Te joiden miehillä ollut paljon seksi suhteita
Miten suhde on toiminut? Onko mies pystynyt asettua aloilleen vai haikaileeko muita? Mitä positiivista ja negatiivista tuonut suhteeseen?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Koskee yhtä lailla naisia, joilla ollut paljon seksisuhteita. Sitoutumisen kanssa ongelmia.
Itse asiassa ei. Tutkimusten mukaan miehistä herkimmin pettävät ne, joilla on ollut paljon suhteita. Naisista ne, joilla on ollut vähän.
Huvittavia nämä peukuttajat :D
Ihan sama onko puoliso pysynyt uskollisena vai ei, niin kukkahattuja silti kiristää. Menkää pois tästä ketjusta jos ajatus siitä, että ihmisillä on seksielämää, ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaikuttanut mitenkään, paitsi ehkä siten, että seksiä on paljon ja se on mahtavaa. Ei mua edes kiinnosta tietää mitään tarkkaa lukumäärää, tiedän vain että niitä kumppaneita on ollut useita. Niin miehellä kuin mullakin.
Ei tarvetta ahdistua asiasta eikä pettää. Saahan sitä sinkkuna paneskella niin paljon kuin lystää, ei ole keneltäkään pois.Jos joskus papakokeesta löytyy löydöksiä, niin tiedät mistä ne on saatu.
Tuohon löytyy montakin syytä. Jopa nunnilla on todettu kohdunkaulan syöpää.
Mutta tietenkin kaikkea kannattaa pelätä ja jättää sen vuoksi elämättä...
Vierailija kirjoitti:
avio mies
työ matka
ehkäisy väline
ilo tyttö
seksi suhde
luki häiriö
tuki opetus
Tämän takia naiset eivät pärjää työelämässä, vaikka koulussa pärjäävätkin. He eivät osaa keskittyä olennaiseen, vaan tarttuvat aina lillukanvarsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaikuttanut mitenkään, paitsi ehkä siten, että seksiä on paljon ja se on mahtavaa. Ei mua edes kiinnosta tietää mitään tarkkaa lukumäärää, tiedän vain että niitä kumppaneita on ollut useita. Niin miehellä kuin mullakin.
Ei tarvetta ahdistua asiasta eikä pettää. Saahan sitä sinkkuna paneskella niin paljon kuin lystää, ei ole keneltäkään pois.Jos joskus papakokeesta löytyy löydöksiä, niin tiedät mistä ne on saatu.
Kolme neljästä saa Hpv-tartunnan elämänsä aikana. On vain tuurista kiinni, tuleeko siitä syöpä. Mutta älä anna faktojen häiritä estoista elämääsi.
Tapailin joskus muutaman kuukauden tällaista.
Tapailun alkuaikoina, kun käytiin esimerkiksi yhdessä ravintoloissa, baareissa tms. AINA joka kerta joku nainen hyökkäsi jostain hänen kaulaan halailemaan ja roikkumaan ja vilkuili minua jotenkin "voitonriemuisesti". Näitä naisia ei minulle esitelty sen kummemmin, mutta olivat vaan "kavereita" tai jotain kaverinsa vanhoja säätöjä. Kahden kanssa tuli oikein riitakin, kun naiset inisivät jostain vanhoista asioista (veti miehen syrjään ja alkoi huutamaan ja haukkumaan).
Sitten oli näitä salamyhkäisiä viestejä, kun "joku kaveri vaan" viestitteli ja soitteli lauantaina aamuyöllä ja joskus vastasikin, niin kuului humalaisen naisen kiekumista.
Aina löytyi joku selitys ja aina sitä, että ei hän voi mitään tuolle, että naiset nyt vaan roikkuvat. Aina painotti, kuinka hän haluaa minun kanssa olla vakavasti ja ei tapailla muita... Kas kummaa hän jäi kiinni tinderöinnistä ja jopa ihan treffeistäkin. Valehteli, ettei todellakaan missään treffeillä käynyt, mutta lopulta myönsi. Pyöritti monia samaan aikaan.
