Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti, pitääkö vielä nykyäänkin naisen alkaa seksualisoida itseään jos ei muuten pärjää... Erika Vikman

Vierailija
09.03.2020 |

Tämä hänen "itsensä löytäminen", jooh noh, tangolla ei pärjännytkään eikä muukaan musiikki lyönyt läpi niin nyt täytyy sitten esitellä itseään puolialasti ja julistaa jotain "seksuaalisuuden ilosanomaa" että saisi huomiota.
Tuo ei ole mitään nykyaikaa eikä feminismiä, tuo on Kikan surullinen kohtalo uusittuna.
Tuotahan naiset ovat joutuneet tekemään maailman sivu ollakseen huomion arvoisia. Surullista.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä väliä vilauttelulla? Ei niitä linkkejä ole pakko avata tai ostella joitain hömppälehtiä. Jollekin peräkammarinjonnelle niistäkin vilautteluista voi olla iso ilo. Jopa itse bi-naisena joskus tykkään katsella kuvia vähäpukeisista naisista.

Vierailija
22/30 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku aidosti perustella, mitä se vilauttelu häiritsee ja miksi? Vai onko ap joku mu slimi, joka ajaa tiukkaa sha ria-lakia Suomeen? Vai joku ulkonäkönat si, jonka mielestä vain tietyn painoindeksin omaavat alle 25-vuotiaat saavat vilautella? Kaikki kukit saakoon kukkia, sanon minä. Eläköön vapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä ap on jonkun äärilahkon kristitty, jonka mielestä vähäpukeisen naisen näkeminen turmelee ihmisen moraalia ja hairahduttaa syntien pariin. Onneksi elämme demokratiassa, onneksi yli 25-vuotiaillakin on oikeus olla olemassa.

Lisäksi jos jokin myy hyvin paljaalla pinnalla, niin hölmöhän olisi sellainen, joka jättäisi sen käyttämättä (jos siis haluaa saada levyjään kaupaksi ja haluaa tosiaan saada sitä kaupaksi millä tahansa keinolla). Jokainen taaplaa tyylillään. Maailma olisi tylsä paikka, jos yli 25-vuotiaat naiset piilotettaisiin jonnekin pois silmistä vain siksi, kun eivät ole ap:n mielestä tarpeeksi priimoja katsella.

Ja jos ei olisi mitään silmäniloakaan sinkuille. Helppo se on parisuhteessa olevan huudella, että "ei...ei saa olla vähäpukeisia kuvia saatavilla". Meillä sinkuilla ei oo muutakaan iloa iltoihimme kuin ne kuvat, kun siis ei ole kumppania oikeasti.

Vierailija
24/30 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika yrittää olla jonkinlainen uudesti syntynyt Kikka, mutta ainakin minun mielestäni Kikka oli aidosti seksipositiviinen, kun taas Erikassa kaikki syntisyys ja riettaus on jotenkin päälle liimattua.

Vierailija
25/30 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika yrittää olla jonkinlainen uudesti syntynyt Kikka, mutta ainakin minun mielestäni Kikka oli aidosti seksipositiviinen, kun taas Erikassa kaikki syntisyys ja riettaus on jotenkin päälle liimattua.

Kikka kärsi julkisuuskuvastaan ja olisi halunnut olla ihan oikean laulaja.

Vierailija
26/30 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani on ärhäkkä feministi ja puolustaa Erikaa hampaat irvessä. Luulisi, että halpa "seksillä myyminen" olisi juuri feministien kauhu?

Vierailija
27/30 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi seksi on mielestäsi syntistä ja rietasta?

Vierailija
28/30 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse oli yhdestä biisistä. Siitä on turha koko hernepeltoa vetää nenuliin.

Zinc

Vierailija
29/30 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli yhdestä biisistä. Siitä on turha koko hernepeltoa vetää nenuliin.

Zinc

Just joo

Vierailija
30/30 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi