Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kautta saan selville onko tuttavapariskunnalle tullut avioero?

Vierailija
08.03.2020 |

En voi kysyä heiltä suoraan, koska en ole tekemisissä. Mitä kautta saisin selville? Somesta ei löydy tietoa. Saako tilattua jotain asiakirjoja tmv? Olen aika utelias, aina ollut. Lohduttaakseni teitä, en työskentele millään alalla, jossa voisin saada toisten yksityiselämästä tietoa. En juoruile, sillä olen yksinäinen. Vain utelias.

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap lienee troll mut mun anoppi oli just tämmönen.

Heikkolahjainen, yksinäinen, loputtoman utelias. Puistattaa muistaakin sitä, htrrr!!

Eli näitä oikeasti on.

Se kuuluisa oma elämä puuttuu. Surullistahan se on, kun toisen elämä on niin hohdokkaamman oloista että unohtaa että on omakin elämä. Mutta kun se oma elämä on kurjaa ja mitäänsanomatonta. Tuo heikkolahjainen oli kyllä hyvä kuvaus :).

42/110 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita numerotiedusteluun. Asuvat eri osoitteissa, jos eronneet.

Käräjäoikeudesta, kun kysyt, niin sano vastaajana xx ja kantajana xx, siviilijuttu. Ei siellä kukaan mitään kysy. Voit kysyä sähköpostitse. Lähettävåt satoja asiakirjoja päivittäin. Siellä kirjaamossa on niin hirveä kiire, että voit joutua odottamaan pari viikkoa.Esim Helsingin käräjäoikeuden spostiosoite on helsinki.ko@oikeus.fi

Tuomioita saa nauhoitettuina, poltettuina cdlle, pdftiedostoina sähköpostitse, jopa litteroituna eli oikeudenkäynti on nauhoituksesta kirjoitettu painettuun muotoon. Voit joutua pari euroa maksamaan, jos et ole asianosainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Kauheaa paheksuntaa pelkästä uteliaisuudesta. Ja tämä palsta on se palsta, jossa saadaan aikaan kauhea kiihko ja raivo siitä, että naapurien, sukulaisten , työkavereiden ja ohikulkijoiden on vain Hyvin Ylevää kertoa vaimolle tämän aviomiehen syrjähypystä silläkin uhalla, että liitto hajoaa ja lapset jäävät heitteille. :D

Vierailija
44/110 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia sitä leipä elättää.

Vierailija
45/110 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita väestörekisteriin, siellä tiedetään. Siellä on  tietoa onko naimisissa. Jos seurustelee ja epäilee toisen valehtelevan. Jos on ihan poliisiasia ,  voi poliisikin neuvoa. Jos on asiallista asiaa voi kysyä seurakunnasta.  Sukulaisilta voi muina miehinä yrittää kysyä. Kyllä ne sos.tädit soittaa myös joskus isännöitsijälle ja kyselee asuuko jonkun yksinhuoltajan luona mies. Ei se silloin ole uteliaisuutta.

Vierailija
46/110 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, me olemme eronneet. T: P

Vierailija
47/110 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita väestörekisteriin, siellä tiedetään. Siellä on  tietoa onko naimisissa. Jos seurustelee ja epäilee toisen valehtelevan. Jos on ihan poliisiasia ,  voi poliisikin neuvoa. Jos on asiallista asiaa voi kysyä seurakunnasta.  Sukulaisilta voi muina miehinä yrittää kysyä. Kyllä ne sos.tädit soittaa myös joskus isännöitsijälle ja kyselee asuuko jonkun yksinhuoltajan luona mies. Ei se silloin ole uteliaisuutta.

Ei sieltä mitään naimisissa tietoja jaella.

Vierailija
48/110 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaa kärkyt? Rouvaa vai herraa?

