen ja pöytää pyyhkiessä katson usein valoa vasten että näkyykö pyyhkimisjälkiä. Näen siis välittömästi kaikki naarmut. Viiteen kuukauteen en ole saanut yhtään naarmua aikaan, vaikka käytän pöytää päivittäin.
No pyysin sitten viestillä miestä olemaan varovaisempi pöydän kanssa ja sanoin, että hän on naarmuttanut sitä. En kuvittele hänen tahallaan tuhoavan mitään. Kuvittelin vain, että aikuinen ihminen pyytäisi anteeksi ja sanoisi, että totta kai olen varovainen jatkossa.
Ei, tämä hyökkää heti että minä en ole mitään naarmuttanut enkä tule enää luoksesi. Sitten hän sanoo, ettei tunne oloaan mukavaksi, koska minä katson aina hänen puhelintaan jos näytölle tulee jotain. No minulla on siihen syyni, liittyen ihan tähän samaiseen mieheen.
No minä suutuin hänelle, koska aiemmin kaikki oli olevinaan hyvin ja heitin hyvää hyvyyttäni hänet töihin autollani 20 minuutin matkan. Se ei ole minulle mikään iso vaiva, mutta minulle tuli erittäin hyväksikäytetty olo, koska mies alkoi jälleen valittamaan saatuaan kyydin. Ei sitten sitä ennen uskaltanut, koska tiesi etten olisi häntä heittänyt mihinkään, paitsi korkeintaan pihalle.
Kommentit (236)
En haluaisi sanoa tätä, koska tunnistan joitain ap:n taipumuksia itsessänikin, mutta katso tosiaan ap myös itse peiliin. Tulee mieleen näitä epävakaan tai Aspergerin viboja. Mahdollisesti voi olla kysymys muustakin, mitä ei tarvitsisi käsitellä diagnoosein, kuten valtava epävarmuus, hylätyksi tulemisen pelko, pikkutarkkuus ja kontrolloinnintarve, jotka liittyvät toisiinsa.
Meillä on täysin eri lähtökohdat. Miehellä ei ole kirjaimellisesti yhtään mitään omaisuutta, jota tulisi varjella. Minulla päinvastoin joka ikinen asia on omaa omaisuuttani, autossa ei ole euroakaan velkaa, asunto on 100 % minun kuten myös kaikki täällä oleva. Suht normaalia elää niin, että kaikki ei ole naarmuilla, hajalla jne. Siihen ei edes vaadita yhtään mitään. Täysin normaalia elämistä. Sne sijaan tuhoaminen ja naarmuttaminen ei ole normaalia elämää.
Autonkin kanssa olen varovainen, mutta koska siinä on jo valmiiksi käytön jälkiä niin en ole niin pikkutarkka. Lisäksi auto on mahdoton pitää täydellisessä kunnossa. Sen sijaan kotona on täysin mahdollista elää ilman, että joka paikka on naarmuilla ja rikki.
Suosittelen miestä, joka pukeutuu aina tyylikkäästi, mutta ei liian hienosti kuitenkaan, ettei vaikuta naurettavalta keikarilta. Luonne saisi olla miehekäs ja rento, mutta ei kuitenkaan liian rento vaan pitää myös olla tarkka ja siisti jollakin lailla miehekkäällä tavalla. Hauskakin pitää olla, mutta ei sillä lailla tökerösti ja miesmäisesti hauska tietenkään. Seksissä pitää olla sopivalla tavalla miehekäs ja kesytön, mutta ei tietenkään yhtään karkea ja äijämäinen. Luovuus ja taiteellisuus olisi myös plussaa, kunhan ei tee mitään hölmöä eikä outoa eivätkä kiinnostuksenkohteet ole liian erikoisia.
-
-
-
-
Se ei ole minulle mikään iso vaiva, mutta minulle tuli erittäin hyväksikäytetty olo, koska mies alkoi jälleen valittamaan saatuaan kyydin.
Joo ja olen seurustellut aspergerin kanssa että joo tiedän mitä se niiden käytös on. Minä pidän huolen omaisuudestani, niin simppeliä.
En tiedä miksi viestini, jotka olen lähettänyt ketjun alussa, ilmestyvät sinne sun tänne epäloogisesti.
Ap
Kannattaa ottaa suomalainen mies. Joku tassukka.
Ulkkiksissakin niitä tietenkin on, paljonkin, mutta eivät asu Suomessa vaan omalla kotikylällään äitinsä kanssa.
Olet aika vaativa ihminen; koita löytää joku läheisriippuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa suomalainen mies. Joku tassukka.
Ulkkiksissakin niitä tietenkin on, paljonkin, mutta eivät asu Suomessa vaan omalla kotikylällään äitinsä kanssa.
Olet aika vaativa ihminen; koita löytää joku läheisriippuvainen.
Jep, olen ihan h*lvetin vaativa kun haluan että omaisuuttani ja ruokaani arvostetaan, eikä suututa minulle kaikesta. Kyllä olen ihan sairaan vaativa!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi viestini, jotka olen lähettänyt ketjun alussa, ilmestyvät sinne sun tänne epäloogisesti.
