Te joiden miehillä ollut paljon seksi suhteita
Miten suhde on toiminut? Onko mies pystynyt asettua aloilleen vai haikaileeko muita? Mitä positiivista ja negatiivista tuonut suhteeseen?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Olin aktiivinen sinkkuna. Suhteissa olen yhden kanssa. En ole laskenut yhden yön juttuja miksikään suhteiksi. Okei monet ovat olleet viikonlopun tai usean juttuja mutta eivät suhteita. Pakko myöntää vähän kaipaan sellaista. Molemmat tietää että tämä on vain hauskanpitoa ja homma sellaista aika innokasta.
Syy miksi sinkku ajat vähän haluttaa on nykyisen nihkeys normaaliin toimintaan. Joskus tuo sama nainen veti housut jaloistani ja ei puhettakaan että sängyssä olisi vain nukuttu. Huoh... hyviä aikoja kun joutuu muistelemaan niin asiat on aika huonosti.
Tunnistettava ja yleinen tilanne parisuhteissa. Ymmärrettävää, että sinkkuajat alkavat tulla mieleen, jos tarpeisiisi ei vastata. Eihän seksielämä pitkässä suhteessa yleensä säily samanlaisena, mutta se ei toki tarkoita automaattisesti sitä, että se muuttuisi huonoksi.
Me tiedetään toisistamme, että tarpeeksi on seikkailtu. Olen sen verran mustasukkainen luonne, että on hyvä, että miehellä ei ole vain muutamaa seksikumppania menneisyydessä, joiden kanssa koettuja hetkiä hän muistaisi yksityiskohtaisesti. Parempi, että on paljon. Siksikin, että kaikkien kokemusten jälkeen mies päätti pysähtyä minuun ja vaikuttaa erittäin tyytyväiseltä. Kuten minäkin. Kummallekaan ei myöskään mikään ole outoa eikä kömpelöä. Tiedetään hyvin, mistä itse tykätään. Ei tarvinnut opetella ja tutustua itseensä enää aikuisena.
Aina ollut ns. uusi piirakka tarjottimella. Ei jatkoon!! Tautiriski tulee kylkiäisenä.
Nainen::: kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskee yhtä lailla naisia, joilla ollut paljon seksisuhteita. Sitoutumisen kanssa ongelmia.
En edes haaveile parisuhteesta. Minulla on peräjälkeen n. 1-2kk romansseja miesten kanssa, haluan vain sen alkuhuuman...
Mä niin ymmärrän tietyllä tavalla tuon. Oma paras alkuhuuma kesti yli 2 ja puoli vuotta. Sitten nainen alkoi vähän hmm sanotaan haluta vähemmän. Niitä ylikehumisia on pakko joskus muistella että ei tule liikaa itse-inhoa. Ajatella että oi jumalasta olen vaatinut edes pykälän verran alaspäin. Huu sellaiset vielä uskottavasti sanotut kehut voi mennä miehellä ureaksi päähän.
Se mikä siinä todella hämäsi on se että sen koko on luokkaa tavis. Oikeastihan kaikki mitkä ei ole isoja ovat pieniä. Siksi mua on hämännyt että tuo ei ole ainoa nainen joka on halunnut uusintoja. Kuitenkin se uuden viehätys siinä on sitä sellaista. Se on varmaan mulla jo tämä vanhuus kun alkaa tehdä temput ja mielummin vakituista.
Kohta jo 50 niin ei jaksa aina yrittää uutta. Eikä kyllä kehtaa niitä joita oikeasti haluaisi. Pahuksen halut ja ikä kun se menee vain yhteen suuntaan. Annan vielä vinkin. Nauti kun voit äläkä välitä nipottajista.
Oenkohan ainoa, jota ei kovin kiinnosta kumppanin (minun tapuksessani naisen) aiempien seksisuhteiden määrä saati laatu. - Olen tosin heteromies, mutta mahtaako tämä olla ratkaisevaa asian kannalta. Enemmän toivon, etä kumppanini on ns. sinut historiansa ja itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskee yhtä lailla naisia, joilla ollut paljon seksisuhteita. Sitoutumisen kanssa ongelmia.
Niillä ei ole mitään tekemistä keskenään. Sitä saattaa etsiä ja toivoa parisuhdetta, mutta rakkautta ei vain löydy. Voi kulua vuosikausia. Sinä aikana ehtii olla lukuisia seksisuhteita, jos ei halua elää ilman seksiä ja läheisyyttä. Kun sitten rakastuu, kaikki muu jää.
Kyllä se itseasiassa on niin, että naisten kohdalla suuri seksikumpanien määrä lisää parisuhdetyytymättömyyttä miehiä enemmän.
Kun on saanut hyvää seksiä, on vaikea tottua huonompaan. Miesten kannattaisi opiskella aihetta.
Juuri tuosta syystä nykyistä naista opetin ihan jopa kädestä pitäen. Vaikka eihän naiset muka voi olla huonoja sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
avio mies
työ matka
ehkäisy väline
ilo tyttö
seksi suhde
luki häiriö
tuki opetus
Yritätkö olla joku yhdys sana asian tuntia?
Vierailija kirjoitti:
Oenkohan ainoa, jota ei kovin kiinnosta kumppanin (minun tapuksessani naisen) aiempien seksisuhteiden määrä saati laatu. - Olen tosin heteromies, mutta mahtaako tämä olla ratkaisevaa asian kannalta. Enemmän toivon, etä kumppanini on ns. sinut historiansa ja itsensä kanssa.
