Kannattaako leikata otsis?
Kommentit (6)
Samaa miettinyt. Aina, kun on otsisl eikattu, olen todennut, että ei olisi kannattanut ja ei koskaan enää. Nyt taas tekee mieli.
Noh. Jos sä kestät sen jääääätävän kauan kestävän pois-kasvattamisen menettämättä järkeäsi, sitten kun kyllästyt siihen otsikseen, niin anna palaa!!
Oikeasti, mun mielestä otsis on kiva, ja sopii tosi monelle, mutta se pois-kasvattaminen on ärsyttävää.
Leikkaa Juicetukka. Taatusti erilainen kuin muilla naisilla.
Onko sulla tasapitkä vai kerroksittain leikattu tukka, suora, laineikas, kihara? Jos on tasapitkä ja suora tukka niin otsiksen pois kasvattamiseen kannattaa varata enemmän kärsivällisyyttä ja aikaa. Jos on kerrostetut laineikkaat/luonnonkoharat hiukset (kuten itselläni) otsis kasvaa parissa kuukaudessa niin että se sulautuu muiden hiusten joukkoon.
Riippuu siis lähtökohdista. Itse voisin pitkästä aikaa leikata koska siitä pääsee myös tarvittaessa melko nopeasti eroon.
Omasta mielestäni kyllä. Pidin otsista 8 vuotta. Ei ollut hankalaa kun löysi paikan jossa käydä tasaamassa. Nyt kasvatin pois eikä siinä mitään vaikeaa ollut. Vähän aikaa pinnejä ja se siitä. Leikkaan ehkä jo kesällä uudestaan...
ei