Ap
Tämä palsta on valitettavasti sellainen, että tätä on vaikea kontrolloida ellei satu olemaan mode.
Voi hemmetti mikä show ja ihan pikkuisista jutuista. Huh!
Ei se mikään ulkoma.alainen ollut, kun kävi töissä. Suomessa on vain sellaisia ulkoma.alaisia, jotka hyväksikäyttävät sosiaaliturvaa ja/tai suomalaisia naisia.
T: Persu
Sen verran minulle on kertynyt jo elämänkokemusta, etten tuhlaisi aikaani hetkeäkään ihmisen kanssa, jonka kanssa pitää riidellä ja joka haukkuu tai vähättelee minua. Olen oppinut arvostamaan itseäni ja tätä ainutlaatuista elämää niin paljon, että haluan viettää sen vain sellaisten ihmisten kanssa, jotka tuottavat minulle hyvää mieltä ja iloa.
Tällä järjellä osasin valita viisaasti ja seurustelen maailman ihanimman miehen kanssa. Ollaan oltu reilu vuosi yhdessä, eikä ole tarvinnut kertaakaan riidellä tai tuntea oloa nöyryytetyksi. t. onnellinen
AP:n mies vaikuttaa sialta, jolle ap on vain näyttö- ja käyttöesine. Ei vakaata suhdetta haluava mies pidä puhelimessa mitään Tinderiä jollei ole jo jalka toisen oven väliin menossa.
Mutta erikoinen on ap:kin. Laittaa tekstaria perään jostain naarmusta? Sen voisi ymmärtää, että asian ottaa puheeksi jossain tilanteessa, kun ollaan muutenkin sen pöydän ääressä, jos se on tosiaan niin ison haloon arvoinen pöytä. Mutta ikipäivänä en pistäisi mistään materiaalisesta asiasta motkotustekstaria kenellekään läheiselle, ikinä.
Mies
Voi jankuti jankuti. Museoi se kotisi, ettei tule käytön jälkiä. Aivan toivoton uhriutuja olet muutenkin. Selität, ettei sulle ole mikään vaiva heittää miestä töihin, tosin vastalahjaksi hänen pitää tanssia sinun pillisi mukaan eikä valittaa mistään. Kauheaa, kehtasi valittaa jostain vaikka veit hänet töihin ja hän pääsi aamulla ihan suihkuunkin. Aivan epäaito mies on hän, juuu-u!
Vierailija kirjoitti:
Joku kysyi että miten kauneus liittyy. Se liittyy siten, että olen kirjaimellisesti aina saanut kuulla olevani kaunis ja kaikkea, mutta päädyn aina vain tällaisiin suhteisiin. Idí00ttina uskon hyvää toisesta ja lopulta olen jälleen yksin. Ja mitä olen taas tehnyt väärin?? Kokannut toiselle, kuskannut töihin, yrittänyt tehdä kaikkeni että toisella on kiva olla ja saa kiireettömän aamun ennen töitä. Lopulta olen jälleen yksin ja saan aloittaa koko pskan alusta jonkun uuden kanssa. En jaksa tätä enää.
Kannattaisiko ennemmin sitten katsoa sillä silmällä sellaisia miehiä, joiden mielestä olet mukava ja sinulla on kiinnostavat jutut, kuin niitä joilla on kauneus tai seksikkyys päällimmäisenä kielen päällä ja mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Voi jankuti jankuti. Museoi se kotisi, ettei tule käytön jälkiä. Aivan toivoton uhriutuja olet muutenkin. Selität, ettei sulle ole mikään vaiva heittää miestä töihin, tosin vastalahjaksi hänen pitää tanssia sinun pillisi mukaan eikä valittaa mistään. Kauheaa, kehtasi valittaa jostain vaikka veit hänet töihin ja hän pääsi aamulla ihan suihkuunkin. Aivan epäaito mies on hän, juuu-u!
Juu, arvaa kuka ne miehenkin suihkut maksaa? Minä. Minulla on oma mittari täällä.
Vierailija kirjoitti:
AP:n mies vaikuttaa sialta, jolle ap on vain näyttö- ja käyttöesine. Ei vakaata suhdetta haluava mies pidä puhelimessa mitään Tinderiä jollei ole jo jalka toisen oven väliin menossa.
Mutta erikoinen on ap:kin. Laittaa tekstaria perään jostain naarmusta? Sen voisi ymmärtää, että asian ottaa puheeksi jossain tilanteessa, kun ollaan muutenkin sen pöydän ääressä, jos se on tosiaan niin ison haloon arvoinen pöytä. Mutta ikipäivänä en pistäisi mistään materiaalisesta asiasta motkotustekstaria kenellekään läheiselle, ikinä.
Mies
Niin, sitähän olen koko ajan sanonut, että olen miehille pelkkä esine. Ja silti en näe aina itse sitä mistä minua on koko elämäni kehuttu. En, vaikka kukaan ei ole kanssani kuin yhdestä syystä eli ulkokuoren takia.
Aamen.