Jos en olisi huomannut näitä juttuja tai ottanut niitä vakavasti, niin ties kuinka pitkälle hän olisi kyennyt minua huijaamaan... Onneksi loppui ennen, kuin kunnolla alkoikaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva sellainen kykenee oikeasti sitoutumaan. Miehistä varsinkaan. Jatkuvasti haikaillaan jotain muuta, jotain enempää, jotain parempaa ja täydellisempää. Ovat usein sitoutumiskammoisia ja kiintymyssuhdehäiriöisiä.
Oletko tehnyt laajaakin tutkimusta aiepiiriin vai mutuiletko 1-2 ehkä tutemaasi miehen nukaan?
Toisaalta paljonko on paljon s-suhteita ja merkkaako missä elämänvaiheessa ne ovat olleet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskee yhtä lailla naisia, joilla ollut paljon seksisuhteita. Sitoutumisen kanssa ongelmia.
Itse asiassa ei. Tutkimusten mukaan miehistä herkimmin pettävät ne, joilla on ollut paljon suhteita. Naisista ne, joilla on ollut vähän.
Linkitä tänne jokin tuollainen tutkimus.
Ei ole aavistustakaan miehen seksisuhteiden määrästä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut mitään ongelmaa. Mies on luotettava, eikä haikaile toista suhdetta. Ei minua haittaa, eikä liiemmin kiinnosta kumppanin aiemmat (seksi)suhteet. Onhan kaikilla omat menneisyytensä. Se, että jollain naisella tai miehellä on ollut useita seksisuhteita, ei tee hänestä automaattisesti epäluotettavaa kumppania. Itse pidän siitä, että omalla miehelläni on kokemusta, se on mielestäni kiihottavaa kun tietää, että oma kumppani kelpaisi monille muillekin.
Mistä tiedät että hän on luotettava? Aivan, et mistään. Tämä on vain sinun omassa päässäsi luotu kuvitelma, mikä toki voi olla tottakin, ja sinulla on vain miehen oma sana siitä ettei hän petä. Arvaapas mitä, hän ei välttämättä kerro sinulle jos pettää. Mies on luotettava siihen asti kunnes jää kiinni. Pätee toki molempiin sukupuoliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut mitään ongelmaa. Mies on luotettava, eikä haikaile toista suhdetta. Ei minua haittaa, eikä liiemmin kiinnosta kumppanin aiemmat (seksi)suhteet. Onhan kaikilla omat menneisyytensä. Se, että jollain naisella tai miehellä on ollut useita seksisuhteita, ei tee hänestä automaattisesti epäluotettavaa kumppania. Itse pidän siitä, että omalla miehelläni on kokemusta, se on mielestäni kiihottavaa kun tietää, että oma kumppani kelpaisi monille muillekin.
Mistä tiedät että hän on luotettava? Aivan, et mistään. Tämä on vain sinun omassa päässäsi luotu kuvitelma, mikä toki voi olla tottakin, ja sinulla on vain miehen oma sana siitä ettei hän petä. Arvaapas mitä, hän ei välttämättä kerro sinulle jos pettää. Mies on luotettava siihen asti kunnes jää kiinni. Pätee toki molempiin sukupuoliin.
Nyt on kryptistä :-D On luotettava siihen asti, kunnes jää kiinni? Siksi toisekseen, ei kai meillä kenelläkään ole mitään muuta kuin puolison oma sana siitä, ettei hän petä? Terveessä parisuhteessa se riittää. Miksi tuhlata aikaa siihen, että jotain muuta epäilisi? Millainen suhde se ylipäänsä olisi, missä ei voisi luottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimus? Eiköhän se ole päivän selvä asia että ne hyvän näköiset miehet saavat paljon naisia ja jos on tilaisuus niin se käytetään. Miehiä panettaa keskimäärin huomattavasti enemmän kuin naisia eikä miehet tarvitse mitään ihme kikkailuja ja tunnekehitelmiä että voivat lähteä nussimaan. Eihän sitä naiset varmaankaan ymmärrä. Mikäli haluaa ettei mies paneskele ympäriinsä kannattaa ottaa vähän vaatimattomman näköinen mies. Eipä tuohon hirveästi tutkimuksen aihetta saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimus? Eiköhän se ole päivän selvä asia että ne hyvän näköiset miehet saavat paljon naisia ja jos on tilaisuus niin se käytetään. Miehiä panettaa keskimäärin huomattavasti enemmän kuin naisia eikä miehet tarvitse mitään ihme kikkailuja ja tunnekehitelmiä että voivat lähteä nussimaan. Eihän sitä naiset varmaankaan ymmärrä. Mikäli haluaa ettei mies paneskele ympäriinsä kannattaa ottaa vähän vaatimattomman näköinen mies. Eipä tuohon hirveästi tutkimuksen aihetta saa.