Itsellä vähän sama juttu. Täydellisen kiinnostava naimisissa oleva mies, josta vaistoan, ettei kaikki ole yksityiselämässä niin hyvin kuin pitäisi olla. En kuitenkaan halua sekaantua millään tavalla tilanteeseen mm. työasioiden takia. Mutta kiinnostaisi todella paljon tietää, milloin pariskunta eroaa. Olisin heti jonossa mukana kärkkymässä sitä miestä, jos hän vain olisi vapaa.

Vierailija
49/110 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpaa kärkyt? Rouvaa vai herraa?

Itsellä vähän sama juttu. Täydellisen kiinnostava naimisissa oleva mies, josta vaistoan, ettei kaikki ole yksityiselämässä niin hyvin kuin pitäisi olla. En kuitenkaan halua sekaantua millään tavalla tilanteeseen mm. työasioiden takia. Mutta kiinnostaisi todella paljon tietää, milloin pariskunta eroaa. Olisin heti jonossa mukana kärkkymässä sitä miestä, jos hän vain olisi vapaa.

Erottu on. Mut kaikki mikä kiiltää ei oo kultaa. Mies on vapaa mut kun tarkemmin tutkiskelet, niin et kyllä halua häntä.

Vierailija
50/110 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle. Jos kuuluisi, niin tietäisit.

Vierailija
51/110 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta oman elämän puutttumisesta tulee mieleen entisen työpaikan ihminen, asemaa en kerto tarkemmin. Sillä oli runsaasti sukua, oma perhe, ystäviä ja tuttuja, mutta silti se oli pakonomaisen kiinnostunut mun tylsästä elämästä. Siis ihan sairaalloisen kiinnostunut. Se samastui muhun ja ikään kuin eli mun elämää, sairasta.

Vierailija
52/110 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankipa ap ihan oma elämä ja lopeta ihmisten stalkkaaminen. Tuo on sairasta. 

Meitä on moneen junaan. Luulenpa, että sinusta voi mahdollisesti löytyä jotain "sairaampaa" kuin minusta. :) ap

En ihan äkkiä keksi mitään sairaampaa kuin toisten stalkkaaminen. 

Itselläni tulee mieleen vaikkapa vauvojen uhraaminen Saatanalle tai neitsyen kuukautisveren juominen, mutta jokainen tavallaan.

Vierailija
53/110 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiedä ketkä mun tuttavista on naimisissa saati sit eronnu. Ei kiinnosta. Ystävät on sit asia erikseen.

Vierailija
54/110 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vois vähempää kuulua sulle. Hanki nyt vaan oma elämä.

Vierailija
55/110 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö itse jotenkin edesauttaa tätä avioeroa? Esim. anonyymeillä viesteillä?

Vierailija
56/110 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö itse jotenkin edesauttaa tätä avioeroa? Esim. anonyymeillä viesteillä?

En todellakaan. Tuollainen on mielestäni jo pahuutta. ap

Vierailija
57/110 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme sekopäitä. Viaton kysymys harmittomasta asiasta ja joillakin leviää kaali sillä sekunnilla. 🤣

Vierailija
58/110 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutki onko asunto myynnissä. Sitten Fonecta.fi osoitetiedot. Ja sitten tietenkin käräjäoikeus.

Ja, muille joskus on vaan utelias. Se ei tarkoita, että haluaa juoruta tai pahaa kenellekään.

Entiset läheiset ystävät erosivat ja sain sen selville vahingossa kun etsin meille taloa. Siinä se oli myynnissä. Enemmän olin surullinen heidän puolesta, varsinkin kun oltiin tosi läheisiä ennen meidän muuttoa.

Vierailija
59/110 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioerosta päätetään käräjäoikeudessa. Eivätkö sen päätökset ole julkisia?

Kuinkahan saisin anonyyminä nämä tiedot?

Minkähän ihmeen takia olet sellaista tietoa vailla?

Vierailija
60/110 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihmiset, uteliaisuus on ihan normaalia. Ei AP ole saatana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme