Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annoin paikan täydessä junassa vanhalle mummolle ja joku tuntematon pappa näytti peukkua. Vieläkin vituttaa!!!

Vierailija
07.03.2020 |

Kohteliaisuuttani annoin paikan vanhalle rouvalle. Sitten, kun olin antanut paikan, joku vanha papparainen katsoi hymyillen ja näytti peukkua. Ja mikäs siinä vituttaa? No se, että tuntematon pappa puuttuu tilanteeseen, joka ei hänelle millään tasolla kuulu. Jouduin vielä siirtymään jopa toiseen vaunuun, kun kyseinen pappa tuijotti monta minuuttia. Mikä ihmisiä nykyään vaivaa? Ilmankos nuoret ei halua olla kohteliaita, kun joutuu tahtomattaan huomion keskipisteeksi. Jatkossa tajuan olla antamatta paikkaani.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, miten suhtaudutte. Olin kuitenkin kohtelias ja pappa oli tarinan roisto ja minähän en jäänyt kyttäämään vaan lähdin lopulta.

Jos se pappa ajatteli, että kun olit ystävällinen yhdelle, voisit olla "ystävällinen" myös hänelle.

Papat nyt yleisesti haikailevat nuorta vohlaa.

Olisit auttanut pappaa mäessä, vaikka junan veskissä.

Ikärasisti.

Juluma naikkonen.

En ole naikkonen ja millä tavalla muka ikärasisti, jos autoin vanhusta. Minulla ei myöskään ole aikaa auttaa pappaa tuollaisissa.

Papan kuivaksivedossa ei kauaa aikaa mene.

Nykynaiset ovat vain olevinaan niin kiireisiä, emansipoituneita ja feministisiä, että vanhoille naisille annetaan paikka, mutta pappojen tarpeista ei ole niin väliä.

Jokaisella on aikaa tehdä hyvä työ papalle tilaisuuden tullessa.

Monet käyvät jopa vanhainkodeissa tekemässä yhdentekevää vapaaehtoistyötä ulkoilutuksen merkeissä ja unohtavat kokonaan Maslovin tarvehierarkian merkityksen vanhojen pappojen elämässä.

Vierailija
22/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä provo ja vielä tartun siihen. Ap on idiootti, jos ei peukun näyttämistä tajua kehuvaksi eleeksi, tämä ihan siltä varalta, että aloitus olisikin totta. No ei voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se peukun nostaminen tarkoitti alunperin "anna minun olla rauhassa". Etkös ap sitä tiennyt? Olet tulkinnut sen täysin väärin.

Eikä tarkoita ! Se tarkoittaa että paappa olisi halunnut imaista sitä peukkuaan ja sujauttaa sen AP.n tuhkaluukkuun sen jälkeen.

Vierailija
24/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoin lastenvaunut treelle bussiin ja ympärillä olevat naiset hymyilivät tyytyväisinä.

Mikä siinä on etteivät voi pitää sitä lärviään norsunvitulla vaan pitää irvistellä ja irvailla tolokun ihmistä.

Sai olla viimeinen kerta kun autan yhtäkään naista tässä maassa, jossa auttamisestakin on tehty stananmoinen näytelmä, jota en halua esittää yleisölle ilman asianmukaista korvausta.

Jouduin poistumaan busasta seuraavalla pysäkillä sillä häpeäni hetkellisestä mielenhäiriöstäni kävi kestämättömäksi sietää.

Et usko miten niitä pänni hymyillä siinä, mutta pakko oli koska kuitenkin todennäköisesti kuvasit hyvyytesi somessa jaettavaksi ja he olivat pakotetut olemaan osa sitä näytelmää.

Vierailija
25/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä tuijotit pappaa monta minuuttia?

Katsoin muualle suurimman osan ajasta, mutta huomasin esim sivusilmällä ja ikkunan heijastuksesta sen kusipään tuijotuksen.

Ota lääkkeesi ja laita foliohattu päähän. Se blokkaa tuollaiset tuijotukset

Vierailija
26/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta tekstiä. Pitää olla tarkkana tästä lähtien, ettei erehdy hymyilemään.

Vierailija
27/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, miten suhtaudutte. Olin kuitenkin kohtelias ja pappa oli tarinan roisto ja minähän en jäänyt kyttäämään vaan lähdin lopulta.

Jos se pappa ajatteli, että kun olit ystävällinen yhdelle, voisit olla "ystävällinen" myös hänelle.

Papat nyt yleisesti haikailevat nuorta vohlaa.

Olisit auttanut pappaa mäessä, vaikka junan veskissä.

Ikärasisti.

Juluma naikkonen.

Isäs oli vohla kun sua teki.

Vierailija
28/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä papalla saattoi olla huono näkö.  Huomasi eleesi, mutta jäi pohtimaan oletko tyttö/poika/mies/nainen/ jotakin muuta.  Vanhempien ihmisten tuijotus on sitäkin, etteivät he tajua miten pitkän aikaa menee skarpata sen näkönsä kanssa. 

Mulla on itselläni huono näkö, ikäisekseni, ja silmälaseista huolimatta joudun joskus katsomaan jotakin kauemmin fokusoidakseni kohteeseen. Toivon, etten saisi tuollaisia kommentteja vastaana kuin ap täällä oksentelee. 

Vierailija
29/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nauranut niin, että vedet valuu silmistä. Paras toi Tampereen lastenvaunuauttaja ja suljetulle osastolle joutunut...😂

Vierailija
30/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jo vuosia ratkaisu tähän. Pukeutuu peittäviin takkeihin ja vaatteisiin. 

Vierailija
31/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina kohtelias ja auttavainen, enkä ole huomannut kenenkään siitä liiaksi innostuvan. Saan itselleni hyvän mielen ja olen saanut vastaavaa ystävällisyyttä itsekin. Mutta ap :n aloitus taisi olla vain sarkastista huumoria.

Onks rankkaa olla nero?

Vierailija
32/33 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

???? Olet ap enemmän kuin outo!!!

Vierailija
33/33 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit kertoa, että koko juna taputti uroteollesi.