Mitä kautta saan selville onko tuttavapariskunnalle tullut avioero?
En voi kysyä heiltä suoraan, koska en ole tekemisissä. Mitä kautta saisin selville? Somesta ei löydy tietoa. Saako tilattua jotain asiakirjoja tmv? Olen aika utelias, aina ollut. Lohduttaakseni teitä, en työskentele millään alalla, jossa voisin saada toisten yksityiselämästä tietoa. En juoruile, sillä olen yksinäinen. Vain utelias.
Kommentit (110)
Mitäs se sulle ap kuuluu, ovatko eronneet? On yksityinen asia.
Avioerosta päätetään käräjäoikeudessa. Eivätkö sen päätökset ole julkisia?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se sulle ap kuuluu, ovatko eronneet? On yksityinen asia.
Onhan tuo yksityinen asia, mutta en koe, että on kauhean vakavaa, jos olen kiinnostunut tällaisesta asiasta. ap
Vierailija kirjoitti:
Avioerosta päätetään käräjäoikeudessa. Eivätkö sen päätökset ole julkisia?
Kuinkahan saisin anonyyminä nämä tiedot?
Mikä tuttava on sellainen jonka kanssa ei olla tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
No se on sellainen eräänlainen tuttava ;) En nyt tarkemmin ala kertomaan, mutta tekemisissä olen ollut. ap
Oletko kokeillut googlata heidän nimiään?
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut googlata heidän nimiään?
Olen, mutta ei sieltä irtoa tietoa oikein. ap
Ap, edelleenkään: en ole kiinnostunut. Lopeta stalkkaaminen.
Käräjäoikeudesta saa tiedon. Soitat tai marssit ko. käräjäoikeuteen asiakaspalveluun. Multa ei ole kysytty henkilöllisyyttä, kun olen tiedustellut juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ap, edelleenkään: en ole kiinnostunut. Lopeta stalkkaaminen.
Erikoinen viesti... ap
Vierailija kirjoitti:
Käräjäoikeudesta saa tiedon. Soitat tai marssit ko. käräjäoikeuteen asiakaspalveluun. Multa ei ole kysytty henkilöllisyyttä, kun olen tiedustellut juttuja.
Mitä juttuja olet tiedustellut? Oletko myös hieman utelias? :D ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on sellainen eräänlainen tuttava ;) En nyt tarkemmin ala kertomaan, mutta tekemisissä olen ollut. ap
Eli salarakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli salarakas.
EI. Tuollaiseen touhuun en ikinä lähtisi! Tässä tapauksessa tarina on niin monimutkainen ja erikoinen, ettei sitä parane lähteä kertomaan edes. Minkäänlaista pahaa siihen ei kuitenkaan liity. ap
Hankipa ap ihan oma elämä ja lopeta ihmisten stalkkaaminen. Tuo on sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli salarakas.
EI. Tuollaiseen touhuun en ikinä lähtisi! Tässä tapauksessa tarina on niin monimutkainen ja erikoinen, ettei sitä parane lähteä kertomaan edes. Minkäänlaista pahaa siihen ei kuitenkaan liity. ap
Tunnusta reilusti vaan, että olet sairaalloisen utelias. Muusta syystä kukaan ei voi haluta jonkun puolitutut erotietoja.
Vierailija kirjoitti:
Meitä on moneen junaan. Luulenpa, että sinusta voi mahdollisesti löytyä jotain "sairaampaa" kuin minusta. :) ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli salarakas.
Tunnusta reilusti vaan, että olet sairaalloisen utelias. Muusta syystä kukaan ei voi haluta jonkun puolitutut erotietoja.
Kyllä! Olen utelias! Mutta tähän juttuun liittyy hieman muutakin. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä on moneen junaan. Luulenpa, että sinusta voi mahdollisesti löytyä jotain "sairaampaa" kuin minusta. :) ap
En ihan äkkiä keksi mitään sairaampaa kuin toisten stalkkaaminen.
Eiköhän tuo ajastaan selviä.