Eli jos mies saa helposti seksiä niin hän käyttää tilaisuuden hyväkseen? Siis se vaatimattomamman näköinen mieskin tekisi niin, jos vaan naisille kelpaisi? Miksi kukaan haluaisi miehen, joka jättää nussimatta muita vain siksi, ettei siihen tule tilaisuuksia?
Ja toinen kysymys: Mitäs kun itsekin haluaisi miehen, jota tekee mieli nussia, eikä jotain "vaatimattomamman näköistä" jota kukaan ei seksuaalisesti voi haluta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kryptistä :-D On luotettava siihen asti, kunnes jää kiinni? Siksi toisekseen, ei kai meillä kenelläkään ole mitään muuta kuin puolison oma sana siitä, ettei hän petä? Terveessä parisuhteessa se riittää. Miksi tuhlata aikaa siihen, että jotain muuta epäilisi? Millainen suhde se ylipäänsä olisi, missä ei voisi luottaa?
Eli mikä tuossa siis on kryptistä kun itse selitit täsmälleen saman asian? Mies tai nainen ei ole pettäjä puolison mielestä kunnes jää kiinni. Lapsellista on kuitenkin olettaa ja väittää, että mies tai nainen ei petä kun varmaa tietoa siitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mikä tuossa siis on kryptistä kun itse selitit täsmälleen saman asian? Mies tai nainen ei ole pettäjä puolison mielestä kunnes jää kiinni. Lapsellista on kuitenkin olettaa ja väittää, että mies tai nainen ei petä kun varmaa tietoa siitä ei ole.
Mietitkö siis päivittäin, pettääkö puolisosi, vai mikä tuossa on niin ihmeellistä? Ja mitä siihen luotettavuuteen tulee, niin se luotettavuushan loppui siihen pettämishetkeen saakka, ei siihen kun jää kiinni.
Ikineitsyt katkismies taas "tietää" suhdeasiat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten ja miesten ero on siinä, että miehet sanovat suoraan, etteivät pidä naisista, joilla on ollut paljon seksisuhteita. Naiset yrittävät oikeuttaa tuon täysin saman mielipiteensä keksityillä tarinoillaan miehistä, joilla on ollut paljon seksisuhteita, ja jotka ovat aina pettäneet. Ja joku vielä kysyy, että miksi naisia sanotaan kieroiksi? 🤣
Eli tunteidensa ohjailema mutuilija on mielestäsi fiksu ja loogisesti perustelevat on kieroja. Miehen logiikkaa.
Nainen ja loogisuus samassa lauseessa :D.
On hyvä tietää ettei naisia haittaa vaikka miehellä olisi paljon seksisuhteita. Tuo että naiset jopa näkevät kokeneemman ja tavoitellun miehen haluttavana on myös järkeenkäypää. Luulen että nämä moralisoijat ovat niitä joilla on ongelmia seksuaalisuutensa kanssa.
Mulla on ollu +200 naista ennen vaimoani. Lopetin päihteet 27-vuotiaana jonka jälkeen elämä tasoittui, seksisuhteet väheni ja musta tuli sellainen kuka oikeasti olen; lämmin faija ja sitoutunut aviomies.
Kai siinä kokemuksen karttumisessa on hyvä puoli se, että tuli juoksut juostua, enää ei tarvi uusia kokemuksia.
Huonona puolena: Jos iso naistenmäärä johtuu päihdesairauden synnyttämästä tai muuten pakonnomaisesta käytöisestä, ilman tämän katalyytin poistoa et jää viimeiseksi naiseksi.
Eli tunteidensa ohjailema mutuilija on mielestäsi fiksu ja loogisesti perustelevat on kieroja. Miehen logiikkaa.