Eurokangas työpaikkana?
Etsivät myyjiä. Onko kellään kokemusta minkälainen paikka on?
Pitääkö olla alan asiantuntija?
Kommentit (82)
Miten on mahdollista että tällaisia työpaikkoja saa olla olemassa Suomessa?? Ilmapiiri kuin Neuvostoliitossa. Kankaista sen verran että jostain ties mistä rahdataan peetä.
Asiakkaiden ja myyjien pompottelua ja kiusaamista.
Vierailija kirjoitti:
Kai nuo asiat ovat aina myymäläkohtaisia. En välttämättä yleistäisi.
Varmasti on myymäläkohtaisia eroja, mutta johto on sama kautta linjan. Vallitsevat asenteet ja yrityskulttuuri lähtevät sieltä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi Eurokangas jatkuvasti mainostaa "ilmaisompelua", vaikka käytännössä puljusta ei saa yhtään mitään ilmaiseksi. Verho-ompelussakin osa maksaa. Se EI ole ilmaista. Ja samalla sabluunalla on kampanjoitu vuosia. Miksei tähän puututa? Selvää kuluttajien harhautusta.
Pakkomyyvät siihen "ilmaisompeluun" vielä maksullisen sivujen ompelun kun, kun kuulemma verhot eivät muuten pysy muodossa. Lopputulos on kamala: paksut käänteet ja kurovat saumat. Yrittävät tyrkkymyydä myös verhojen silityksen, joka maksaa yli 10 e/verho! Luulisi sen kuuluvan jo automaattisesti mukaan, kun verhot ommellaan.
Erittäin huono työpaikka. Kiusaamista ja työntekijöiden vedätystä myös siellä pääkonttorilla. Omistajia kiinnostaa vain oma lihava palkkapussi ja työntekijöiden hyvinvointi on pelkkä vitsi. En suosittelisi missään tapauksessa kenellekkään.
Kertoo paljon ettei kommenteissa ole yhtään positiivista arviota..
Kauhee, oon ollut asiakkaana lukuisia kertoja. Ei enää ikinä. Onneksi näin tämän ketjun, huh!
Tutun tuttu oli pitkään siellä töissä ja hän menetti työpaikkansa. Tämä rohkea esimies kiusas hänet 4 vuotta. Tämä nainen sitten romahti.
Älä ihana ihminen mene sinne töihin!
Myrkyttynyt ilmapiiri, johtuu johtohenkilöistä.
Kluuvin myymälä varmaan kamalin, jos se ruskea naisparka on siellä myymäläpäällikkönä vielä😆
Ja työsuojeluvaltuutettu sanoo vain ” ei kannata olla täällä töissä”🤣
Myyjät voivat huonosti, siksi se hapan naama tai kärsivä sinnittelevä ilme🙄
Työyhteisö todella sairas. Sanoin itseni irti👍👍
Työntekijä kirjoitti:
Kluuvin Eurokankaalla pahaa kiusaamista!!!
Kiusattu niin monia työntekijöitä, eikä sitä tiedä kuka on ohjeistanut moista toimintaa.
Kiusaajat ovat pomoja!
Olen käynyt siellä asiakkaana ja ihmettelin kun myyjät vaan katseli kattoon tai 3 henkeä palveli yhtä
Asiakasta muiden asiakkaiden odottaessa. Oman vuoron tullessa eivät edes tervehtineet. Totesin että ei kolmen tarvitse yhtä asiakasta palvella kerralla ja luoda jonoja. Voisivat palvella kukin yhtä kerrallaan. Muija ei sanonut mitään mutta näytti vihaiselta. Ja joo, mulla ei ole hiljaista ääntä…
Mun sisko on ollut, ja oon saanut käsityksen että oli pidetty työntekijä, eli varmaan sai ihan hyvää kohtelua. Siskolla on pukuompelijan koulutus joten tunsi kankaat. Lopetti huonon palkan takia.
Vierailija kirjoitti:
Työntekijä kirjoitti:
Kluuvin Eurokankaalla pahaa kiusaamista!!!
Kiusattu niin monia työntekijöitä, eikä sitä tiedä kuka on ohjeistanut moista toimintaa.
Kiusaajat ovat pomoja!Olen käynyt siellä asiakkaana ja ihmettelin kun myyjät vaan katseli kattoon tai 3 henkeä palveli yhtä
Asiakasta muiden asiakkaiden odottaessa. Oman vuoron tullessa eivät edes tervehtineet. Totesin että ei kolmen tarvitse yhtä asiakasta palvella kerralla ja luoda jonoja. Voisivat palvella kukin yhtä kerrallaan. Muija ei sanonut mitään mutta näytti vihaiselta. Ja joo, mulla ei ole hiljaista ääntä…
Tämän ketjun luettuanne älkää tehkö asiakkaina liian ankaria analyysejä myyjistä tai lähettäkö tulikivenkatkuisia palautteita, jos juuri teitä ei sillä hetkellä palvella maailman auliimmin ja aurinkoisimmin. Taustalla saattaa olla juuri tätä paskaa ilmapiiriä ja henkistä helvettiä, joka ei heti asiakkaalle näy, mutta joka on ajanut myyjät ihan piippuun eikä vaan kerta kaikkiaan saa enää itsestään irti sitä täydellistä mukavaa asiakaspalvelijaa. Kannattaa viestittää tällöin johtoon yleisesti eikä nostaa yksittäistä myyjää silmätikuksi. Myyjäparka saa "parhaassa tapauksessa" varoituksen ja sama kyykytys ja ahdistus jatkuu yrityksessä edelleen. Ei se ole yksittäisen myyjän vika eikä vastuulla.
Tiedän kirjoitti:
Ja työsuojeluvaltuutettu sanoo vain ” ei kannata olla täällä töissä”🤣
Just. Ja voivottelee, että "tää nyt vaan on tälläistä ja on aina ollut". Paljonpa auttaa. Asioille ei haluta tehdä mitään, vaan sitten mielummin myyjiä pihalle ja uutta tilalle, jotka taas kestävät hetken aikaa kunnes tajuavat totuuden ja kierre jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Mun sisko on ollut, ja oon saanut käsityksen että oli pidetty työntekijä, eli varmaan sai ihan hyvää kohtelua. Siskolla on pukuompelijan koulutus joten tunsi kankaat. Lopetti huonon palkan takia.
Palkkaus on yksi tärkeimpiä pointteja, Ihan alkajaisiksi kaikille kangasmyyjille pitäisi maksaa erikoismyyjän palkkaa. Sen verran täytyy kuitenkin päivittäisessä työssä olla tietämystä ompelusta, materiaaleista ja niiden menekistä ja soveltuvuudesta eri käyttötarkoituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain helevetin Intersportissa on lukioikäiset tytöt töissä eivätkä tiedä mistään mitään! Mä en ymmärrä miksi ei ammattitaitoa enää arvosteta Suomessa, tottakait se tuo lisää tuloa!!
Sanos muuta. Olisin kyllä valmis kankaan hinnasta maksamaan vaikka kymmenen prossaa lisää, jos sitä on myymässä myyjä joka oikeasti tietääkin niistä jotain.
Tampereen Hämeenkadun myymälästä sain aikoinaan ihan asiantuntevaa palvelua.
Rapiat kymmenen euroa tunnissa ei ihan hirveästi motivoi panostamaan. Sitä vaan käy töissä ja suorittaa päivän sieltä mistä aita matalin. Ei tästä voi ketään työtekijää ristiinnaulita.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se mehukas tunkio tongittavaksi. Ongelma on vain se että kiusaamista tekevät esimiehet kostavat kaiken sitten alaisilleen. Tämä on nähty pääkonttorilla kun kiusaamisesta on tehty ilmoitus. Kiusaaminen siis vain lisääntyy.
Yrityksen omistajat (=esimiesten esimiehet) eivät reagoi vaan vähättelevät asiaa. He ovat siis kiusaajien puolella.
Omistajalle tietty riittää, että kassa kilisee. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee ja heikot sortuu elon tiellä.
Niin samaa mieltä. Johto on pääkonttoria myöten täysin samanlaista. Jos ei savusteta ulos, niin heitetään sitten. En suosittele kenellekkään työpaikkana. Hyvät ihmiset menee hukkaan ja tukeutuvat toisiinsa, jotta jaksavat päivästä toiseen.
Alistaminen, nöyryytys ja pelolla johtaminen yhä tämän työpaikan tapa johtaa. Ei tosiaankaan muutu, jos joku järkevä ihminen ei osta tätä yritystä ja laita sitä kokonaan uusiks, niin se menettää kaikki pätevät työntekijät ja viimeisetkin uudistumiskykynsä (joita ei ole).
Jep. Mä olen nyt ilman verhoja, kun tarjolla on vain Vallillaa tai Eurokangasta ja valmisverhot eivät meidän erikoiskokoisiin ikkunoihin sovi. Voi kun tulis takaisin ne pienet hyvähenkiset kangaskaupat. Itse ostin niistä aika paljonkin, vaikka en edes erityisemmin osaa ommella, mutta ompelutin ompelijalla ja hankin korjaustarvikkeita.