Saako omassa sängyssä syödä?
Mitkä on sun sänkysäännöt? Saako aamiaista syödä sängyssä? Oon sitä mieltä että saa :) Ei nyt mitään croissantteja tms super rapisevaa eikä oo mikään yleinen tapa, mut mikä siinä onkin et ruoka maistuu parhaalta sängyssä? :D Kivaa päivää kaikille!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
- Kuka sinua kieltää?
No one <3 Harjoitan tätä pahetta parhaillaan :D
-ap
No itse en ikinä söisi sängyssä. En halua sinne vahingossakaan mitään murua tai jotain. Kyllä ruoka syödään pöydän äärellä.
Eipä ole tullut mieleenkään syödä sängyssä. Kun herään, pomppaan välittömästi sängystä ylös.
Omassa sängyssä saa tehdä ihan mitä haluaa.
Mä syön yleensä illalla tai öisin.
Jos olis mies, niin kiva ois nauttia aamukahvit sängyssä 😊
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tullut mieleenkään syödä sängyssä. Kun herään, pomppaan välittömästi sängystä ylös.
enkä enää makkariin mene ennen kuin illalla taas nukkumaan mennessä.
Minä en tykkää syldä tai juoda sängyssä, mies tykkää. Harmia aiheuttaa kaatuvat kahvikupit ja omalle sänkypuoliskolle päätyvät hapankorppumurut. Mies voi halutessaan pyyhkiä lattian ja murut pyyhin miehen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas voisin jäädä loikoilemaan vapaapäivänä sänkyyn koko päiväksi (en jää :D) Täydellistä vastapainoa arjen minuuttiailataululle.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Omassa sängyssä saa tehdä ihan mitä haluaa.
Mä syön yleensä illalla tai öisin.
Jos olis mies, niin kiva ois nauttia aamukahvit sängyssä 😊
Ah, aamukahvi sängyssä on jotain superluksusta. Kiitos muistutuksesta :D
-ap
Syön sängyssä päivittäin jotain, esimerkiksi omenoita ja juon teetä. Teemuki ei kaadu kun sen alle laittaa lautasen.
M54
En syön enkä juo mitään sängyssä koska en halua että sinne tulee muruja tai läiskyy juomia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas voisin jäädä loikoilemaan vapaapäivänä sänkyyn koko päiväksi (en jää :D) Täydellistä vastapainoa arjen minuuttiailataululle.
-ap
Itsellä menisi vapaapäivä täysin pilalle sängyssä makaamalla. Ei rentouttaisi siis yhtään. Mieluummin ylös, ulos ja lenkille -tyyliin, niin tulee hyvä olo.
Et saa tehdä mitään kysymättå muilta lupaa ja mielipidettä. Muista myös kysyä saako hengittää, vai pilaantuuko ilma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Tuo on vaan masentavaa jäädä sänkyyn makaamaan koko päiväksi. Lisäksi sängyssä syöminen olisi minusta hankalaa. Ei siinä saa mukavaa asentoa millään syömiseen.
Jokainen tavallaan. En ole muille sanomaan mitä tekevät kotonaan. Mutta mielestäni ei saisi, koska sokeritoukat voivat pesiytyä kaupungeissa kosteaan ja murusten pariin. On paras imuroida ainakin ja vaihtaa juttuja. Ja jos syö pitäisi olla runsaasti juomaa, ettei tukehdu ja olla keskittynyt, ottaa pieniä paloja kerralla. Ettei niele refleksinä isoa siivua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Tuo on vaan masentavaa jäädä sänkyyn makaamaan koko päiväksi. Lisäksi sängyssä syöminen olisi minusta hankalaa. Ei siinä saa mukavaa asentoa millään syömiseen.
Relax honey <3 Voit tehdä itse juuri niinkuin parhaaksi näet :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Relax honey <3 Voit tehdä itse juuri niinkuin parhaaksi näet :)
-ap
No niin sinäkin. Miksi kyselet saako, kun itsekin olet sitä mieltä, että voi tehdä niin kuin parhaaksi näkee? Mikä järki kysyä saako?
- Kuka sinua kieltää?