Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joiden miehillä ollut paljon seksi suhteita

Vierailija
08.03.2020 |

Miten suhde on toiminut? Onko mies pystynyt asettua aloilleen vai haikaileeko muita? Mitä positiivista ja negatiivista tuonut suhteeseen?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavia nämä peukuttajat :D

Ihan sama onko puoliso pysynyt uskollisena vai ei, niin kukkahattuja silti kiristää. Menkää pois tästä ketjusta jos ajatus siitä, että ihmisillä on seksielämää, ahdistaa.

Ihmettelen, miten toisten elämää voi alapeukuttaa, jos kirjoittaja on itse tyytyväinen:D

Vierailija
62/67 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskee yhtä lailla naisia, joilla ollut paljon seksisuhteita. Sitoutumisen kanssa ongelmia.

Itse asiassa ei. Tutkimusten mukaan miehistä herkimmin pettävät ne, joilla on ollut paljon suhteita. Naisista ne, joilla on ollut vähän.

Linkitä tänne jokin tuollainen tutkimus.

Tutkimus? Eiköhän se ole päivän selvä asia että ne hyvän näköiset miehet saavat paljon naisia ja jos on tilaisuus niin se käytetään. Miehiä panettaa keskimäärin huomattavasti enemmän kuin naisia eikä miehet tarvitse mitään ihme kikkailuja ja tunnekehitelmiä että voivat lähteä nussimaan. Eihän sitä naiset varmaankaan ymmärrä. Mikäli haluaa ettei mies paneskele ympäriinsä kannattaa ottaa vähän vaatimattomman näköinen mies. Eipä tuohon hirveästi tutkimuksen aihetta saa.

Ai. Minun ongelmani on aina ollut kaikissa suhteissa se, että miehet haluavat vähemmän seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollu +200 naista ennen vaimoani. Lopetin päihteet 27-vuotiaana jonka jälkeen elämä tasoittui, seksisuhteet väheni ja musta tuli sellainen kuka oikeasti olen; lämmin faija ja sitoutunut aviomies.

Kai siinä kokemuksen karttumisessa on hyvä puoli se, että tuli juoksut juostua, enää ei tarvi uusia kokemuksia.

Huonona puolena: Jos iso naistenmäärä johtuu päihdesairauden synnyttämästä tai muuten pakonnomaisesta käytöisestä, ilman tämän katalyytin poistoa et jää viimeiseksi naiseksi.

Minä kyllä sanon, että johtuu aina jostain tuollaisesta.

Tasapainoinen, hyvinvoiva ihminen ei harrasta seksiä satojen eri ihmisten kanssa, vaan jotain hengen köyhyyttä, ahdistusta, päihdeongelmaa, holtittomuutta tms. sairautta on taustalla.

Itselleni miehen suuri seksikumppanimäärä ei olisi ongelma, JOS niistä ajoista olisi jo useampi vuosi aikaa.

Muutoin en alkaisi, sillä päällä tai vielä juuri äsken päällä ollut panoelämä kertoisi liian syvistä ja suurista henkisistä ongelmista enkä halua sellaista miestä. Oma pää kuntoon ensin, minä en ala ketään parantamaan.

Vierailija
64/67 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ja miesten ero on siinä, että miehet sanovat suoraan, etteivät pidä naisista, joilla on ollut paljon seksisuhteita. Naiset yrittävät oikeuttaa tuon täysin saman mielipiteensä keksityillä tarinoillaan miehistä, joilla on ollut paljon seksisuhteita, ja jotka ovat aina pettäneet. Ja joku vielä kysyy, että miksi naisia sanotaan kieroiksi? 🤣

Siis mitä?

Mitä oikeutusta tuohon mielipiteeseen muka tarvitsee, ensinnäkään?

Toisekseen, miehethän ne (ainakin tällä palstalla) väittävät, että naisten mielestä mahdollisimman kokenut mies on hyvä ja toisinpäin tämä ei toimi vaan itse haluavat neitsyen. Yrittävät perustella tätä biologisilla seikoilla. Nyt sitten yhtäkkiä naiset ovatkin aina vältelleet kokeneita miehiä mutta keksineet tälle käytökselle tekosyitä, koska jostain syystä sitä ei voisi sanoa suoraan?

Vierailija
65/67 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehiä, varmaan naisiakin, jotka ovat jahdanneet aina uutta seksikumppania, eivätkä pysty koskaan lopettamaan. Ikävintä on, jos kuitenkin aletaan parisuhteeseen ja samalla on tinderit sun muut ja monta suhdetta yhtä aikaa. Annetaan siis toisen luulla, että on uskollinen parisuhde meneillään. Ainoa reilu tapa on kertoa, että minulla on muitakin suhteita ja etsin koko ajan uutta seuraa, haluatko olla kanssani siitä huolimatta? Tiedän, toiveajattelua...

Vierailija
66/67 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskee yhtä lailla naisia, joilla ollut paljon seksisuhteita. Sitoutumisen kanssa ongelmia.

Niillä ei ole mitään tekemistä keskenään. Sitä saattaa etsiä ja toivoa parisuhdetta, mutta rakkautta ei vain löydy. Voi kulua vuosikausia. Sinä aikana ehtii olla lukuisia seksisuhteita, jos ei halua elää ilman seksiä ja läheisyyttä. Kun sitten rakastuu, kaikki muu jää.

Noinhan ne miehetkin päätyy lukuisiin seksisuhteisiin.

Vierailija
67/67 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä ei ole mitään tekemistä keskenään. Sitä saattaa etsiä ja toivoa parisuhdetta, mutta rakkautta ei vain löydy. Voi kulua vuosikausia. Sinä aikana ehtii olla lukuisia seksisuhteita, jos ei halua elää ilman seksiä ja läheisyyttä. Kun sitten rakastuu, kaikki muu jää.

Kyllä se itseasiassa on niin, että naisten kohdalla suuri seksikumpanien määrä lisää parisuhdetyytymättömyyttä miehiä enemmän.

Kun on saanut hyvää seksiä, on vaikea tottua huonompaan. Miesten kannattaisi opiskella aihetta.

Eikä vain miesten..