Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomauttaisitko, jos näkisit jonkun syövän konvehtia kirjaston lehtisalissa?

Vierailija
09.03.2020 |

Minulle kävi näin. Odottelin lehtisalissa bussia ja laitoin laukkuuni unohtuneen geisha-konvehdin suuhuni, samalla kun selailin aamulehteä. Vieressä istunut nainen kääntyi minuun päin ja sanoi, ettei sitä suklaata tarvitse siihen lehteen lähmiä.

Huomauttaisitko, jos näkisit jonkun syövän konvehtia kirjaston lehtisalissa?

Vaihtoehdot

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä jos tyyliin hinkkaisi jotain Brunbergin suukkoa siihen lehteen mutta en todellakaan jos laittaisi vaan jonkun pienen konvehdin suuhunsa :D

Vierailija
2/15 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomauttaisi. Tainnut se nainen olla vain nälissään ja kateellinen konvehdistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomauttaisi. Konvehti ei ole paha, koska ei haise vieraiden nenään sen sijaan joku banaani tai mandariini tai lämmin ruoka haisisi ikävästi muillekin.

Vierailija
4/15 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mun entinen työkaveri oli juuri tuollainen että puuttui vaikka mihin toisten ihmisten tekemisiin ja asioihin jotka eivät kuuluneet hänelle mitenkään. Rasittava asenne!

Vierailija
5/15 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka paheksuisitte mielessänne, niin miksi?

Vierailija
6/15 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi nyt on, meidän kirjaston lehtisalissa, jossa on kahvio vieressä, mässätään sämpylöillä, kakuilla, pullilla kahveineen/juomineen. Eli ne kannetaan sinne lukusalin puolelle.

Ei sinänsä ärsytä, mutta ihmettelen miksi ei voida lukea ilman, että pitää mässyttää jotain siinä samassa? Tuskin nälästä on kysymys.

Vierailija
7/15 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei kuulu tapoihini puuttua vieraiden ihmisten tekemisiin. Ihme kyttäämistä, en ole mikään poliisi.

Vierailija
8/15 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
9/15 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä kirjastossa syömistä. Kiva sitten lainailla kirjoja joiden sivut ovat jonkun majoneesin tai suklaan tahrimia.

Vierailija
10/15 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä kirjastossa syömistä. Kiva sitten lainailla kirjoja joiden sivut ovat jonkun majoneesin tai suklaan tahrimia.

En tiedä miten sinä syöt, mutta minulla ei ole ollut tapana sotkea itseäni tai ympäristöäni syödessäni sitten vauvaiän, jolloin käytin ruokalappua. Tietysti jos on aina yltä päältä ruoassansa ja ympäristökin kuorrutettu, on toki parempi pitää ne kirjaston kirjat poissa lähiympäristöstä ruokailun ajan. Kiitos sinulle siitä.

Vierailija
11/15 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. luki AAMULEHTEÄ LEHTISALISSA.

Vierailija
12/15 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ollut paikalla niin mä olisin huomauttanut sille nipolle naiselle.  :D

Vierailija
13/15 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rapistelisi jatkuvasti, niin alkaisin mielessäni paheksua. Todennäköisesti häipyisin itse jonnekin hiljaisempaan nurkkaan.

Vierailija
14/15 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ajattelisi, että tuo olisi jotenkin kiellettyä.

Vierailija
15/15 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia mä syönkin vasta kotona kun luen niitä kirjastosta hakemiani kirjoja. Sehän muuttaa tilanteen...

Totta puhuen, vaikka yleensä luenkin silloin kun syön niin en ole koskaan sotkenut kirjoja ruokaan. Eli syömisellä ei sinänsä ole vaikutusta tuohon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän