Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annoin paikan täydessä junassa vanhalle mummolle ja joku tuntematon pappa näytti peukkua. Vieläkin vituttaa!!!

Vierailija
07.03.2020 |

Kohteliaisuuttani annoin paikan vanhalle rouvalle. Sitten, kun olin antanut paikan, joku vanha papparainen katsoi hymyillen ja näytti peukkua. Ja mikäs siinä vituttaa? No se, että tuntematon pappa puuttuu tilanteeseen, joka ei hänelle millään tasolla kuulu. Jouduin vielä siirtymään jopa toiseen vaunuun, kun kyseinen pappa tuijotti monta minuuttia. Mikä ihmisiä nykyään vaivaa? Ilmankos nuoret ei halua olla kohteliaita, kun joutuu tahtomattaan huomion keskipisteeksi. Jatkossa tajuan olla antamatta paikkaani.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua raukkaa. Mene terapiaan. Jaxuhali.

Vierailija
2/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö saa ärsyttää papan huono käytös? Peukun näyttämisen jälkeen olisi voinut keskittyä vaikka omiin asioihinsa, mutta jäikin kyttäämään. Tilanne oli hyvin inhottava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä tuijotit pappaa monta minuuttia?

Vierailija
4/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö saa ärsyttää papan huono käytös? Peukun näyttämisen jälkeen olisi voinut keskittyä vaikka omiin asioihinsa, mutta jäikin kyttäämään. Tilanne oli hyvin inhottava.

Miksi sinä jäit kyttäämään pappaa?

Vierailija
5/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

papankyttääjähullu

Vierailija
6/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se peukun nostaminen tarkoitti alunperin "anna minun olla rauhassa". Etkös ap sitä tiennyt? Olet tulkinnut sen täysin väärin.

Vierailija
7/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaaas kerran tuijotetaan junassa.

Vierailija
8/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä tuijotit pappaa monta minuuttia?

Katsoin muualle suurimman osan ajasta, mutta huomasin esim sivusilmällä ja ikkunan heijastuksesta sen kusipään tuijotuksen.

Vierailija
9/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoin lastenvaunut treelle bussiin ja ympärillä olevat naiset hymyilivät tyytyväisinä.

Mikä siinä on etteivät voi pitää sitä lärviään norsunvitulla vaan pitää irvistellä ja irvailla tolokun ihmistä.

Sai olla viimeinen kerta kun autan yhtäkään naista tässä maassa, jossa auttamisestakin on tehty stananmoinen näytelmä, jota en halua esittää yleisölle ilman asianmukaista korvausta.

Jouduin poistumaan busasta seuraavalla pysäkillä sillä häpeäni hetkellisestä mielenhäiriöstäni kävi kestämättömäksi sietää.

Vierailija
10/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on pösilö

Vierailija
11/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, miten suhtaudutte. Olin kuitenkin kohtelias ja pappa oli tarinan roisto ja minähän en jäänyt kyttäämään vaan lähdin lopulta.

Vierailija
12/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoin lastenvaunut treelle bussiin ja ympärillä olevat naiset hymyilivät tyytyväisinä.

Mikä siinä on etteivät voi pitää sitä lärviään norsunvitulla vaan pitää irvistellä ja irvailla tolokun ihmistä.

Sai olla viimeinen kerta kun autan yhtäkään naista tässä maassa, jossa auttamisestakin on tehty stananmoinen näytelmä, jota en halua esittää yleisölle ilman asianmukaista korvausta.

Jouduin poistumaan busasta seuraavalla pysäkillä sillä häpeäni hetkellisestä mielenhäiriöstäni kävi kestämättömäksi sietää.

Siis tämä! Olisin vain halunnut auttaa toista ilman mitään suurta pappanäytelmää.

Vierailija
13/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, miten suhtaudutte. Olin kuitenkin kohtelias ja pappa oli tarinan roisto ja minähän en jäänyt kyttäämään vaan lähdin lopulta.

Jos se pappa ajatteli, että kun olit ystävällinen yhdelle, voisit olla "ystävällinen" myös hänelle.

Papat nyt yleisesti haikailevat nuorta vohlaa.

Olisit auttanut pappaa mäessä, vaikka junan veskissä.

Ikärasisti.

Juluma naikkonen.

Vierailija
14/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi kerran samoin kun yksi mummu unohti pankkikorttinsa kaupan kassalle ja kiiruhdin ulos viemään sen hänelle. Takaisin tullessa mietin että mitä se kassa minusta nyt ajattelee? Luuleeko että yritän olla olevinani ja hyveposeerata? Tästä aikaa noin 8 vuotta ja edelleen askarruttaa.

Vierailija
15/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

What? Minä päivittäin hymyilen ja katson tuttuja ja tuntemattomia. Siinä on elämän suola. Joskus joku (yleensä mies) jää katsomaan pidemmäksikin aikaa, mitä sitten? Ja miehet on miehiä, vaikka ois pappoja.

Vierailija
16/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se pappa ajatteli, että kun olit ystävällinen yhdelle, voisit olla "ystävällinen" myös hänelle.

Papat nyt yleisesti haikailevat nuorta vohlaa.

Olisit auttanut pappaa mäessä, vaikka junan veskissä.

Ikärasisti.

Juluma naikkonen.

En ole naikkonen ja millä tavalla muka ikärasisti, jos autoin vanhusta. Minulla ei myöskään ole aikaa auttaa pappaa tuollaisissa.

Vierailija
17/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa oli tarinan roisto? Voi herran tähden. :D

Vierailija
18/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua suorastaan ahdistaa vanhukset, jotka kehtaavat riisua silmillään nuoria naisia ja joskus miehiä. Ei se, että avaan vanhukselle oven tarkoita, että hänen kuuluu seurata minua koko kauppareissun ajan tuijottaen ja kuolaten hanuriani. Onneksi nuoret miehet eivät ole likaisia pervoja vaan herrasmiehiä, jotka osaavat pitää katseen silmien tasolla.

Vierailija
19/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi kerran samoin kun yksi mummu unohti pankkikorttinsa kaupan kassalle ja kiiruhdin ulos viemään sen hänelle. Takaisin tullessa mietin että mitä se kassa minusta nyt ajattelee? Luuleeko että yritän olla olevinani ja hyveposeerata? Tästä aikaa noin 8 vuotta ja edelleen askarruttaa.

Kävelin lastenvaunujen perässä kaupungin keskustassa ja huomasin kuinka niistä putosi lasten tumppu.

Nostin sen maasta, otin pari nopeampaa askelta ja palautin sen naiselle, sanoen "tämä taisi pudota teiltä".

Jumalavita siitä hymyn ja kiitosten määrää ja ihmiset hymyilivät ympärillä ja minä häpesin joutumistani yleisen pilkan kohteeksi.

Hetkellinen julkisuus introvertin elämässä tuntui vaikealta kestää, aloin hyperventiloimaan, kaaduin puolitajuttomana kuraiselle asfaltille.

SItten tuli ambulanssi, ensiapuun tutkittavaksi, jota vastaan kapinoin, lähete mielisairaalaan, jossa pakkolääkittiin vihannekseksi.

Lihoin psyykenlääkkeiden vaikutuksesta 42 kiloa ja nyt mietin päästessäni viikottaiselle tietokoneajalle, etten enää koske yhteenkään tumppuun loppuelämäni aikana.

Vierailija
20/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina kohtelias ja auttavainen, enkä ole huomannut kenenkään siitä liiaksi innostuvan. Saan itselleni hyvän mielen ja olen saanut vastaavaa ystävällisyyttä itsekin. Mutta ap :n aloitus taisi olla vain sarkastista huumoria.