Mieheni 40-v kuolaa Anna Abreuta
Syy on se, että on tuollanen pikkuruinen. Minä olen normaalikokoinen sekä pituudelta että painolta. Tiedän että myös mieheni entiset naiset on todella pieniä ja koen että itse 168 senttisenä olen jättiläinen. Mieheni on 183cm. Kertokaa mikä noissa nuken kokoisissa naisissa viehättää!
Kommentit (27)
Niin kysymyshän ei ollut se että tämä haittaisi minua mitenkään. Minäkin "kuolaan" jos jonkin näköistä miestä. Olen vielä hyvin timmi itsekin ja näyttävä nainen. En löysä, kränisevä akka kuten joku luuli. Kysymyshän kuului, että mikä sellaisessa taskuraketissa oikein miehiä viehättää?
Ap
Hyyiii! Tietääkö sun mies, että Abreu on jo 30v? Kauhee mummeli! Kyllä sun miehen pitäisi nyt ryhdistäytyä ja kuolata jotain sopivamman ikäistä parikymppistä misua, niin kuin kunnon miehet tekee!
Itseäni viehättää Chris Hemsworth. Suomalaiset miehet eivät ole komeita tai seksikkäitä, ei edes kukasn julkkis. Syy on ehkä se, että miehissä vallalla se itäinen geeniperimä ja huonolla tavalla,
Vierailija kirjoitti:
Niin kysymyshän ei ollut se että tämä haittaisi minua mitenkään. Minäkin "kuolaan" jos jonkin näköistä miestä. Olen vielä hyvin timmi itsekin ja näyttävä nainen. En löysä, kränisevä akka kuten joku luuli. Kysymyshän kuului, että mikä sellaisessa taskuraketissa oikein miehiä viehättää?
Ap
Niin, kysymyshän oli että mitä miehesi näkee Anna S:ssä? Kysymys kuuluu, että miksi et kysy sitä mieheltäsi, hän osaa siihen vastata, ei av-palstalaiset. Kysytkö av palstalaisista myös, että miksi miehesi pitää makaronilaatikosta?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Saat tietää vastauksen kun selvität itsellesi, että mikä sinun itsesi kaltaisissa normaali kokoisissa ja näköisissä naisissa miehiä viehättää. Tai edes sen, että miksi itse kuolaat jos jonkin näköisiä miehiä.
No tottakai tykkää, kun tissiliivisillään esiintyy.
Anna kuolata, ei se ikinä Annaa saa