Et ole ainoa, mutta et myöskään ole parisuhteessa oleva mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
avio mies
työ matka
ehkäisy väline
ilo tyttö
seksi suhde
luki häiriö
tuki opetusYritätkö olla joku yhdys sana asian tuntia?
Ensuinkaan.
Ei ole vaikuttanut mitenkään, paitsi ehkä siten, että seksiä on paljon ja se on mahtavaa. Ei mua edes kiinnosta tietää mitään tarkkaa lukumäärää, tiedän vain että niitä kumppaneita on ollut useita. Niin miehellä kuin mullakin.
Ei tarvetta ahdistua asiasta eikä pettää. Saahan sitä sinkkuna paneskella niin paljon kuin lystää, ei ole keneltäkään pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaikuttanut mitenkään, paitsi ehkä siten, että seksiä on paljon ja se on mahtavaa. Ei mua edes kiinnosta tietää mitään tarkkaa lukumäärää, tiedän vain että niitä kumppaneita on ollut useita. Niin miehellä kuin mullakin.
Ei tarvetta ahdistua asiasta eikä pettää. Saahan sitä sinkkuna paneskella niin paljon kuin lystää, ei ole keneltäkään pois.
Jos joskus papakokeesta löytyy löydöksiä, niin tiedät mistä ne on saatu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvetta ahdistua asiasta eikä pettää. Saahan sitä sinkkuna paneskella niin paljon kuin lystää, ei ole keneltäkään pois.Jos joskus papakokeesta löytyy löydöksiä, niin tiedät mistä ne on saatu.
Oletko vese: Vapaaehtoisesti seksitön, vai olosuhteiden pakosta?
Eksäni oli tällainen mies, ja niin on nykyiseni myös. Eroa heillä kuin yöllä ja päivällä.
Eksä ei osannut asettua millään aloilleen. Reissasi viikoittain työn takia ja kävi melkein joka ilta maksullisissa (myönsi tämän itse kun kärähti). Lopulta alkoi niitä "vain kavereita" ilmestyä meidän kotipaikkakunnalta.
Nykyiselläni oli sinkkuaikaan niitä "vakinaisia" panoja ja yksi niistä satuin olemaan minä. Ajan kanssa tunteet tulivat molemmilla peliin.
Uskalsin alkaa suhteeseen, sillä tiesin ettei hän ihastu kovin helposti ja oli aiemmin antanut pakkeja muille kiinnostuneille. Lisäksi itselläkin oli muita panoja hänen lisäksi, joten samalla tavalla hänkin joutui luottamaan minuun.
Nyt ollaan oltu 3 ja puoli vuotta yhdessä. Molemmat ollaan asetuttu aloilleen ja luottamus toiseen pelaan, eikä tarvitse pelätä pettämistä.
Suhteen alussa vielä tuli miehelleni muilta naisilta viestiä, mutta hän näytti ne, vähän saatettiin naureskella ja poisti viestin.
On pettäneet, haikailleet muita ja on ollut sivusuhteita.
Naisten ja miesten ero on siinä, että miehet sanovat suoraan, etteivät pidä naisista, joilla on ollut paljon seksisuhteita. Naiset yrittävät oikeuttaa tuon täysin saman mielipiteensä keksityillä tarinoillaan miehistä, joilla on ollut paljon seksisuhteita, ja jotka ovat aina pettäneet. Ja joku vielä kysyy, että miksi naisia sanotaan kieroiksi? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Mies saa käydä vieraissa niin paljon kuin haluaa JOS hän elättää minut. Mies maksaa talon, auton, lomamatkat ja minulle 2000e/kk shoppailurahaa.
Avioliitto on minulle taloudellinen järjestely ja kylmästi "järkiavioliitto". Mies tyydyttäköön himonsa vieraisiin naisiin. Minulla on parempaakin tekemistä.
Parempaa tekemistä kuten mitä? :DDD Shoppailla ja laitella kynsiä, kahvitella kavereiden kanssa? Kaikesta päätellen myöskään työnteko ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli asettunut reilu nelikymppisenä. Minä vain en uskonut että riittäisin hänelle, joten oma epävarmuuteni pikkuhiljaa vei suhteen tuhoon. Oltiin silti lähes 10v. yhdessä.
Oletko varma että olit epävarma ilman syytä? Miehet voi antaa sellaista signaalia että et riitä ja heidän suu sanoo toista, lopulta syytät itseäsi kaikesta. Jälkeenpäin ajatellen minä olin mustasukkainen koska mieheni flirttaili viehättävien naisten kanssa ja jälkeenpäin kielsi kaiken. Näteistä naisista sekoaminen jopa sillonkin kun olin vieressä tuli häneltä niin selkärangasta ettei itse tajunnut miltä niissä tilanteissa näytti. Tosin hän ei ole komea joten yritykseksi aina jäi.
Vierailija kirjoitti:
Naisten ja miesten ero on siinä, että miehet sanovat suoraan, etteivät pidä naisista, joilla on ollut paljon seksisuhteita. Naiset yrittävät oikeuttaa tuon täysin saman mielipiteensä keksityillä tarinoillaan miehistä, joilla on ollut paljon seksisuhteita, ja jotka ovat aina pettäneet. Ja joku vielä kysyy, että miksi naisia sanotaan kieroiksi? 🤣
Naisilla sentään on tähän looginen selitys, miehillä ei. Yleensä naisista herkemmin pettävät ne, joilla on vähemmän seksikumppaneita
Mikä tässä järjestelyssä olisi miehen intressi elättää sinut?